joi, 24 ianuarie 2013

DIY Projects 3

Mereu am admirat pernele si paturicile frumos colorate.O colega, mai priceputa la ac si la ata, si-a facut intr-o zi o paturica deosebita, alaturand bucati de diferite materiale care au reprezentat pentru ea obiecte purtatoare de noroc si de amintiri.De atunci mi-am zis ca trebuie sa am si eu ceva asemnator, si am tot cauta pe net tutoriale dragute din care sa ma pot inspira.

Iata ce model traznit si amuzant am gasit pentru a schimba infatisarea unor pernele mici pe care nu le mai folosesc si stau triste aruncate pe o canapea in hainute gri posace.

Ce parere aveti?Sper sa am timp sa pun in practica macar un model.


                                                           Sursa o gasiti aici!

8 comentarii:

  1. ce simaptice sunt.. :D
    mi-as dori sa am timp, rabdare si materiale sa pot face proiecte din acestea.. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu vreau niste modele asa simpatice pentru fetele de perna.Sigur m-as bine dispune imediat ce as pune capul pe perna...
      Te pup!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Nu-i asa?Si mie imi place modelul pentru ca e foarte amuzant, chiar potrivit si pentru copiii mai mari asa, mai ca mine:)
      Te pup Mihaela!

      Ștergere
  3. Ce simpatice sunt! Nu par greu de facut, trebuie doar putina rabdare! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragute sunt pernutele :) ar merge si unele bufnite sau broscute :P

    RăspundețiȘtergere
  5. par destul de interesante, si eu am 4 pernute pe canapeaua din sufragerie imbracate in tafta brodata dar m-am plictisit de ele si chiar le-as face ceva...dar cred ca voi apela la ceva simplu si le voi imbraca in imitatie de piele, sa fie in ton cu canapeaua :)

    RăspundețiȘtergere