joi, 10 ianuarie 2013

DIY Projects

Cutreierand fara tinta pe internet, am dat de niste proiecte foart e interesante de Do it yourself, si mi-am spus ca de acum inainte, in fiecare joi voi posta cate o noua idee,pentru ca mai este putin pana in weekend si merita sa incercam sa fim cat mai creativi!

Sunt sigura ca multi dintre noi avem prin casa lucruri care nu le mai folosim, si zac uitate prin rafturi.Doar cu un pic de rabdare, un ac, o ata, lipici si diferite accesorii putem face multe lucruri noi si mult mai frumoase decat cele originale.

Initial m-am gandit sa fac niste papioane inspirata fiind de Ioana, dar nu am deloc indemanare, desi am zis ca macar unul sa imi iasa sa il pot purta pe post de brosa, pentru ca sunt accesoriul perfect pentru mine.Dar ori ieseau prea strambe, ori materialul era neplacut, si am abandonat, dar daca voi reusiti, e super!

Haideti sa va arat ce am gasit astazi si ce va propun:

 


Toti pasii ii gasiti aici (click).
Sper sa va iasa modelul si sa-mi arati si mie noua voastra bratara!
Pupici!

27 de comentarii:

  1. imi plac chestiile homemade , am inceput si eu sa prepar una alta , la obiecte nu am trecut inca !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu incep sa ma uit dupa bilute.Imi doresc foarte mult unele albe cu trandafirasi imprimati, dar acum nu am gasit..o sa mai caut:D
      Pupici!

      Ștergere
  2. arata super bratarica si pare atat de simplu de facut.. :D
    sper ca in vacanta sa am timp sa mesteresc si eu cate ceva.. :D

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca gasesti cerculete din astea sa ma anunti ca vreau si eu cateva!La mine in oras nu am gasit modelul din imagine:(

      Ștergere
  3. draguta.. eu insa nu cred ca as avea rabdare..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa spun si eu de mult eori, dar cand e vorba de lucruri frumoase, imi rezerv putin timp si le fac..:D

      Ștergere
  4. Ce interesant! Abia astept s-o vad pe cea care-o vei face tu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha, super tare :X Eu stau cam prost cu rabdarea, dar trebuie sa recunosc ca parca as incerca si eu :D Arata foarte bine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut mult ideea cand am vazut-o.Mai ales pentru ca e si usor de facut:)

      Ștergere
  6. si eu am avut o perioada cand mi-am creat bijuterii, insa de ceva vreme, nu mai pot purta bratari sau inele care nu sunt de argint :( Fac o alergie destul de puternica :( Succes la proiectele viitoare, sunt curioasa ce idei o sa ne mai prezinti :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut si eu probleme de acest gen si nu pot purta decat bijuterii de aur.Dar doar la cercei, pentru bratarile si lanturile sunt foarte ok.

      Ștergere
  7. Vaaaaaaai!Cat de faina e:D Imi place tare !! Poate o sa incerc si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce tare :)) eu una chiar nu ma prea pricep la diy ..mi-am facut cand eram mai mica o pereche de blugi patati cu clor si franjurati ca asa se purta atunci ... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. EU la haine nu m-am priceput, asa ca m-am bazat doar pe croitoreasa..un nasturel colorat adaugasem o data la o bluzita pentru ca dadea bine:))
      Te pup!

      Ștergere
  9. Dap si mie imi plac proiectele diy (mai ales bijuteriile)dupa cum ai vazut si pe blog: ,insa nici la mine in oras nu se gasesc chestioare pentru bijuterii handmade:(si asa sunt nevoita uneori sa improvizez). Am vazut intr-un coment ca vrei margele albe cu imprimeu floral:-?.Hmm mi-ai dat o idee pentru o postare :)) poate am sa incerc ceva si reusesc sa te ajut cu o idee de diy pentru aceste margele (desigur daca o sa-ti placa).Ce zici,vrei sa incerc sa vedem ce iesa?:D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar te rog:D
      Abia astept sa vad la ce te-ai gandit tu.Pupici!

      Ștergere
  10. foarte tare bratara si mie imi plac proiectele astea, din pacate imi lipsesc sculele: acei clestisori pentru indoit, facut bucle si alte cele, bine nici la capitolul materiale e greu sa ai de toate.
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Mihaela. dar eu cu siguranta voi face mai mult bratari simple cu bilute si cu ata elastica.Dar pana atunci am descoperit o blogarita care face niste bratarici si o sa-mi mai iau de la ea.O sa va arat zilele acestea modelele ei.Pupici!

      Ștergere
  11. Imi plac produsele handmade insa nu prea am rabdare sa le fac.:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Vai, ti-o iesit super misho si cute :D Abia astept sa imi fac si eu :D

    RăspundețiȘtergere