luni, 21 ianuarie 2013

Gosh series: Rimel & trusa de machiaj

Astazi nu am avut deloc inspiratie, precum puteti vedea in titlu.M-am saturat sa tot pun cuvantul Review, asa ca am zis, ca ce va urma astazi, va fi ca si o continuare a seriei de pareri a produselor pe care le-am primit de la Gosh pentru ca sunt restanta la acest capitol.



Data trecuta am inceput cu BB-Cream-ul, iar astazi vorbesc despre cele doua rimeluri primite si despre micuta si incantatoarea paleta de farduri.

Daca ar fi sa aleg un singur produs de machiaj din cele detinute de mine, alegerea mea este rimelul.
Pentru ca sunt o purtatoare de ochelari, pun mereu accentul pe evidentierea ochilor si intensificarea privirii.Un rimel imi lumineaza ochii, ii contureaza si imi ofera un look proaspat si senzual in acelasi timp.

Rimelul Catchy Eyes este perfect pentru mine.Adauga volum genelor, nu le incarca chiar daca aplici mai multe straturi.Peria este curbata, cu perisori de diferite dimensiuni care ajuta la aplicarea completa a produsului chiar si pe genele de dimensiuni reduse.



Imi place ca adauga volum genelor in timp ce le separa si le alungeste.Peria imi permite sa curbez cu usurinta genele.Am putut folosi mai multe straturi si nu mi-a incarcat privirea.De asemenea a rezistat o perioada indelungata pe gene.

Este un produs care reuseste sa dea un volum frumos si natural genelor si poate si folosit si atunci cand nu dorim un machiaj al ochilor foarte complicat, fiind perfect pentru un look simplu, fara farduri.





Boombastic XXL are o periuta care nu incarca genele, oferind volum si alungire in acelasi timp.Sfatul meu este sa dati un singur strat, in caz contrar genele se vor lipi, dar daca asteptati 2-3 minute, stratul al doilea se va aplica foarte ok.

Peria acestuia este total diferita fata de Catchy Eyes.Este mult mai mare, este dreapta si cu perisori de diferite lungimi si pozitionati diferit.In capat sunt dispusi circular.





L-am folosit cel mai des pentru ca separa foarte frumos si privirea pare mult mai intensa, fiind un rimel este mai potrivit look-urilor mai dramatice si mai intense.L-am folosit aproape zilnic de cand l-am primit, si sper sa il gasesc de cumparat acolo unde ma voi duce pentru ca la noi in tara nu l-am vazut nici in magazine si nici online, si cum nu ma pricep deloc la cumparaturile de pe internet, mai bine astept sa le caut produsele in mall-urile din afara.




Despre paleta de farduri am de spus numai cuvinte de lauda.Nu numai ca toate nuantele sunt foarte pigmentate, dar sunt si rezistente si rezultatul este unul intens si mat.
Am folosit trusa o singura data, dar mi-a fost de ajuns ca sa imi dau seama despre ce este vorba, si imi doresc foarte mult sa incerc si varianta Plum.


Voi ce parere aveti de produsele Gosh?Ati folosit altele?Si daca da, care v-au placut?

23 de comentarii:

  1. Am si inca il folosesc,un rimel albastru absolut superb!Din ce am incercat eu din produsele lor,am fost multumita:) .

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-au impresionat placut si cred ca vor deveni cele mai folosite rimeluri ale anului 2013 pentru ca pana acum ce am mai incercat m-a dezamagit.
      Te pup!

      Ștergere
  2. Nu am incercat inca produse de la Gosh, dar am vazut ca sunt foarte apreciate . Poate o sa-mi cumpar si eu curand . Site in Romania nu au ? ori nu exista un site unde sa se gaseasca si produse Gosh ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Romania nu am gasit nici un magazin sau site care sa le comercializeze, dar daca gasesc te anunt.Te pup!

      Ștergere
  3. Si eu ador aceste rimeluri, mai ales Catchy Eyes pentru aceleasi motive. Eu in loc de BB Cream am primit un ruj, iar paleta de farduri exact Plum, desi m-ar tenta si aceasta varianta :D

    http://colorspiritattitude.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar fi placut sa primesc si eu ruj, dar nu m-am suparat pentru ca sincer imi doream un BB Cream care sa merite investitita pe viitor mai ales ca vara nu port fond de ten si imi doresc un produs mai lejer dar si cu factor de protectie, si se incadreaza perfect in cerintele mele.
      Te pup!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Poate o sa le incerci curand.Cine stie?:D
      Te pup dulce-dulce!

      Ștergere
  5. arata superb rimelul pe genele tale.. imi place mai mult cel de-al doilea.. :)
    eu le am micute si ma chinui cu rimelurile sa le fac sa arate ok.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, si eu am genele scurte si rare, dar vad ca s-au purtat frumos cele doua rimeluri de la Gosh si sunt sigura ca o sa le recumpar.
      Acum incerc ceva de la Yves Rocher si abia astept sa va scriu si parerea mea despre el, avand in vedere ca e primul de acest gen de la ei..
      Te pup!

      Ștergere
  6. Singurul produs Gosh a fost un fond de ten spuma primit cadou de la strawberrynet. Bunisor, insa nu pentru mine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu m-am inteles deloc cu fondurile de ten spuma...se aseaza oribil de parca as fi turnat faina pe ten indiferent de cata baza pun inainte sau crema sa mai diminuez portiunile cu probleme..cred ca nu sunt potrivit epentru noi.
      Te pup!

      Ștergere
  7. Ma tenteaza produsele Gosh. Eu am 2 rujuri, un creion - baza pentru fard de ochi si un tus. Mi se par niste produse foarte bune.

    De unde se pot achizitiona in Romania?

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela, din Romania nu cred ca se pot achizitiona din pacate.
      O sa-ti trimit un mesaj sa-ti spun ceva.
      Te pup!

      Ștergere
  8. Inca nu am folosit produsele lor.Paletutele imi fac cu ochiul totusi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu imi doresc mult paleta Plum.Am vazut-o la Alexantza intr-un review si mi-a ramas gandul numai la ea.
      Te pup Irina!

      Ștergere
  9. Hello! : D I would like to invite you to know my blog and follow if you like, Fancy? ;)

    www.mvesblog.com

    RăspundețiȘtergere
  10. ce fain iti mai ales cu al doilea, te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela!Cred ca am uitat sa specific ca este si preferatul meu pentru ca imi intensifica mult privirea:)
      Te pup dulce!

      Ștergere
  11. Nu am folosit produsele lor, dar ma tenteaza sa incerc al 2-lea rimel, are o perie interesanta, cred ca este mult mai eficienta decat la primul.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce produse dragute :)
    Sa le folosesti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Primul rimel imi place dar al doilea parca lipeste genele?Sau mi se pare mie?

    RăspundețiȘtergere
  14. Produsele Gosh se gasesc la magazinul Contrast in spatele magazinului Unirea din Bucuresti!!!:))

    RăspundețiȘtergere