joi, 31 ianuarie 2013

Nails of the week,sau ce am purtat in ultima vreme..

Nici nu ma stiu cand am postat ultima oara NOTD.
Oricum, foarte multe oje nu am avut de prezentat.M-am temperat cu mult in ceea ce priveste investirea banilor in oje.Vreau pe viitor sa imi achizitionez nuante la care visez de mult timp.

Saptamana aceasta (defapt, mai toata luna Ianuarie) am purtat nude.Nu e nude-ul perfect, ba chiar as putea zice ca e usor taupe?!..nici eu nu mai stiu, cert e ca imi place, si ca oja, desi ieftina, e rezistenta.




Nici nu am avut timp sa editez pozele.E clar, plecarea m-a scos din ritmul meu obisnuit, dar imi revin rapid.Promit!

Am foarte multe proiecte noi si multe dorinte care asteapta sa fie puse in practica.Doar putin mai este...

Voi ce ati purtat pe unghii zilele acestea?Eu sunt in cautarea ojei Essence-Everybody's talking about insa nu o gasesc si deja ma apuca disperarea..daca o vedeti, please let me know about it!

43 de comentarii:

  1. e frumoasa oja, si mie imi place sa port nude, momentan am sters oja si le-am lasat sa respire o zi doua apoi la treaba cu ele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi este destul de greu sa stau fara oja.Deja imediat dupa ce le sterg, le si aplic un strat, pentru ca altfel ma simt ciudat:))

      Ștergere
  2. Ce draguta e oja, chiar imi place nuanta ei :) eu acum m-am indragostit de rosu, asa ca asta a fost culoarea pe care am purtat-o pe unghiute saptamana asta :* te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ai dat idei.Cred ca o sa scot si eu de la "naftalina" o nuanta de rosu pe care am uitat-o si cred ca merge perfect zilele acestea.
      Te pup !

      Ștergere
  3. foarte draguta culoarea. si eu am gasit oje ieftine si rezistente.

    http://imeowlife.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele de la GoldenRose sunt preferatele mele, recunosc, insa si cele de la Essence si-au castigat un loc special in inima mea inca de acum 5 ani cand o colega mi-a adus din strainatate nuanta Everybody's talking about, si de atunci o consider oja mea de suflet..

      Ștergere
  4. Am avut si eu nuanta asta pe unghii nu cu mult timp in urma :) e o culoare frumoasa:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place ca e usor de purtat o astfel de culoare..
      Te pup Deebi!

      Ștergere
  5. e chiar frumoasa nuanta ♥

    oje essence gasesti aici http://1001cosmetice.ro/produs/essence-color-go-new-oja eu mereu iau de la ei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Flori!Chiar o sa ma uit mai des pe site-ul lor!Te pup!

      Ștergere
  6. O am si ei.si e ok.insa cred cs eu am dat 8lei pe ea(nu a fost prea ieftina).dar imi place.Cred ca am sa fac si eu nails of the week,mersi pt idee,si oricand te astept pe la mine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm, eu am dat 3.5 lei pe ea si a fost luata de la un magazin de tip chinezesc.La tarabe nu am vazut-o dar sunt sigura ca o gasesti si la un pret mai mic.
      Abia astept sa vad si alegerile tale!
      Te pup si te urmaresc si eu cu drag!

      Ștergere
  7. O am si ei.si e ok.insa cred cs eu am dat 8lei pe ea(nu a fost prea ieftina).dar imi place.Cred ca am sa fac si eu nails of the week,mersi pt idee,si oricand te astept pe la mine :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Vaaaaaaai !!! Zi`mi numarul nuantei . Nici nu stii de cand o caut :(( . Am avut`o mai de mult dar s`a uscat si inca suspin dupa ea .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am bagat-o in bagaj in urma cu cateva zile, dar promit ca iti spun zilele urmatoare!Te pup!

      Ștergere
  9. e superba nuanta si arata perfect pe unghiutele tale.. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie imi plac cele nude . :D Poate gasesti aici : http://www.1001cosmetice.ro/brand/essence+12

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa intru pe site sa inspectez putin oferta lor..te pup!

      Ștergere
  12. Frumoasa nuanta.Se poate purta zilnic pentru ca este o culoare de bun gust fara a fi stridenta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai din acest motiv am si cumparat-o.Pentru ca este potrivita pentru orice tinuta si e o culoare calda.

      Ștergere
  13. Ai ramas datoare sa ne spui ce numar e oja ...

    RăspundețiȘtergere