miercuri, 23 ianuarie 2013

O noua Apa Micelara marca Charme d'Orient a fost lansata


APĂ MICELARĂ
BIO by Charme d’Orient
Îmbină prospeţimea apei cu delicateţea uleiului

Demachierea este o etapă indispensabilă oricărui ritual de înfrumuseţare. Dacă nu este adaptată nevoilor specifice ale tenului, demachierea poate duce la iritarea pielii sensibile sau la disconfort.  Soluţia pentru a evita toate aceste probleme este: Apa micelară.



Acest demachiant îmbină prospeţimea apei cu eficacitatea uleiului. Micelele, mici particule tensio-active, provoacă o mini-emulsie care încarcerează impurităţiile, machiajul şi excesul de sebum de la suprafaţa pielii. Apa mincelară lasă pielea netedă şi extrem de confortabilă. Fără să conţină săpun, ea respectă pH-ul natural al pielii, la fel ca orice produs facial adaptat tenului sensibil.
Cercetările Charme d’Orient, al căror unic scop este redescoperirea frumuseţii naturale a pielii, utilizează reţete tradiţionale orientale adaptate stilului contemporan. Apa micelară vine să întregească gama de produse Bio by Charme dOrient.



Este compusă din apă de trandafiri şi apă de flori de portocal, cei mai eficienţi şi apreciaţi ingredienţi activi mediteraneeni. Apa de trandafiri purifică şi tonifiază pielea, în timp ce apa de flori de portocal calmează iritaţiile.
Folosită seara, Apa micelară înlătură delicat machiajul şi impurităţile acumulate de-a lungul zilei. Dimineaţa, rolul ei este de a trezi pielea şi de a o tonifia înainte de începerea ritualului matinal de înfrumuseţare.

Charme d’Orient a selecţionat atent cei mai buni ingredienţi activi, cu certificare BIO pentru ca această apă micelară să poată fi adaptată chiar şi celor mai sensibile tenuri,.

Redescoperiţi plăcerea unui ten proaspăt.

Apă Micelară Bio by Charme dOrient
Flacon: 150 ml
Produs testat sub control dermatologic.
Preţ: 89 lei


Am fost cu adevarat surprinsa sa aflu aceasta noutate astazi si drept va spun ca mi-a atras atentia!Pana acum am incercat doar o singura data o lotiune micelara la o prietena insa nu mi-am putut face o parere despre acest tip de demachiant.

Voi ce lotiuni micelare ati incercat dragele mele, si care v-au placut?

5 comentarii:

  1. Am incercat-o doar pe cea de la Bioderma si nu m-a impresionat. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, de ce imi spulberi visele?Tocmai am facut un nou wishlist si am adagat-o si pe ea..

      Ștergere
  2. E un produs interesant, dar care poate lipsi dintr-o rutina minimalista. Uneori avem tendinta de a baga cat mai multe produse in cos, dar nu avem timp sau rabdarea necesara sa le aplicam constiincios pe toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu din cauza incidentului din vara anului trecut, sunt atenta cu ce pun pe ten.Nici peste demachiere nu mai sar, si daca inainte mai scapam cu o simpla spalare cu un gel spumant, acum ramane unul dintre pasii de la sfarsit pentru ca vreau sa ma asigur ca tot machiajul a fost dizolvat corect.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Cred ca miroase si bine, a trandafiri

    RăspundețiȘtergere