miercuri, 16 ianuarie 2013

Review Masca Hidratanta by Ava Cosmetics

In urma cu ceva timp am castigat pe blogul Catalinei (Katynel) un set de produse comercializate in magazinul online Seebio. 
Recunosc faptul ca am mai auzit despre aceasta firma, la televizor intr-un reportaj despre cosmeticele bio, insa nu am avut timp decat recent sa deschid pagina acestora si sa  o studiez asa cum trebuie.

"Seebio reuneste produse cosmetice bio, organice, branduri internationale care au o istorie in spate si care au dovedit rezultate de exceptie atat in testarile organizate cat si ca feedback din partea consumatorilor.
Daca alimentatia sanatoasa a devenit ceva imperativ pentru noi, pentru familiile noastre, produsele cosmetice, in filosofia SEEBIO, sunt puse pe acelasi loc, pentru ca ele sunt absorbite si in mod direct hranesc, regenereaza, trateaza pielea corpului si tenul
 Produsele cosmetice prezente pe site-ul SEEBIO sunt marci de renume, certificate de institute recunoscute international ca ECOCERT, BDIH, DEMETER, NaTrue, etc care vin sa ateste calitatea lor precum si lipsa de orice “touch” sintetic. Produsele prezentate sunt atat pentru ingrijirea tenului, a corpului, a parului si nu in ultimul rand site-ul SEEBIO cuprinde produse destinate celor mici, ingrijirii bebelusilor si a copiilor, care se stie ca au o piele sensibila; site-ul cuprinde de asemenea si o categorie destinata barbatilor precum si o multime de pachete promotionale si de oferte speciale."

De curand a trebuit sa imi schimb usor rutina de ingrijire a tenului, pentru ca o zi petrecuta in ger, si-a lasat ampreta profund pe unele zone de pe fata, desi am avut grija non stop sa imi protejez pielea.
Acum am revenit la unguentul cu galbenele si cel cu aloe vera pentru ca sunt singurele care reusesc sa imi tina in frau descuamarea pielii si senzatia de piele care strange, insa am folosit de curand si masca pentru ten uscat de la Seebio si efectele sale au fost vizibile dupa a doua utilizare.

Setul de cosmetice pe care eu l-am incercat este unul ce apartine firmei Ava, si contine: o crema hidratanta de seara, o masca hidratanta si o crema pentru conturul ochilor.

Produsele au  venit foarte frumos ambalate, exact ca in imaginea de prezentare din cadrul postarii cu giveaway-ului, intr-un saculet de culoare portocalie dintr-un material foarte placut la atingere alaturi de un baton de scortisoara ce a parfumat intreg pachetul de cosmetice intr-o aroma calda, si un con de pin :)
M-a bucurat enorm acest aspect pentru ca ma ajuta sa imi formez o parere foarte buna despre firmele care au grija sa ofere cadourilor o tenta personala si placuta.Au un mare plus de la mine!

 Masca hidratanta Bio pe baza de acid hialuronic si extract de catina se gaseste intr-un tub de plastic alb, foarte usor de manevrat.Imi place ca este foarte usor de folosit pentru ca atunci cand am nevoie de putin produs, dozarea se face foarte ok, printr-o simpla apasare a tubului, fiind foarte maleabil.




Masca este transparenta, si foarte lejera, avand textura unui gel nu foarte vascos.

Imi place foarte mult ca o data ajunsa pe piele, se aboarbe partial, si apoi ramane ca un strat protector pe piele, aproape invizivil.Pelicula este usor lucioasa, si desi se usuca, imi place ca nu capata acel aspect crapacios ca si al altor masti precum cea cu argila.

Am avut momente in care am si uitat ca am pus-o pe fata pentru ca este atat de usoara incat nu o simt!
Desigur, nu mai mult de 2 ore.Surplusul l-am inlaturat prin clatire cu apa calduta, pentru ca este mult mai comod, desi firma recomanda indepartarea aceteia cu o discheta demachianta.

Rezultatul acestei masti este o piele mult mai hidratata.Au fost zile in care a trebuit sa plec de acasa foarte repede, si imediat dupa clatire tenul meu s-a simtit foarte placut la atingere, catifelat si elastic, si fondul de ten s-a intins fara probleme (am incercat sa aplic fond de ten fara o baza in prealabil pentru a vedea care este cu adevarat puterea de hidratare pentru ca de obicei acesta imi ramane foarte inestetic prin zonele uscate si uneori imi accentueaza cojitele).

Nu cred ca mai am multe lucruri de adaugat in acest review, pentru ca in mare parte, masca este usor de folosit si rezultatele sunt satisfacatoare.Mie imi place si cred ca imi va mai ajunge pentru numeroase utilizari pentru ca nu este necesara o cantitate mare de produs pentru a acoperi intreaga suprafata a tenului.

Daca doriti sa cititi mai multe despre firma Ava si despre produsele pe care acestea le detin, va invit pe site-ul Seebio aici.


Va doresc o zi frumoasa dragele mele!

15 comentarii:

  1. n-am auzit de firma asta ,dar pare interesanta masca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pentru mine a fost o premiera.Pana acum nu m-au dezamagit produsele primite de la Seebio.
      Te pup!

      Ștergere
  2. o sa intru si eu , imi plac noutatile !

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut felul in care au venit ambalate produsele. Ma bucur ca masca iti este pe plac, sa o folosesti in continuare cu placere. Nici eu nu am auzit de mara aceasta.
    Pupici!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat sa fac o poza la saculet, dar nu stiu de ce, nu a iesit bine.
      Te pup!

      Ștergere
  4. Nu am auzit de aceasta firma.Imi plac mastile sub forma de gel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine este prima de acest gen.Pana acum am folosit doar mastile de la Farmec, dar sunt impresionata si de aceasta.
      Te pup!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Ma bucur!Poti intra pe link-uri si o sa gasesti mult mai multe cosmetice, nu numai de la Ava!
      Te pup!

      Ștergere
  6. Ma bucur mult ca iti place masca! Crema hidratanta cum ti se pare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crema o voi prezenta in acest weekend :)
      Va multumesc pentru acest premiu Catalina!Mi se potriveste perfect gama!

      Ștergere
  7. E o noutate si pentru mine, stiam tot de pe blogul Katynei de la concurs.
    Suna interesant masca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am fost foarte tentata sa intru imediat pe Seebio cand am auzit la televizor, dar mi-a ramas numele in minte.Mai am de continuat seria de review-uri ale cosmeticelor Ava cu un ser pentru conturul ochilor si crema de noapte.Sper sa reusesc sa le pun la punct cat mai repede.
      Te pup!

      Ștergere
  8. N-am auzit de aceast firma dar promite avand in vedere compozitia produselor, cel putin a mastii

    RăspundețiȘtergere