miercuri, 9 ianuarie 2013

Review produse Delly Savon

Printre cadourile Mosului si-au facut recent aparitia si 2 produse delicate si intens parfumate, de la Delly Savon.Sunt foarte fericita ca incetul cu incetul, colectia mea de cosmetice naturale si home-made s-a marit, pentru ca ingrijirea pielii cu ingrediente atent alese a devenit o prioritate.

Ce va voi prezenta astazi m-a impresionat in mod special prin intensitatea aromelor celor doua produse.

Sapunul este unul special, cu o aroma dulce-acrisoare, ce tind sa cred ca seamana cu cea de merisoare.Vinovat de aceasta mireasma bogata si fructata este uleiul esential de Melissa.
In trecut am mai avut contact cu ea (Melissa), in special la ceaiuri si era poate una din preferatele mele atunci cand venea vorba de o bautura calda si frumos parfumata care sa imi incalzeasca diminetile reci de iarna.



Acesta are o culoare burn-rosiatica.Nu m-a impresionat aspectul foarte mult la inceput, pentru ca asemenea unui copil mic, ambalajele care sunt predominant intunecate nu-mi atrag atentia imediat, deci cu siguranta as fi trecut pe langa el fara sa il bag in seama, insa m-as fi simtit atrasa de mirosul placut al sapunului si as fi revenit asupra lui.

Spuma acestuia este bogata, fina si spala bland fara sa usuce pielea in exces.Desi pe ambalaj scrie ca este destinat pielii sensibile, cred ca este potrivit pentru orice tip de piele pentru ca nu este deloc agresiv.
L-am folosit exclusiv pentru corp, si m-am simtit placut invaluita de mirosul incantator la fiecare baie.

Ingrediente: ulei si unturi naturale vegetale de masline, cocos, palmier, cacao, migdale, catina, apa, argila rosie, ulei esential de melisa.
Valabilitate: 4 Septembrie 2013



Daca sapunul spuneam ca imi place, ei bine, untul de corp este cu adevarat magic!
Nici un produs pe care l-am detinut nu m-a facut pana acum sa salivez la propriu cand il aplic pe piele sau chiar si la simpla deschidere a capacului!

Este parfumat natural cu Flori de Tiare, dar va spun sincer ca nu mi se pare ca seamana deloc cu acestea, ci mai degraba se potriveste perfect descrierii de pe eticheta din fata, care zice ca este un unt de corp ce contine pastai de vanilie si extract de caramel.

Imi vine pur si simplu sa il mananc!Pana si consistenta sa ma face sa il iau si sa il intind rapid pe o felie de paine sau sa il pun peste o inghetata de vanilie :) Si sa nu uit sa mentionez ca in compozitite si simt mici particule de caramel, dar care nu agreseaza deloc pielea pentru ca se divolva si nu au timp sa zgarie.

Dar sa revenim la produs, ca doar nu o sa ma apuc acum sa va fac pofta fara rost.

Deci, imi place ca se intinde foarte usor.O bobita de marimea unui bob de orez este suficienta pentru maini, pentru ca imediat ce untul ajunge in contact cu pielea, se incalzeste si se topeste devenind foarte usor de manevrat.

Imi place ca nu trebuie sa insist foarte mult cu masajul asupra zonei unde a fost aplicat, pentru ca este extrem de lejer si se absoarbe intr-un timp relativ scurt, si ma pot imbraca usor.
L-am folosit zilele acestea dupa ce am facut baie, pentru ca imi place faptul ca se absoarbe mult mai usor si parfumul ma calmeaza si ma duce in lumea dulciurilor.

Dupa utilizare pielea ramane extrem de catifelata si simt cu adevarat cum imi este hidratata pentru ca nu este necesar sa mai revin asupra locului masaj cu o alta cantitate de unt.




Ingrediente:unt de shea organic, unt de cacao pur dezodorizat, ulei de migdale dulci presat la rece, ulei din samburi de struguri, parfumant natural Flori de Tiare, vitamina E.
Valabilitate: 12 Octombrie 2013

Voi ati incercat produsele Delly Savon?Ce parere aveti despre ele?

21 de comentarii:

  1. Nu am incercat aceste produse, dar suna bine din descriere, ma tenteaza untul de corp. Daca ai spus vanilie si caramel imi imaginez cat de bine miroase :).

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu imi doresc sa incerc si alte variante, dar oricum, acesta seamana perfect la miros cu bomboanele de caramel!
      Te pup!

      Ștergere
  2. sunt convinsa ca sunt minunate , eu sunt fan unturi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am devenit in aceasta iarna o mare fana a unturilor de corp, pentru ca mi s-a uscat in exces pielea, si desi crema de la Anian mi-a tinut pana acum uscaciunea, ei bine, de data asta a trebuit sa insist putin cu un produs mai gras si mai puternic hidratant.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Am mai incercat un unt cu aroma de caramel si a fost o experienta senzoriala extrem de placuta! Suna foarte bine :) Mi-ar placea sa le incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Untul este un adevarat rasfat senzorial si sunt sigura ca ti-ar placea si tie sa il incerci si ca iti vor crea o parere foarte buna.Te pup!

      Ștergere
  4. n-am incercat nicidata produsele lor, unde se gasesc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. FLori, in primul paragraf am lasat link ce te directioneaza catre site-ul lor, sau daca ajungi prin Bucuresti, ii gasesti prin Afi Cotroceni.

      Ștergere
  5. Le simt mirosul de acasa!Nu le-am incercat inca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi hi, eu sunt pofticioasa de fel, si mai ca imi venea sa bag lingurita sa il mananc!

      Ștergere
  6. Nu am folosit aceste produse dar untul de corp...ma tenteaza tare mult dupa ce ti-am citit review-ul cel delicios. :)
    Sa le folosesti cu drag in continuare.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Dee!
      Produsele de la ei sunt un adevarat rasfat!

      Ștergere
  7. nu am am folosit aceste produse. tocmai ce mi-am cumparat si eu un unt de corp, abia astept sa incep sa il folosesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa ne povestesti si noua despre achizitia ta Ramo!

      Ștergere
  8. Caramel? N-ai cum sa rezisti clar! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa?Desi la inceput eram scpetica pentru ca vanilia nu este una din preferatele mele, in acest unt de corp a fost in combinatia perfecta!

      Ștergere
  9. nu le-am incercat, imi place insa mult floarea de tiare. te-am pupat :*
    http://albastruintens.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mult Floarea de tiare.Si cand o gasesc in cosmeticele naturale sunt mai mult decat fericita:)
      Te pup si eu!

      Ștergere
  10. nu le0am incercat...dar daca e vanilie si caramel cine stie :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Waw, ce descriere frumoasa! Ma bucur ca ai fost una dintre castigatoare si ma bucur ca iti plac!
    Sa le folosesti cu placere si te astept si la alte concursuri de pe blogul meu, poate vei mai avea noroc :)
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Adina!Ma faci sa rosesc!
      Mi-au placut foarte mult cele dou produse si le-am dorit mult, si asteptarile nu mi-au fost dezamagite.
      Pupici!

      Ștergere