duminică, 13 ianuarie 2013

Sunday Post

Am văzut|Cateva desene|Am ascultat|Andra-K la meteo (nu stiu ce m-a apucat cu Andra)|Am citit|Nimic|Am făcut| Curatenie, ordine, planuri|Am mâncat|Nu imi aduc bine aminte... |Am băut| Ceaiuri, apa|Am gândit|Ca imi trebuie ghetute noi |M-am bucurat| De o intalnire cu o persoana |M-am enervat| Ca pisoii mei sunt obraznici|Mi-am dorit| Cat mai mult timp liber|Click| bloguri, mail, facebook|M-am mirat| Nu m-am mirat



O saptamana agitata!Asa as putea rezuma cele 7 zile care s-au scurs din anul 2013.Am uitat sincer sa postez primul sunday post pe Ianuarie, dar am zis ca astazi voi recupera si va voi spune cam ce s-a mai intamplat prin viata mea.

Chiar la inceput de ianuarie am primit o veste, frumoasa zic eu, si sper ca hotaratoare intr-un mod pozitiv in ceea ce priveste viitorul si cariera mea.Nu va spun decat ca la sfarsitul acestei luni, ma voi muta intr-o alta tara, pentru o perioada nedetermintata.Imi doresc sa fie bine si sa ajung intr-un loc frumos.Mai multe, nu stiu...o sa astept sa vad ce oameni intalnesc, ce noi "aventuri" ma asteapta.
 Cu siguranta ma voi reintoarce in tara, pe la finalul verii pentru ca am anumite planuri ce nu suporta amanare si nici nu pot fi anulate, dar nici nu cred ca sunt eu in stare sa parasesc tot ce este aici, sau cel putin nu inca.
Trebuie sa le gasesc stapani celor doi motanei care ii am inainte sa plec, si sa le cumpar multa mancarica..Despartirea de ei va fi foarte dificila dar alta alternativa nu am.Oricum, nu vor pleca departe de casa, si sigur o sa ii mai revad.

***

Sambata am avut ocazia sa ma gasesc o persoana alaturi de care am purtat o conversatie foarte placuta care a avut drept rezultat o hotarare pe care am luat-o in ceea ce priveste drumul pe care il voi urma incepand din toamna.A fost ceva total neasptat pentru mine, deoarece pana acum interactiunea dintre mine si aceasta persoana s-a rezumat doar la un simplu salut, si atat.Cu siguranta nu a fost o coincidenta, si ma bucura mult acest lucru, pentru ca a fost o intalnire care mi-a deschis mintea sa spun asa.Niciodata nu m-am gandit ca un strian iti poate da in asa maniera lumea peste cap si iti poate schimba modul de gandire (intr-un mod pozitiv desigur!).Acum vad lumea altfel, mi-am pus ordine in ganduri, in lucruri si astept ca totul sa isi urmeze cursul stabilit, ceea ce contrazice usor spusele mele din postarea de sfarsit de an in care afirmam ca nu imi voi mai planui de acum inainte pasii in viata, dar iata ca acum e altceva.
Iimi pare rau ca nu am avut ocazia sa ii multumesc pentru cuvintele frumoase, dar cum intalnirea a fost neprevazuta, asa a fost si "despartirea".


**

Am descoperit bijuteriile handmade.Am inceput sa apreciez din ce in ce mai mult persoanele care lucreaza la orice lucru facut de mainile lor.Bratarile mi-au atras atentia in mod special, si am tot cautat ne net diferite modele pe car emi le doresc, asa ca mi-am facut si un mic wishlist.

Aceste modele sunt facute de Lucia de la ColourfulBazaar, o prietena foarte draga si apropiata sufletului meu, pentru ca este o fata cu adevarat deosebita..Imi place ca modele sunt simple, si pietrele interesante.Chiar nu am mai intalnit anumite modele de margele ca ale ei (eu le spun margele dragon la cele din a treia poza) si trandafirasul este favoritul meu si sper sa mi-l cumpar pana sa plec.





Si tot pe net am gasit si pagina Stefaniei tot sarind dintr-un profil intr-altul.Imi place la nebunie ideea de bratari cu patratele si trebuie sa am si eu asa model.



Vreau sa imi mai iau cateva coronite si cam atat.De cosmetice nu am nevoie, pentru ca si asa cred ca multe din cele pe care le am vor ramane acasa.
Acum sunt ocupata cu liste si bagaje, pentru ca nu vreau sa uit nimic important, si o sa-mi aranjez si postarile.
Am vrut sa schimb tema, dar nu am fost deloc multumita de felul cum arata.Voi avea mai mult timp in curand si sper ca voi gasi ceva care sa ma reprezinte in totalitate.

Cam atat astazi...am multe de spus dar ma simt usor dezorientata si agitata si nu ma pot concentra.
Stiu doar ca zilele acestea trebuie sa va povestesc de un gest frumos facut de Simona careia ii multumesc din suflet pentru gandurile frumoase.Inca o data mi-a demonstrat ca are o inima calda!

Sper ca ultimele ore din acest weekend sa va fie cat mai linistite si frumoase petrecute in compania persoanelor iubite!

Later edit: Pe data de 4 februarie imi iau zborul :D

23 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult!Chiar este o adevarata groaza la facut bagaje pentru ca am un munte de lucruri pe care as vrea sa le iau cu mine..
      Te pup!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc Ramona!Sper si eu ca o sa fie cu noroc de data aceasta.
      TE pup!

      Ștergere
  3. Bratarile sunt foarte frumoase.
    Mult noroc ,iti tin pumnii.
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta multa . De cele mai multe ori , lucrurile bune vin pe neasteptate . Imi pare rau de motaneii tai , o sa-ti fie si tie , si lor greu . Mie tare greu mi-ar fi sa-l las pe al meu . Dar daca ii lasi cuiva care o sa-i iubeasca , o sa fie bine .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu o sa le simt mult lipsa.Au devenit parte din viata mea, dar din pacate nu ii pot lua cu mine.Cel putin nu acum.Dar sunt sigura ca o sa le fie bine oriunde ar fi, desi sunt sigura ca se vor reintoarce acasa si vor fi dezorientati putin.
      Te pup!

      Ștergere
  5. iti doresc mult succes si multa liniste si sper ca din toamna sa se aranjeze lucrurile exact asa cum ti-ai propus.
    sunt superbe bratarile .. mie imi place mult ultima.. :D
    pupici si mai vb :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sper si eu Diana.Oricum, pastram legatura pentru ca o sa am acces la internet si poate cine stie, ne si vedem in septembrie daca reusesc sa ajung la mare:)
      Te pup!

      Ștergere
  6. Cam asa se intampla de obicei, ne facem 100 de planuri si scenarii si se intampla al 101-lea :)) Mult succes, sa te bucuri de experienta de a cunoaste o gramada de oameni si locuri noi, nu in fiecare zi ai ocazia asta! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Gabriela, cam asa e.In al 10 lea ceas totul se poate schimba radical, si stiu si sunt constienta de asta.Te pup!
      Abia astept sa va povestesc ce si cum e acolo.

      Ștergere
  7. Iti doresc sa-ti mearga bine pe noile meleaguri (oare are legatura cu ce scrie pe monitorul de mai sus ?)si sa te intorci cu bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu are nici o legatura.Cum i-am spus si Andreei mai jos, Parisul nu se afla deloc pe lista mea de preferinte.Voi pleca insa tot intr-o tara vorbitoare de limba franceza.
      Te pup si iti multumesc!

      Ștergere
  8. Sa dea Dumnezeu sa-ti mearga bine acolo unde te duci! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Miki!Asa sper si eu!Cred pana la urma ca tot Dumnezeu mi-a indrumat pasii spre acest loc, si sper sa fie ok si sa fie schimbarea pe care mi-o doresc.Te pup!

      Ștergere
  9. wow ..ce frumoase sunt bratarile... si unde pleci ?Daca se poate sa ne zici si noua:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paris cumva ?daca e sa ma iau dupa prima poza din articol :)

      Ștergere
    2. Nu Paris..nu este nici de departe tara mea preferata.Voi pleca in Belgia.Atat pot spune :)

      Ștergere
  10. Great post and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  11. Mult succes pe acolo pe unde mergi, sa fie totul asa cum iti doresti :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Succes.
    Imi place foarte mult bratara cu rosu

    RăspundețiȘtergere