vineri, 4 ianuarie 2013

Un parfum, o amintire, un dans...

Un parfum, o amintire, un dans...

Aceste cuvinte imi rasuna in minte cand simt aroma placuta si romantica a noului parfum Pretty Swan de la Oriflame.

Cuprinse intr-un dans senzual,  aroma picanta si decadenta a piperul roz cu parfumul dulce si suculent al piersicii diafane, ma invaluie intr-o mireasma seducatoare si sofisticata, aducandu-mi aminte de primul dans alaturi de el.Sperante, sclipiri, imagini frumoase, tandre si dulci imi inunda mintea.Este parfumul amintirilor mele presarate cu praf magic si catifelat de orez diafan.


In curand, review...

20 de comentarii:

  1. Este un parfum deosebit :)
    Mie imi induce o stare de romantism si de inocenta.
    Esti pupacita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Iris, ai dreptate!Chiar e deosebita aroma acestui parfum.
      Te pup!

      Ștergere
  2. Nu l-am incercat niciodata. Dar multe parfumuri Oriflame sunt foarte placute

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Preferatul meu de la Oriflame este Sun si nu cred ca ma voi desparti de el vreodata.Majoritatea parfumurilor de la ei sunt foarte speciale pentru mine :)
      Te pup!

      Ștergere
  3. Eu nu sunt fana parfumurilor dulci, insa imi place mult cum l-ai descris!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-a cucerit inca de la primul puf!
      Te pup si eu Mihaela!

      Ștergere
  4. Mie imi plac parfumurile dulci..nu l-am incercat inca pe acesta,de fapt de la oriflame nu am incercat mai nimic,in materie de parfum

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu agreez doar Oriflame cand este vorba de parfumuri.Au un grad de persistenta foarte ridicat si notele folosite sunt cu adevarat speciale.
      Am reusit sa am cate o aroma specifica pentru fiecare moment important din viata mea cu ajutorul lor...

      Ștergere
  5. M-ati innebunit de tot cu parfumul asta, vreau si eu! :)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot sa-ti spun ca e cu adevarat deosebita aroma sa Gabi!
      Daca vrei, ti-l pot trimite sa-l incerci :)
      Te pup!

      Ștergere
  6. si mie imi place tare tare mult parfumul.. il folosesc aproape in fiecare zi de cand l-am primit.. :D

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la fel!Presimt ca va fi parfumul anului 2013 !

      Ștergere
  7. Ce frumos ai spus! Mie imi place parfumul aceasta

    RăspundețiȘtergere
  8. ce ne-am potrivit la postare :))))))))))).

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca-s singura blogherita care n-a avut niciodata un parfum Oriflame. Si nici nu tin minte sa fi mirosit vreunul. Si nu pentru ca n-as fi vrut, ci pentru ca asa s-a nimerit. Cu multi ani in urma am avut niste farduri, cred ca si un ruj, insa parfum nu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am o intreaga colectie si cred ca este firma de cosmetice careai i-am ramas fidela inca din copilarie, chiar daca au fost si produse care m-au dezamagit.Eu zis sa incepi cu niste mostre mici si apoi te decizi :D
      Te pup Miki!

      Ștergere
  10. Cu o asa introducere m-ai facut curioasa ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-a placut!
      Asta a fost prima mea impresie a parfumului inca de la primul puf.Mi-a amintit de EL, de prima invitatie la dans, prima apropiere..
      Te pup!

      Ștergere