marți, 5 februarie 2013

Cadourile personalizate, o alternativa sigura si de efect

Fie ca este pentru un membru al familiei, un coleg, un amic, iubit/iubita, cu totii stim cat este de dificil sa oferi un cadou unei persoane. Cadourile care m-au facut cel mai mult sa cad in dificultate sunt desigur cele menite pentru onomastica , dar ce poate fi mai frumos decat sarbatorirea numelui unei persoane dragi? 

Cu siguranta si voi v-ati aflat macar o data in viata in situatia de a sarbatori doua onomastici sau mai multe in aceeasi zi si sa incercati sa multumiti toate aceste persoane.. Este un sentiment minunat desigur! O zi foarte speciala atat pentru mine cat si pentru prietenii mei sarbatoriti, dar evident … odata cu binele si raul! 

Daca depistarea cadoului  perfect pentru cineva reprezinta o adevarata provocare, ei bine, ce comentarii sa mai am la faptul ca trebuie sa cumpar doua cadouri intr-un timp foarte scurt pentru sarbatoriti cu gusturi total diferite?

Si desigur, odata ce gasesti acel cadou pentru persoana care trebuie, toata lumea isi doreste sa isi puna amprenta intr-un fel sau altul pe acel cadou. Nu de mult intr-o seara destul de tarzie, in timp ce discutam cu amicii am abordat un subiect destul de intrigant. Si intrebarea serii fusese: “ce parere ai despre cadourile personalizate” avand in vedere ca ziua de nastere a unei prietene se apropie cu pasi rapizi.

 Dupa parerea mea un cadou personalizat arata cat de mult cunoastem o persoana si ce anume ii place si isi doreste. Unele dintre cele mai simple cadouri personalizate sunt ramele photo, bine cunoscutele globulete cu apa si desigur articolelevestimentare pe care putem imprima poze ce surprind momente deosebite din timpul prieteniei noastre.

Un site foarte interesant peste care am dat in aceste zile este GiftLand, un taram dedicat personalizarilor si cadourilor facuta cu drag.

Acesta detine o gama larga de lucruri interesante de diferite dimensiuni, forme si personalizabile in acelasi timp, diverse si accesibile, menite aducerii zambetele pe chipurile celor dragi.

Cu totii vrem sa ne lasam amprenta pe ceea ce dorim sa oferim , si mie se pare ceva foarte dragut dar si amuzant in acelasi timp. 

Dupa cum spuneam anterior, ziua de nastere a unei prietene se apropie, m-am gandit ca pe langa cadourile simandicoase si de “LUX” sa ii oferim si ceva amuzant care sa ii aminteasca zilnic de colectivul de prieteni din care face parte.

O cana cu un mesaj amuzant si cat mai nebunesc posibil mi s-a parut perfect, dar desigur nici globulete cu apa nu sunt mai prejos, cu ele putand sa imortalizam momentele minunate petrecute impreuna, sub o “ploaie” colorata si mirifica de sclipici care sa dea un pic de magie si farmec gestului.






Pe scurt daca doriti sa oferiti un cadou unei persoane dragi, nu va sfiiti sa va lasati amprenta pe el, si personalizati-l cum doriti voi. Sa nu credeti ca cel ce va primi acel cadou il va aprecia si nu va fi recunoscator pentru el …

Gesturile marunte dar facute cu drag, sunt cele mai importante si cu siguranta vor ramane o eternitate in amintire! Pana la urma nu cadoul conteaza, ci intentia si mesajulul cadoului, iar acestea devin cu atat mai speciale cu cat sunt mai simbolice si facute din inima.

11 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Sper sa gasesti cadpul potrivit pentru jumatatea ta si sa ne arati ce preferinte ai! Te pup!

      Ștergere
  2. Da, sunt de acord ca un cadou personalizat arata ca ai depus ceva efort în procesul de creație :) și apoi arata ca oferi un cadou din suflet. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt de aceeasi parere..un cadou personalizat este perfect pentru persoanele care iubesc produsele originale dar nu numai.

      Ștergere
  3. Dragutele ideile tale .chiar sunt in cautarea unuia. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand vreau ceva personalizat imi iau timpul necesar si-l fac singurica cap coada, sa fie intru totul de la mine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am gandit initial sa fac o cana personalizata de propriile mele maini, insa m-as complica si nici talent special nu am.Ar iesi un dezastru si cu siguranta daca nici mie nu imi place rezultatul. nici celui caruia ii ofer nu ii va placea, si din cauza asta prefer sa merg pe siguranta si sa apelez la profesionisti

      Ștergere
  5. Mi-ar placea o cana cu mesaj personalizat .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma gandesc ce mesaj ar fi mai potrivit pentru o canita funny..:D

      Ștergere
  6. Foarte draguta Canita :) O idee foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SI mi-e mi-a astras atentia modelul acesta.Sper sa gasesti produse pe placul tau pe site-ul GIftland.

      Ștergere