sâmbătă, 2 februarie 2013

Castigatorul concursului CosmeticePeNet

Dragele mele, vreau intai si intai sa va multumesc pentru participarea voastra la concursurile aniversare.Nu m-am asteptat la un feedback atat de mare, si asta ma bucura enorm.

Dupa cum stiti, pe data de 31 Ianuarie a luat sfarsit concursul aniversar sponsorizat de site-ul Cosmeticepenet, carora vreau sa le multumesc pentru aceasta frumoasa colaborare.

Ieri am verificat inscrierile si am incercat sa revin cat mai curand cu numele castigatoarei dar timpul nu mi-a permis decat astazi, dar sper sa intelegeti faptul ca am avut nevoie si de acordul sponsorului inainte de publicarea numelui persoanei castigatoare.

Si fara alte cuvinte, prima castigatoare din cadrul seriei de concursuri aniversare este:



Felicitari Irina!
Astept un mail de la tine cu datele pentru livrare al serului pentru protectia termica a parului care va fi trimis de sponsor in urmatoarele zile.

Nu uitati ca pe blog mai sunt active inca 11 concursuri aniversare la care va invit sa participati.

Va doresc un weekend linistit si placut!

10 comentarii: