luni, 11 februarie 2013

Ceasul, un accesoriu de nelipsit


Inca din vremurile vechi timpul a reprezentat un element indispensabil vietii.

 Cunoasterea timpului in anumite moment cruciale este elementar, dar nu s-a putut dispune de aceasta posibilitate intodeauna. 

Astfel utilul cu placutul a fost combinat pentru a da nastere unui accesoriu care in zilele noastre este foarte comun, dar in acelasi timp foarte bine apreciat de lume.

Ceasurile de mana au devenit niste accesorii permanent prezente in garderoba unei persoane, foarte practice si in acelasi timp foarte elegante. Fie ele ceasuri elvetiene de lux sau formale, ceasurile de mana aduc un strop de stil si rafinament in vietile noastre, comoditate si utilitate.

Alegerea unui ceas potrivit este in stransa legatura cu gusturile fiecarui om. Tocmai de aceea echipade la TopCeas in parteneriat cu cei de la KarlBreitner va pune la dispozitie o gama larga de ceasuri de prima clasa, elegante si foarte rezistente, cu preturi variabile complet justificabile.

Un model foarte interesant ce apartine colectiei GENTLE este ceasul Karl Breitner Gentle Gold Silver cu numele de referinta GTL-GSLX. Un aparat confectionat cu mare precizie si atentie, de calitate elevetiana pentru barbatii de pretutindeni, avand o grosime de doar 12mm. si un diametru de 48mm. fara coroana, dimensiunile mici, si greutatea de doar 68gr. 





In combinatie cu culoarea aurie dispusa pe carcasa din otel inoxidabil si filetul gravat de pe spate ii ofera un aspect de lux si extreme de placut privirii, fiind foarte comod prin asocierea sa cu o curea de piele veritabila cu dubla cusatura si sticla intarita din cristale minerale. 

Mecanismul introdus este unul de foarte mare precizie de calibru 515 model Ronda care pe langa acele indicatoare ale orei, dispune si de un indicator al datei, avand si proprietati impermeabile cu o rezistenta la apa de pana la 5 ATM/50m. 

Astfel pot spune ca acest ceas isi are meritul sau, reprezinta un cadou de mare valoare, un adevarat lux potrivit pentru ocazii speciale din viata unui barbat dar si pentru cele formale.




Prin urmare pot spune ca atat acest ceas cat si multe alte modele din colectii diferite puse la bataie din partea celor de la KarlBreitner isi merita renumele surprinzand prin calitate si precizie, rafinament si comoditate. 

15 comentarii:

  1. Eu am mainile foarte slabe ....si nici un ceas nu-mi sta .Modelul prezentat este foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurelia, si eu am aceeasi problema, dar sincer, asta nu m-a impiedicat niciodata sa nu port ceasuri barbatesti sau chiar bratari mai multe.Pentru mine ceasul este un accesoriu de nelipsit si cand il uit ma simt putin dezorientata nefiind obisnuita sa urmaresc ora pe telefon.
      Pupici!Ma bucur ca iti place modelul pe care l-am ales:)

      Ștergere
  2. arata superb, alaturi de un barbat in costum poate de mire ;)) ar arata si mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa?!..pe mine nu m-ar deranja sa il port la un outfit mai office.

      Ștergere
  3. Buna! :*Te-am nominalizat la Liebster award :)
    Daca accepti nominalizarea te rog sa intri pe blogul meu ca sa vezi care sunt regulile :)
    www.sparkleandlove.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc!Imediat te voi vizita si voi prelua cu drag acest tag!
      Te pup!

      Ștergere
  4. Un ceas de asta vreau pt sotul meu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place foarte mult si cine stie, poate avem noroc :)
      Te pup!

      Ștergere
  5. E superb ceasul prezentat de tine! <3
    Si mie imi plac cesurile foarte mult...am cateva... :)))
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am decat 4 ceasuri, dar sunt foarte atent alese, si desi nu sunt scumpe, sunt deosebite si speciale pentru mine si de nelipsit zi de zi.Te pup!

      Ștergere
  6. Amazing watch ^^
    Would you like to follow each other via GFC or more? :)
    Let me know :)

    Kisses!

    http://www.gagcloud.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte fain!

    http://filmandotherstories.blogspot.se/

    RăspundețiȘtergere