miercuri, 27 februarie 2013

Miercurea fara cuvinte (1)

Am vazut pe blogul Laviniei aceasta postare, si evident mi-a placut!Mi-a placut asa de mult incat mi-am zis ca de acum inainte, in fiecare miercuri voi posta imagini, fara prea multe cuvinte (pentru ca nu stiu daca se poate sa ma abtin sa nu spun chiar nimic).

Astazi m-am gandit sa incep cu ce imi place cel mai mult: accesoriile.Am gasit niste poze care m-au lasat sa suspin dupa bratari si combinatii inedite dintre acestea...dar spuneti-mi voi, care va place cel mai mult?


















Eu ma declar indragostita de fiecare dintre ele si sunt o adevarata tentatie!Voi ce spuneti?

Disclaimer: Pozele nu imi apartin.Sunt luate de pe internet, iar la multe dintre ele nu am sursa pentru ca sunt adunate de peste ani intr-un folder.

28 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. SI mie...as vrea cate una din fiecare model..sau ba nu...pe toate!:D

      Ștergere
  2. Beautiful jewelry! Love. Xx. Pip

    http:// easyoutfitsbypip.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. m-ai lovit unde ma doare mai rau, zanganele adica cercei, bratari, coliere si tot ce e pe langa ele :), f misto, mersi de imaginile frumoase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, sper ca ti-au placut imaginile selectate de mine.Data viitoare o sa va arat altele pe care le vreau si eu dar mai strangem cureaua ca daca scapam asa bugetul pe zdraganeli..e grava treaba:D

      Ștergere
  4. uhhh le vreau pe toate:))oricate as avea niciodata nu e deajuns:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi zici?Prin timpul liceului aveam o adevarata colectie!
      Evident, acum nu le mai port chiar pe toate, pentru ca sunt mult prea copilaresti si multe dintre ele s-au mai si stricat..:(
      Dar au o mare valoare sentimentala si nu ma lasa inima sa le dau...

      Ștergere
  5. Ce frumoase sunt , iar ceasurile si mai si :X

    RăspundețiȘtergere
  6. incep si eu ca bendeac :))...iuliuuuuuuuuuuuu, mama ce bratari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Raiul femeilor!Bijuterii pentru fiecare :D

      Ștergere
  7. amazing jewellery. <3 i love the nails too..
    misselegant06.blogspot.com
    bloglovin.com/misselegant06
    twitter.com/misselegant06

    RăspundețiȘtergere
  8. Mmmm, cate-mi plac aici, la tine!!! Am ramas in visare...:D
    Grozava si ideea zilei de miercuri; as vrea sa o preiau si eu, adaptand-o incat sa nu ma "oblige"!

    Pupici, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Ilda!Abia astept sa vad imaginile care iti fac tie ziua mai frumoasa!
      te pup dulce!Sa ai o primavara frumoasa si colorata:D

      Ștergere
  9. Imi place foarte mult geanta verde.

    RăspundețiȘtergere
  10. Amazing selection! I love evry single arm party <333
    Xxx babe

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Amazing jewelry!
    new post on my blog

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  12. Hey, you have a great blog!
    It would be really cool if you could visit my blog too! We can also follow each other if you lie? Let me know what you think!
    You can also enter my GIVEAWAY to win a PERSONALIZED IPHONE CASE!

    www.malefashionuk.blogspot.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  13. Hello Anne.
    Thank you for your visit. I love your blog. This post have great fotos e many inspiration. Following too.
    see you soon

    RăspundețiȘtergere
  14. Hi girl!
    I love all these photos!!
    Thank you for your follow in my blog!
    Kiss kiss C.
    http://fashionismyonlygod.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  15. Lovely inspirations, also thanks so much for following my blog, that means a lot to me :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Wow such a beautiful post, I love all this combinated jewellery ! ♥

    I follow back ♥

    RăspundețiȘtergere
  17. I love the accesoiries they are just gorgeous!!!

    http://beautybubblesinyourlife.blogspot.fr

    RăspundețiȘtergere