vineri, 22 februarie 2013

O Bucatarie Fermecata pentru toti

Daca este vineri, inseamna ca vine weekend-ul!Si daca vine weekend-ul, inseamna ca facem de papica buna si multe prajiturele!

Acest obicei de a face dulciurele si alte mancaruri in prima zi de weekend, l-am "mostenit" de la Maia mea, care obisnuia ca fiecare sambata, sa devina o zi dedicata rasfatului burticilor mancacioase si astfel intregul apartament se transforma intr-o "cutie" din care se simteau arome care mai de care imbietoare si care ne umpleau imaginatia de imagini care ne lasau gura apa, pana cand totul era gata.
Inca tin minte ca la ora 7 dimineata, usile bucatariei se inchideau, si vraja incepea.Cutitele, furculitele, oalele si tigaile, se luptau necontenit scotand sunete barbare.Focul ardea totul in cale, si fumul se ridica.Totul parea o lupta, si evident, cam asa arata si bucataria dupa asa un taraboi, dar la sfarsit, cu putina magie si niste ustensile care sa faca munca usoara fiecare gospodine, masa prindea culoare si se umplea de bunataturi!


Bun, deci avem o mare devoratoare de dulciuri, putine ingrediente si timp la dispozitie.Ce facem acum?
Eu, mi-as pune mainile in cap!
De ce?Pentru ca nu numai ca sunt un dezastru in bucatarie, dar nici nu am toate ustensilele necesare pentru a face un fel de mancarica.
Mutarea recenta mi-a adus numai batai de cap, si sincer, fara mama alaturi, imi este greu.Ea ar sti cel mai bine sa ma sfatuiasca ce sa cumpar, de unde sa incep si cum sa le folosesc.

Vrem clatite, vrem supita, dar cu ce le facem?Credeam ca esentialul in bucatarie se rezuma la cutite, furculite, linguri si farfurii, dar ce fel de gospodina sunt eu daca gandesc asa?
Sa nu am eu un tel pentru batut oua, o razatoare, un polonic si alte ustensile necesare, e prapad!
Si pentru ca la inceput am fost descurajata, mi-am zis sa caut si pe internet diferite lucrusoare ajutatoare, asa ca astazi va prezint un magazin online ce se numeste Bucataria Fermecata.





1   2   3   4   5   6   7   8  9  10   11  

Bucataria Fermecata ofera diversitate in produse menite sa ne faca munca in bucatarie sa devina o experienta frumoasa si demna de laudat de cei mai aprigi mancaciosi.

Fie ca este vorba de oale, tigai, tacamuri, accesorii pentru masa, le veti gasi pe toate disponibile in acest loc magic, ce va poate da personalitate bucatariei si eleganta in efortul depus, fiind toate menite sa usureze munca si sa impresioneze membrii familiei atunci cand masa este gata.


Raportul de calitate vine de la marcile cunoscute precum Fissler, Esmeyer, VacuVin, Kela, BRK si multi multi altii pe care sunt sigura ca ii stiti deja.


Ador tacamurile viu colorate! Poate inca mai sunt un copil, insa e o adevarata placere sa servesc mancarea alaturi de un set de tacamuri frumos lucrate si din materiale durabile.


Dar sa nu uitam si de accesoriile necesare pentru servirea mesei.
Un pulverizator pentru ulei si altul pentru otet cred ca sunt foarte utile.La fel si suporturile din lemn pentru pizza care ofera aceea senzatie de rustic si de cina luata intr-o veritabila pizzerie italiana, sau un suport pentru snacks-urile dintre mese, care sa le ordoneze frumos si sa ocupe cat mai putin spatiu.

In bucatarie, cred eu ca sta toata magia casei.Pe langa faptul ca petrecem in cea mai mare parte din timp gatind si "trebaluind" cum e vorba mamei, ne si simtim cel mai confortabil.Pentru mine cel putin, bucataria este locul in care toate lucrurile bune se intampla.Fie ca este vorba de reuniune scurta intre fete la o cafea, fie ca intram doar pentru un sandwich, sau un pahar cu apa, bucataria este locul papilele gustative si stomacul sunt tratate regeste si membrii familiei se gasesc cel mai des, asa ca toate accesoriile si lucrurile ce se regasesc in ea, trebuie sa fie de calitate si cat mai versatile.

Mereu am considerat ca magazinele online sunt cea mai buna si mai rapida alternativa de procurare a produselor necesare in casa omului.Ma bucur mult ca putem gasi si articole pentru bucatarie in mediul online si sunt de asemenea incantata ca pot gasi tot ce imi doresc intr-un singur magazin.

Bucataria Fermecata face ca alegerea mea sa fie cat mai usoara si doar un click este de ajuns pentru ca articolele ce-mi sunt necesare sa imi fie alaturi.

27 de comentarii:

  1. Ce-mi plac ustensilele colorate ! Eu am polonice cu roz si verde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa ca sunt simpatice?
      Ai zice ca sunt pentru casa de papusi, dar ce conteaza?

      Ștergere
  2. Multumim pentru pont si da ai deptate bucataria este locul in care stau si eu foarte mult timp. pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Credeam ca doar eu si ai mei petrecem mult timp in bucatarie.
      Mai toata ziua stam pe acolo, chiar daca nu papam...

      Ștergere
  3. Ana, tu ti-ai propus sa ma determini sa intru in bucatarie!!!:P
    Cat imi plac tacamurile colorate...
    Vreau tot ceea ce ne-ai aratat!:))

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as cumpara tot magazinul!
      Am gasit niste ustensile care sincer, nici nu stiam ca exista :)
      Si da, ar fi de mare ajutor unele pentru orice bucatareasa priceputa dar si incepatoare.
      Pupici!

      Ștergere
  4. Daca as avea astfel de ustensile, cred ca as petrece si eu mai mult timp in bucatarie! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am mare dragul sa bucataresti cand ai asa veselie de culori si lucruri bune, nu-i asa?

      Ștergere
  5. Am un polonic in nuanta mint <3
    Si te inteleg perfect cu razatoare si alte cele cand reteta o cere. Dar o perioada am improvizat, m-am chinuit la cutit, etc. Nu sunt adepta cheltuirii de sume mari pe chestii care fac acelasi lucru. Imi place sa caut calitate la pret mic. Daca nu as avea buget restrans si alte chestii de care nu prea tinem cont, as cumpara toate nebuniile pamantului care sa-mi usureze munca. Dar munca grea nu e intotdeauna neplacuta :D
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am chinuit mult cu zdrobirea usturoiului..il tocam foarte marunt, dar la mujdei parca tot nu merge, dar asta e!
      Ne adaptam la necesitate!Dar sincer, un mojar masiv din portelan sau lemn este perfect si pentru zdrobirea usturoiului dar si a boabelor de piper :)
      Pupici!

      Ștergere
  6. foarte frumoase si colorate ustensilele, imi plac

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place selectia facuta de mine :)

      Ștergere
  7. foarte interesant articol, mai ales ca eu cand dau peste un magazin de genul sau de ornamente intru in fibrilatii :))

    imi place foarte mult cum abordezi subiectele, te pricepi la cuvinte :)) scriitoare te-a facut mama.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Flori pentru cuvintele frumoase!
      Cred ca orice fata este intr-un fel sau altul dependenta de shopping indiferent de produsele de care este vorba!
      Si exact cum a spus si Mihaela mai sus, as lua din fiecare cate una chiar daca multe sigur nu le-as folosi.
      Te pup!

      Ștergere
  8. super tare articolul , trebuie sa fac si eu o vizita site-ului sa imi mai inoiesc ustensilele din bucatarie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Sa ne spui daca iti atrage ceva atentia :)
      Pupici!

      Ștergere
    2. Imi fac cu ochiul multe..as vrea multe eu ..dra stii cum e trebuie sa verificat si bugetul :)

      Ștergere
  9. Vaaai ce frumuseti ! Mi-e si frica sa intru sa vizitez site-ul :)) O sa raman blocata acolo

    RăspundețiȘtergere
  10. off <3 sunt de aceiasi parere ca si MoGio :P Voi ramane blocata pe site asa ca mi-e frica sa il accesez :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Site-ul mi se pare foarte cool, mulţumesc pentru sugestie.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-ar plăcea și mie niște linguri colorate . Arată foarte bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-as lua din fiecare culoare cate una!
      Si un bol asortat si tot tacamul!:D
      Te pup!

      Ștergere
  13. Ustensilele conteaza mult, dar si ingredientele :).

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumoase si colorate-s toatee! Mai ca te indeamna sa treci la treaba :)) si iti si inveselesc ziua ;)

    RăspundețiȘtergere