sâmbătă, 16 februarie 2013

Parfumurile care ne cuceresc..

Nu stiu cum sunteti voi dragele mele, dar eu, nu pot iesi din casa fara parfum.In zilele in care pur si simplu am uitat sa pulverizez macar un puf din sticla preferata de parfum, ma simt ca si cand as fi goala.

Iubirea pentru aromele din sticlute, mi-a fost inspirata de o matusa, care avea o adevarata colectie de sticlute viu colorate pe masuta de cosmetice, si care o data pe saptamana ma invita sa mai incerc o noua aroma, lasandu-mi mereu libertatea de a alege eu sticluta care o doresc, si povestindu-mi mereu si mereu cate o noua poveste ori amintire ce o tine legata de fiecare nota parfumata din compozitie.


Se gaseau o sumedenie de variante, dintre care unele mai vechi, altele mai noi, dar nici unul din acele parfumuri nu reuseau sa imi imprime in gand o emotie sau sentiment profund.Poate pentru ca nu ajunsesem sa miros inca acel ceva care sa ma faca sa afirm: acesta este parfumul care ma defineste ca persoana!

Desigur, eram inca un copil, si nu puteam intelege cu adevarat aceasta arta.

Cred ca decizia de a deschide acest blog a fost cumva legata de cautarile mele in ceea ce priveste lumea fermecata a aromelor, si a plantelor in special, pentru ca asa cum va spuneam in trecut, mereu mi-a placut sa imi petrec zilele rasfoind paginile unei carti vechi ce imi prezenta fiecare planta si proprietatile sale.Acum detin 2 carti de acest gen, cumparate dintr-un anticariat, pentru ca atentia mea s-a antrenat tot mai mult pentru lumea cosmeticelor naturale si evident, a celor pe baza de extracte de plante si uleiuri esentiale.

Daca a pentru a descoperi cu adevarat intrebuintarile acestor plante si punerea catorva in aplicare a durat cativa ani, acum imi este usor sa recunosc si sa spun efectele a diferitelor ierburi.

O adevarata descoperire placuta si cu un impact imens asupra mea, s-a intamplat in urma cu o luna, cand un pliculet cu o serie de mostre au ajuns la poarta mea si mi-au asternut in cale o adevarata simfonie de arome punandu-ma in conctact cu cele mai frumoase si incantatoare parfumuri create ca un adevarat maestru de Diana, creatoarea minunatelor Esente ale Ameliei.



Petite Anais a reprezentat cel mai asteptat parfum pentru mine.Cred ca mai bine decat Lavender Thought, nu va putea nimeni sa redea cu adevarat intensitatea acestui parfum si parfumul sau cald si fresh de portocala.Cand inchid ochii imi vin in minte fara sa vreau imagini ale unor prajituri si tarte cu citrice si nu imi trebuie nici mult ca sa simt si gustul dulceag de vanilie infuzata in aroma acrisoara dar vesela si jucausa de portocala.


O data ajuns pe piele, parca degaja o anumita caldura si ma invaluie puternic intr-o aura magica!Are o persistenta indelungata, si este extrem de ademenitor...
Un adevarat rasfat olfactiv!

Cred ca este un parfum potrivit oricarui moment al zilei...este suav, usor si jucaus, dar il folosesc in mod special dimineata, cand ma invioreaza instantaneu!
Are un loc special, alaturi de bijuteriile mele cele mai de pret.

Picatura de pe incheietura mainii nu-mi cere cuvinte. Nu-mi cere secrete. Nu-mi cere nimic si totusi ma duce cu ani in urma in lumea copilariei mele prin gradini parfumate de trandafiri sangerii si arbusti de liliac, prajituri vanilate si portocale. Dulcea si inocenta mea copilarie…
 Top: liliac, cirese
Mijloc: trandafir
Baza: vanilie, cacao, benzoina
Ingrediete: alcool din cereale, uleiuri esentiale*, extracte naturale*
*certificate bio, naturale, provenite din surse sigure, nepoluate
Notificare la MS nr.66032/26.11.2012
Cantitate: 30 ml
Avertisment: Avand in vedere compusii cu potential alergen aflati in mod natural in compozitia uleiurilor esentiale, este indicata efectuarea unui test de alergie pe o portiune din piele pentru depistarea unei eventuale reactii alergice.
Descriere preluata de pe site-ul Les Essences d'Amelie

Dar prefearatul meu este insa altul...un parfum mult mai intens si ALTFEL..
INCEPTION a fost cel care m-a facut sa spun atat in minte cat si cu voce tare wow!
M-a impresionat si m-a dat peste cap la propriu cu notele sale deosebite.


Ma iubesti si ma urasti in acelasi timp. Te incant dar in acelasi timp te d
ezgust. Incerci sa te convingi ca nu sunt pentru tine dar nu te poti abtine…ma adulmeci iar gandurile te poarta inapoi in timp. Auzi acorduri de darbuka si baglama iar simturile iti sunt invaluite de o aroma dulceaga care se metamorfozeaza usor intr-una senzuala, erotica, pamantie. Soldurile ei invaluite de voaluri de matase se unduiesc pe ritmuri orientale. Privesti si-ti doresti ca visul sa nu se sfarseasca…
Top: portocala, piersica, pepene galben


Mijloc: lavanda de Bulgaria, scortisoara

Baza: patchouli de Indonezia

Ingrediente: alcool din cereale, apa florala de verbina, uleiuri esentiale*, extracte naturale*
*certificate bio, naturale, provenite din surse sigure, nepoluate.

Notificare la MS nr.66029/26.11.2012
Cantitate: 30 ml
Avertisment: Avand in vedere compusii cu potential alergen aflati in mod natural in compozitia uleiurilor esentiale, este indicata efectuarea unui test de alergie pe o portiune din piele pentru depistarea unei eventuale reactii alergice.
Descriere preluata de pe site-ul Les Essences d'Amelie
Este un parfum care te copleseste si te face sa iti pui mii si mii de intrebari, sa te inunde de imagini, o impletire ireala dintre mister si palpabil.
Numele mi-a adus imediat aminte de filmul Inception cu Leonardo di Caprio, si il gasesc usor reprezentativ pentru secventele din film, misterios, inventiv, futurist si puternic.Ca pentru o femeie puternica ce mereu este in cautare de lucruri noi, aventuroasa si unica.

Cred ca asupra lui m-am oprit cel mai mult, nu numai pentru ca mi-a placut in mod deosebit, ci si pentru ca nu ma ameteste cu o aroma dulce precum sunt marea majoritate a parfumurilor din ziua de astazi.
As putea afirma ca are o usoara tenta lemnoasa (desi nu vad de unde), care ma atrage in general la parfumurile barbatesti.E cu siguranta ceva nou pentru mine in materie de parfumuri.

Este foarte rezistent!Am facut un test, spalandu-mi incheietura cu apa rece si mirosul s-a pastrat cu aceeasi intensitate si timp indelungat.Chiar si a doua zi, pielea din jurul gatului (obisnuiesc sa pufaiesc in apropierea lobului urechii unde pulsul este simtit mai puternic) se simte o tenta de parfum, deci are din partea mea un mare 10!

Voi ati incercat Esentele Ameliei?Care v-a placut cel mai mult?

14 comentarii:

  1. foarte frumoasa postarea:) si eu iubesc parfumurile

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat Esentele Ameliei, sunt pe wishlist-ul meu de cand, si pe mine, m-a incantat Anda cu descrieri ce te poarta pe aripile visarii...:)

    M-a incantat postarea ta, m-a bucurat vizual si chiar olfactiv - m-ai determinat sa-mi imaginez...
    Te pup, Ana!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-a placut aceasta postare!
      Imi pare rau ca am luat mostrele cu mine aici in Belgia, dar la intoarcearea in tara, imi va face mare placere sa le impart cu tine :D
      Te pup Ilda!

      Ștergere
    2. Esti dulce tare cu oferta aceasta insa vreau sa te bucuri de ele pe deplin!!!
      Ideea in sine a fost delicioasa si parfumata si-ti multumesc!
      Te imbratisez...:)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Cred ca as putea sta nemachiata zile intregi, si sa ies asa in lume fara probleme, dar fara parfum, mai greu..

      Ștergere
  4. Creatiile Dianei sunt exceptionale - eu am avut Nightwish si o mostra de Inception si as mai vrea ... ma tenteaza mai ales parfumurile solide, iasomia aceea imi tot face semn :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am indragostit efectiv de Inception si de Grace despre care voi vorbi pe viitor.
      Parfumurile solide un fost chiar o revelatie in acest domeniu :)
      Pupici!

      Ștergere
  5. Inca nu sunt sigura care mi s-ar potrivi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca toate iti vor place!Sunt cu adevarat deosebite si speciale!
      Te pup!

      Ștergere
  6. Nu le-am incercat , dar cred ca Inception ar fi cel pe care as vrea sa il incerc.

    RăspundețiȘtergere