joi, 7 februarie 2013

Review-Apa termala Avene


Sfarsitul anului 2012 mi-a adus o mare bucurie din partea Anei Maria, detinatoarea blogului Beauty Barometer, fiind castigatoarea unui premiu surpriza.Nici nu va inchipuiti cata fericire a fost in casa la aflarea vestii, mai ales ca am preferat sa petrec seara dintre ani acasa, singurica intr-o atmosfera cat mai calda, fara invitati, si doar cu mine si cu un EL mereu aproape de mine.

Cadoul (asa ii spun pentru ca intr-o oarecare masura l-am considerat un cadou de la Mos Craciun) a cuprins o serie de produse total noi pentru mine.

Nu am mai avut pana acum contact cu firma Uriage, cu Avene si nici macar cu Sephora.
Dar sa o luam pe rand, pentru ca astazi, ma voi ocupa doar de un singur produs, si anume, apa termala Avene.

Pentru inceput va spun ca in trecut am avut o singura data ocazia de a incerca o apa termala, si a fost cea de la La Roche-Posay, insa nu m-a impresionat cu absolut nimic.Colega mea de camera si-a luat-o la recomandarea unei farmaciste, insa nici ea nu a vazut efectele acesteia si am hotarat sa o impartim ca sa o terminam mai repede.

Apoi am incercat sa aflu cat de cat despre ce este vorba si ajunsesem noi la concluzia ca pana la urma si apa minerala daca am reusi sa o imbuteliem in reciepiente cu pulverizator sub presiune, ar fi cam aceeasi chestie numai ca o varianta mai ieftina si mult mai accesibila, dar deh, de unde aparatura pentru asemenea lucrari intense?

Cred că până la urmă eu nu am incercat firma care trebuie, pentru că Avene mi-a schimbat total păarerea despre aceste ape termale, si m-a pus in situatia de a cauta informatii cat mai complete despre acest tip de produs destinat ingrijirii tenului.

Dar ce este pana la urma o apa termala?

Ei bine, o apa termala este de fapt o apa naturala fara chimicale si clor care se afla in subteranele adanci.

Ea izvoraste din zone cu un grad de poluare cat mai redus si are in functie de izvorul natural din care provine, o anumita compozitie chimica specifica, bogata in saruri minerale si in oligoelemente precum siliciu, zinc, mangan, seleniu, calciu etc.

Aportul pe care il aduc oligoelementele asupra pielii:
Fier- oxigeneaza celulele
Magneziu-stimuleaza regenerarea celulara
Mangan-antioxidant
Siliciu- regenereaza tesuturile
Calciu – protejeaza tesuturile
Seleniu- puternic efect antioxidant
Zinc –actiune cicatrizanta
Cupru –antiseptic
Potasiu si Aluminiu – bun absorbant




Avene este o apa termala ce se gaseste in muntii Cevennes, Franta cu un continut redus de minerale(207mg/l) dar totodata bogata in oligoelemente(calciu si magneziu), pastand echilibrul natural al pielii, fara a o usca si deshidrata. In compozitia ei se gaseste si siliciu, un ingredient tamadiutor ce este recunoscut in toata lumea pentru vindecarea eczemelor si a dermatitei dar si pentru estomparea ridurilor.

Apa termala Avene, este ideala pentru pielea iritata, alergica si sensibila, pentru ca are o formula blanda, bacteriologic pura, cu ph de 7.5,tolerata chiar si de tenul reactiv.

Nu vă mai repet faptul că am tenul mixt cu tendinţe de ingrăşare in zona T si foarte uscat in zona pomeţilor, cu urme postacneice si zone roşiatice.

Deci, în mare parte, nu am avut nici o aşteptare de la acest produs, aşa că am lăsat flaconul pe birou uitat câteva zile, până intr-o seară în care mi-am simţit pielea foarte uscată şi m-am gândit că ar fi bine să schimb uşor rutina de îngrijire, şi să îi dau o nouă şansă, şi bine am făcut!
Îmi place mult că atunci când pulverizez, iese mai mult ca un norişor dens si fin de vapori de apa, si nu stropi mari care să curgă.

O folosesc dimineaţa după ce mă spăl cu apă normală desigur, şi seara după ce demachiere şi după curăţarea cu un gel special pentru spălarea tenului.

Nu îmi lasa tenul incărcat şi nici lipicios, ba chiar proaspăt si bine hidratat.
Pe etichetă se mentionează faptul că la scurt timp după pulverizare, trebuie să tamponez faţa cu o dischetă de bumbac pentru a lua surplusul dar va spun sincer ca nu am avut nici o problemă in acest sens, desi nu pentru mine nu a fost necesar acest lucru desi stiu ca asa este indicat.

Se absoarbe rapid si lasa tenul perfect elastic si pregatit pentru o crema hidratanta usoara.
Pentru fixarea machiajului am folosit-o o singură dată insă am făcut rău pentru că fondul de ten incepuse să mi se prelingă pe faţă, deci eu nu o voi mai incerca pentru acest lucru.

De curand a incercat-o si prietenul meu care dupa fiecare sedinta de barbierit se irita groaznic si l-a ajutat cu mult , calmand rapid roseata si dupa o anumita perioada, a incetat sa mai apara foliculita care il tot chinuia.

 Flaconul de 50 de ml mi-a ajuns exact pentru o luna si cu siguranta o voi cumpara fara nici o ezitare.
Ce mi-a placut
-hidrateaza bine tenul uscat
-indeparteaza bland impuritatile
-calmeaza pielea iritata dupa ras/dupa expunerea prelungita la soare
-usucă eficient cosurile si cicatrizeaza ranile
-ambalajul mic este potrivit pentru a fi purtat in geanta
-ambalajul contine toate detaliile necesare cat si imagini in miniatura explicative pentru utilizarea sa cat mai eficienta
-efect racoritor

Minusuri:
-se consuma intr-un timp scurt
-pretul usor ridicat

Concluzia mea este ca Avene  este o apa termala foarte buna si desi este singura pe care am incercat+o pe un termen indelungat , sunt sigura ca o voi recumpara pentru ca rezultatele sale au fost pozitive si vizibile pentru tenul meu.

15 comentarii:

  1. si acum imi zici toate astea dupa ce mie aproape gol flaconu
    si eu am avut o crema de fata ,apa termala si crema contur ochi.crema de fata am terminat-o relativ repede.era o textura usoara cred ca pt ten super uscat,crem pt ochi creed ca imi mai ajaunge vreo 5 ani de acum in colo :)) mi se pare ca e multa cantitate.iar eu uit mereu sa ma dau cu ea.Spray l-am folosit si eu dupa o sesiune de scos cosuri :D ,seara dimineata asa.cand siteam nevoia ..ca tot asa uitam.il am cred de vreo un an si inc aami tine vreo cateva luni daca o sa il foosesc ca si pana acum
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu tocmai am inspectat produsele de aici din Belgia si o sa imi iau un nou flacon zilele acestea.E foarte buna si nu rezist fara ea.Te pup!

      Ștergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut si mai ales ca de Craciun eu am fost un fel de Mos Craciun :). Multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult pentru aceasta surpriza.Tenul meu arata mult mai bine de cand o folosesc si este un produs de ca re nu o sa ma pot lipsi pe viitor.Te pup!

      Ștergere
  3. Avene a fost marea mea dragoste farte multa vreme.
    Mie mi se termina foarte repede din alt motiv pe care l-am descoperit tiptil tiptil - prietenul meu se recorea cu ea, se facea pe maini si spunea ca e o senzatie atat de faina........:)))
    Bataie, bataie. :))
    Sa o folosesti cu placere in continuare. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa zicea si prietenul meu...ca e fiarte buna si e racoritoare.
      Te pup!

      Ștergere
  4. Si mie imi prieste aceasta apa termala; am folosit-o exact asa cum relatezi tu (fara a o imparti cu sotul meu care are o piele ca de bebelus - bebelus creol, adica fara nicio problema!) insa mie mi-a fost realmente utila si pentru fixarea machiajului (pentru a nu-mi curge fdt in dare tamponam usor cu un servetel fin la 2 sec dupa pulverizare)...
    Foarte bun review-ul tau!

    Te pup, Ana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incerc si eu sa vad daca ma ajuta la fixarea machiajului.Si prietenul meu are o piele foarte curata si il invidiez foarte mult.Te pup si eu draga Ilda!

      Ștergere
  5. Vai de cand nu am mai folosit o apa termala! Trebuie neaparat sa-mi iau :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie tot timpul mi s-a parut inutila apa termala, fara efecte benefice. Dar s-a nimerit sa mai primesc cadou sau sa-mi pice prin mana si sa folosesc din cand in cand. Si acum am una de la Vichy si stii ce fac cu ea? Ud pensulele cand ma machiez :P. Si stii cand mi se pare mie super buna si racoritoare pt fata si corp? VARAAA, la plaja :P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu umezesc putin pielea si dupa aplic fondul de ten...se intinde super si arata foarte fresh machiajul.
      Abia astept si eu sa vina vara sa o pot folosi in oras cand am nevoie :)
      Te pup!

      Ștergere
  7. Si eu am folosit apa de la Avene si mi-a placut foarte mult!Acum am de la Vichy dar ma gandesc sa ma intorc tot la Avene:X
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest produs este un must have pentru mine, nu pot sa cred cat de buna este apa termala si cum am trait fara ea atata timp pana acum :)) O folosesc la foarte multe lucruri. Puteti vedea intreaga mea parere pe blogul
    http://caliphsobeautyblog.com/apa-termala-avene-review/

    RăspundețiȘtergere