duminică, 24 februarie 2013

Sheinside your style

Stilul meu as putea afirma ca este destul de versatil.Ma imbrac exact dupa cum imi "tuna" si cum ma simt in aceea zi, deci am in mare parte obiecte vestimentare diverse, pe care le pot combina cu usurinta.
Sunt adepta blugilor, si in general a pantalonilor.In adolescenta am urat destul de mult rochiile, poate si pentru ca eram mai slabuta , dar acum, le-am redescoperit si ma simt foarte ok purtandu-le si chiar mi se pare ca ma avantajeaza mai mult decat pantalonii.

Insa, imi plac mult hainele in culori tari si imprimeurile inedite care te scot din anonimat.Desigur, nu ma transform intr-un clovn, pentru ca stiu pe ce anume sa ma axez si ce vreau sa scot in evidenta, purtand piese care sa se completeze unele pe altele.

Piesa de rezistenta din dulapul meu este jacheta de piele.Cred ca merge purtata atat cu o rochie dantelata, suava, sau din chiffon, cat si cu o pereche de blugi simpli si o pereche de pantofi inalti, fara sa arate dubios sau inestetic.Oricum, este foarte importanta si atitudinea persoanei care poarta acele haine si mesajul pe care vrea sa il transmita.

   
1 2


1 2 3 4 5

"SheInside your style" mi-a venit ca un gand rapid, si am cochetat in aceasta dimineata cu ideea magazinului Sheinside care iti definitizeaza stilul.Mi-a placut multitudinea de obiecte vestimentare, materialele si culorile.
Camasile din voal si din chiffon mi-au captat atentia iremediabil!
Nu am fost eu pretentioasa la acest capitol, insa mereu mi-au displacut camaile albe monotone, care imi aduc aminte de uniformele vanzatoarelor sau de halatele fara personalitate pe care le port prin spitale.Nu imi transmit absolut nimic, asa ca m-am indreptat catre cele in culori tari si combinatii noi.

 1 2 3 


1 2 3 4 5 6 7

In mare parte, am gasit lucruri foarte interesante pe Sheinside.Mi-am facut un wishlist aproape kilometric si sper sa ma temperez altfel s-ar putea sa dau faliment mai curand decat speram!

Voua care dintre aceste hainute va plac cel mai mult?
Inca nu ma pot sa ma hotarasc intre rochita aceasta si aceasta.Care credeti ca e mai potrivita?

52 de comentarii:

  1. a doua cu siguranta! http://www.sheinside.com/Blue-Half-Sleeve-Blet-Lace-Skater-Dress-p-108269-cat-1727.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place cea cu dantele fara dicutii ,dar nici cea rosie nu e de dat la o parte , depinde unde vrei sa o porti

    RăspundețiȘtergere
  3. Fara discutie eu aleg rochia bej din dantela, e superba :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu siguranta prima as alege-o, http://www.sheinside.com/Navy-Sleeveless-Embroidery-Back-Zipper-Dress-p-109354-cat-1727.html

    Mmmm...ce de lucruri interesante sunt pe site <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumo e scrisa postarea si ce frumos arata pozele.
    Eu as alege-o pe prima :D E mai excentrica, nu e atat de adorabila precum a doua dar o gasesc mai interesanta

    RăspundețiȘtergere
  6. Antohe Cristina-Elena24 februarie 2013, 13:01

    daca ar fi sa aleg pt mine as alege-o pe prima , deoarece eu fiind blonda si cu tenul deschis , chiar palid nu ma avantageaza bejul.

    RăspundețiȘtergere
  7. sanduleanu lenuta24 februarie 2013, 13:01

    foarte frumoasa rochia din dantela !

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place rochita rosie deoarece pare mai vesela si mai colorata!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place prima

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Prima arata mai bine http://www.sheinside.com/Navy-Sleeveless-Embroidery-Back-Zipper-Dress-p-109354-cat-1727.html , eu nu prea agreez rochiile de dantela, asa cum e a doua,pentru ca eu consider ca dantela trebuie sa fie un detaliu, nu....toata rochia. Prima rochie are si acea broderie deosebita, se diferentiaza frumos si ca croiala. :).

    RăspundețiȘtergere
  11. ...mai bine nu vedeam site-ul...ca acum simt ca ma paste falimentul si pe mine :D

    RăspundețiȘtergere
  12. cea cu dantela mi am comandat-o,e superba!

    RăspundețiȘtergere
  13. dantelaaaaaa! I looove that dress! Si mult am mai poftit la ea :))

    RăspundețiȘtergere
  14. imi place mai mult rochita din danteluta... :D
    e superba.. finuta si ti-ar veni de minune.. :D
    te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt frumoase amandoua - mie mi-ar placea mai mult cea bleumarin pentru ca mi-a furat ochii detaliul acela din dantela - parca ar fi o mica podoaba crosetata :)
    Cumparaturi frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce chestiute superbe sunt pe acest site :)
    Eu le ador.Abia astept sa fac o comanda :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi se pare mult mai draguta "Blue Half Sleeve Blet Lace Skater Dress" datorita culorii dar si a dantelei

    RăspundețiȘtergere
  18. I love your blog! It's great :) Feel free to my blog :)) Maybe, you follow my blog ? ♥ (If you like it)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ambele-s frumoase...Sunt stiluri diferite, depinde care simti tu ca te-ar reprezenta mai bine! Gandeste-te astfel cand alegi! Gandeste-te unde si in ce situatii le-ai purta pe fiecare...
    Sa ne spui si noua ce ai decis!:)

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  20. Amazing pieces! I love the lace dress and these awesome collared shirts! Also, thank you so much for the lovely comment on my blog:)
    -P.
    Bowtie Diary

    RăspundețiȘtergere
  21. omg it is the most beautiful blog i have ever seen! so girly and cute! i love dress from 1st picture, 1st & 7th necklaces! amazing swetty :)
    +follow you (of course!)

    xoxo, aneta
    http://aneciawashere.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  22. Mie imi place cea Blue Half Sleeve Blet Lace Skater Dress pentru ca iubesc dantela:D si mi se pare mai finuta:)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  23. Thanks for visit my blog honey! I follow you!

    I invite you to my WORLDWIDE GIVEAWAY
    SNB: Sexy, Naughty, Bitchy me
    ★ WORLDWIDE GIVEAWAY★

    RăspundețiȘtergere
  24. thnx for following.. followed u back.. :))

    RăspundețiȘtergere
  25. WOW , Amazing , Love em ,
    great post ,

    Am following you with GFC , Wanna follow me back ?

    N@NY
    http://nanybuz91.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  26. Very nice items! Love the pink blouse!
    Maybe you want to follow each other? Check mt blog and let me know! I would love it!
    http://velvetavenue.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  27. You´re showing beautiful things here!

    And thank you for your comment on my blog - now I´m your newest follower on gfc and it´ll be great if you follow me back.

    xxx
    Rena

    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  28. Super cute!!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    Check out my latest lookbook at Gittemary.com

    RăspundețiȘtergere
  29. so many great pieces!

    xx http://fameliquorlove.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  30. sanduleanu lenuta24 februarie 2013, 23:32

    amandoua sunt frumoase ,mie imi place aceasta din dantelahttp://www.sheinside.com/Blue-Half-Sleeve-Blet-Lace-Skater-Dress-p-108269-cat-1727.html

    RăspundețiȘtergere
  31. Sunt dragute amandoua insa cea albastra cu danteluta este superba! As vrea si eu sa o am :))

    RăspundețiȘtergere
  32. wow, amazing purposes, simply loving them
    i hope youll like my blog as i love your one!!
    definitely keep like this and i wish we could follow each oter and stay in touch and reading us :))

    loads of love!

    www.malesclutch.blogspot.com
    Sergio,

    RăspundețiȘtergere
  33. ce frumoase sunt!!! ai ales bine:D

    http://mademoisellelorraine.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  34. aww rochita bej e super delicata ,imi place mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ca sa iti raspund la intrebare "Navy Sleeveless Embroidery Back Zipper Dress" e mai faina

      Ștergere
  35. Imi place cel mai mult

    Blue Half Sleeve Blet Lace Skater Dress .Este superba! Este genul pe care as purta-o mereu.

    RăspundețiȘtergere
  36. your blog is so darling!!!
    i'm your newest follower - hope you follow me back xx
    www.vicariousLA.com

    RăspundețiȘtergere
  37. sure, I'm your new follower! thanks for stopping by. :)
    misselegant06.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  38. I love the first dress!! thanks for your comment!! ;-))

    RăspundețiȘtergere
  39. rochita navy!:)

    http://casualchicinthestreet.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  40. these are lovely. anyways, thank you for visiting my blog dear, followed you now hope you'll follow me back. :)


    xx,
    http://theweirdperfectionist.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  41. din cele doua optiuni eu as opta pentru aceasta :D http://www.sheinside.com/Blue-Half-Sleeve-Blet-Lace-Skater-Dress-p-108269-cat-1727.html....dar intr-adevar cea bej e foarte, foarte draguta

    RăspundețiȘtergere