vineri, 8 februarie 2013

Si totusi, ce cadou alegem pentru Valentine's Day?

Inca un an, inca odata a sosit perioada indragostitilor. Iata ca a venit in sfarsit si luna Februarie, care pentru unele persoane poate este una dintre cele mai dorite luni ale anului. De ce oare? Ei bine, cu totii stim ca luna februarie aduce cu ea nu numai sfarsitul iernii, asteniile de primavara timpurii cat si o sarbatoare speciala pentru persoanele care si-au gasit perechea. 

Desi imprumutata, aceasta sarbatoare face furori an de an printre randurile indragostitilor din generatia tanara, dar si printre cei mai varstnici. Si cum se numeste aceasta sarbatoare atat de speciala pentru oameni? Are un nume destul de comun, pe care multe fete si baieti il detin,  Valentin la Valentina, si astfel ajungem sa aflam ca se numeste Valentine’s Day..amuzant,nu?

Si ca in orice an, am ajuns inca odata in aceeasi situatie dificila. De ce dificila? Cu totii stim cat de greu este sa alegi un cadou pentru persoana iubita. Si sunt sigura ca nu sunt singura pusa in aceasta situatie dificila. Am cerut sfatul fratelui meu, crezand ca poate voi primi ajutor, avand in vedere ca este baiat, si succes … 

Gusturile nu se discuta, este adevarat, dar este de retinut ca Valentine’s Day este o sarbatoare speciala, in care ne evidentiem dragostea pe care o detinem fata de persoana iubita. Asa ca dupa cateva momente de sfaturi cu fratele meu am ajuns la o concluzie, si m-am gandit ca ar fi frumos sa o impartasesc cu voi restul.

Ca o zi speciala ce este, si cadourile trebuiesc sa fie speciale, dar simbolice in acelasi timp. De aceea site-ul GiftLand ne sare in ajutor si ne ofera o vasta colectie de cani, elemente de vestimentatie, globuri personalizabile si multe alte cadouri de diferite tipuri cu o complexitate redusa special dedicate pentru aceasta sarbatoare, dar si pentru alte ocazii specile, atat pentru baieti cat si pentru fete. 
Eu personal am fost atrasa de colectia de obiecte interactive si haioase, dar si personalizabile in acelasi timp. 

Astfel daca aveti un/o iubit/iubita mai somnoroasa, si care se trezesc mai mereu inbufnati, cu ajutorul celor de la GiftLand puteti sa ii oferiti o cana cu cafea plina de iubire si cu o poza la alegere cu voi pe ea, oferindu-i un zambet dimineata devreme zi de zi. In acelasi timp, stim foarte bine ca baietii sunt mai atrasi de partea tehnologica e vietii decat cea simpla si de zi cu zi.





 Chiar prietena fratelui meu m-a intrebat ce cadou sa ii ofere de Valentine’s Day, asa ca i-am sugerat o geanta de laptop ca sa isi poata purta laptopul oriunde doreste el, cand doreste el sau un memory-stick sau orice altceva ce tine de PC-uri, avand in vedere ca acesta este domeniul sau de baza, si desigur cei de la GiftLand detine o gama larga de genti pentru laptop-uri de diferite modele si dimensiuni la preturi rezonabile, cat si memory-stick de diferite capacitati, cat si stickere pentru laptop personalizate.



Desigur in timpul conversatiei mele cu fratele meu si el la randul sau nu a stiut ce cadou sa ii ofere prietenei, asa ca i-am sugerat o cutie draguta pentru bijuterii, o pernuta personalizata  cu poza lor dar si multe altele. I

ubitului meu m-am gandit sa ii ofer ceva simbolic, care sa ii aminteasca zi de zi cat de mult il iubesc, tocmai de aceea am sa ii ofer o cana termosensibila personalizata cu un mesaj amuzant, un glob personalizat pentru birou cu pozanoastra si un breloc cu initialele noastre si poate-poate voi trece cu brio peste inca o zi a indragostitilor.



Sper mult ca v-am fost de ajutor cu putinele exemple de cadouri, si sa treceti cu usurinta peste acest moment mai dificil.Site-ul Giftland va intampina cu o noua reducere de 10% la oricare 2 obiecte cumparate din sectiunea Valentine's Day.


Giftland este alegerea mea si sunt sigura ca si voi veti putea gasi un cadou pentru persoana iubita cu usurinta!Shopping placut si usor!

16 comentarii:

  1. caaani :X:X ce dragute sunt..
    imi place mult si stiker-ul pentru laptop.. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si eu o adevarata colectie de cani acasa...
      Stick-erele sunt foarte interesante si chiar mi se par un cadou super interesant!
      Te pup!

      Ștergere
  2. ce dragute sunt! eu nu prea sarbatoresc valentines day. mai mult ma bucura venirea primaverii :)) te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cu prietenul meu, sarbatorim Valentine's Day cu o usoara intarziere de 4 zile, pentru ca pe data de 18 este ziua lui de nastere, si an de an am cazut de acord sa le imbinam.
      Anul acesta vom sarbatori alaturi de niste prieteni si apoi ne vom oferi cadourile.Te pup!

      Ștergere
  3. Buna ideea cu brelocurile.Cred ca o sa-i fac si eu iubitului unul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma gandesc sa fac unul separat si pentru mama mea care mai mereu isi pierde cheile si sunt sigura ca in acest mod ii va fi mai usor sa le gaseasca.

      Ștergere
  4. Am vazut si eu pe site stikerul pt laptop ..e fainut ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place mult ideea de sticker pentru laptop.Mult timp am cautat si nu stiam unde anume sa gasesc.Te pup!

      Ștergere
  5. Intotdeauna e dificila alegerea cadoului perfect!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si o data cu trecerea anilor devine si mai greu pentru ca nu vrem sa dam gres si nici sa ne repetam cu unele chestii, deci da, stiu cat e de greu.Mai ales cand avem de multumit baieti pretentiosi :)
      Te pup!

      Ștergere
  6. Nu sarbatoresc Valentine's Day,dar sunt de parere ca un cadou mai practic e mai bun decat orice... ;)
    Imi plac mult canile! :))
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Gina!Si eu incerc mereu sa imbin atat placutul cat si utilul, si canile sunt utile!
      Mereu il vad dimineata mofturos ca nu are cana lui preferata curata sau ca nu o gaseste pentru ca e somnoros si nu stie unde a pus-o..

      Ștergere
  7. Superbe ceasurile! Ma bucur sa te descopar! Frumos blog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Natalia pentru cuvintele tale!
      Te pup!

      Ștergere