luni, 25 februarie 2013

Sunday Post (intarziat)

Am văzut|In mare parte nimic|Am ascultat|Radio cat cuprinde!Am citit|Pliantele primite in casuta postalaAm făcut| Am rontait dulciuri|Am mâncat|Salate multe |Am băut| Ceaiuri, sirop,apa|Am gândit|Ca trece prea repede timpul |M-am bucurat| Ca am castigat un concurs|M-am enervat| Ca este ger|Mi-am dorit| un ruj Gosh|Click| bloguri, mail|M-am mirat| nu m-am mirat




Stiu, scriu aceasta postare cu multe saptamani intarziere, dar a fost atat de frig afara, si mi-am dorit sa stau numai sub paturica la caldura.Este un ger de crapa pietrele la propriu si mai e si lapovita...
Nu am mai iesit din casa de vreo 3 zile, dar nici chef nu am, ca doar nu ies de nebuna sa infrut vremea vitrega fara bani in buzunar de cheltuit!

Am intalnit lunea trecuta (am petrecut ziua numai prin magazine) un stand Gosh...m-am simtit ca in rai!Deja am un wishlist dar care se tot adanceste si trebuie sa ma tin tare, pentru ca alaturi este altul Essence, altul Catrice si lista continua cu multe altele!Yves Rocher este cap de lista, si ofertele sunt extrem de convenabile.

Mi-e foarte greu cu internetul.Desi am o saptamana de cand mi-a fost instalat modemul, eu tot nu reusesc sa ma uit la tv cum trebuie.Am momente in care simt ca ma zgarie pe timpan franceza, si vreau sa aud vorbindu-se romaneste, dar imi revin repede.Acum am inceput sa ii inteleg mult mai bine, dar cuvintele de desprind foarte greu de la mine.Insa sunt fericita ca ii inteleg mai mult de 80% si curand o sa si pot vorbi asa cum imi doresc.

Cam atat as avea de spus deocamdata.As avea mai multe, dar sunt foarte foarte obosita de 3 zile.Vremea este posomorata, este frig, si mi-e dor de casa (intr-o anumita masura)...insa nu regret deloc venirea aici si mi-e teama ca in vara e posibil sa nu mai vreau sa ma intorc acasa, desi e cam dificil aici sa-mi pun planurile personale in aplicare.Chiar daca am tot ce imi trebuie, lipseste acel ceva pe care il am acasa.

Voi ce mai faceti dragele mele?Cum sunteti?






19 comentarii:

  1. Hi sweetie!! Thanks for visiting and following my blog. Of course I'm following you back now!
    Kisses from Uruguay!

    RăspundețiȘtergere
  2. This is such a cute desk area! Thanks for your sweet comment on my blog! I'm a new follower of yours now! Xx. Pip

    http://easyoutfitsbypip.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. What a great place to work! And your screen is really big enough :)

    xx
    Rena
    http://www.dressedwithsoul.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi Dear,
    very beautiful blog!

    I am your follower
    I invite you to become a my reader;)

    Follow you on FB

    kisses

    RăspundețiȘtergere
  5. Azi la Galati a plouat, e urat si mi s-a urat si mie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Great blog!

    Agata
    agatillaa.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Beautiful computer corner.
    Wondering if you would like to follow each other?:)
    Please let me know. I work from home, so I follow back right away.
    yuliconversations.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. eu suport ploaia asta de mai bine de 5 zile .. nu se mai opreste odata ! e deprimant :( putina rabdare , vine primavara si acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  9. hy dear., I love somuch your lovely comments.
    ofc I followed you now. Hope you follow me back sista :)

    Xoxo,Ila

    RăspundețiȘtergere
  10. Si pe mine ma omoara ploaia asta ! Si la noi ploua de vineri ! Astazi ma duc la Carrefour sa schimb rimelul uscat .Am fost contactata de managerul raionului de cosmetice si si-a cerut scuze .Angajata respectiva este a celor de la Rimmel Romania .Acestia s-au multumit sa-mi spuna ca rimelul este asa uscat ca are in el ...fibre ?! Parca nu as fi in stare sa fac diferenta intre testerul aratat si rimelul primit .Te pup si vrem sa vedem poze de acolo!

    RăspundețiȘtergere
  11. Very lovely working area there....
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. e superb coltisorul pe care ni l-ai aratat in poza.. :D daca as avea si eu unul asa.. si mie mi-ar fi greu sa ma mai intorc acasa..
    dar asa cum ai spus.. ar fi fost cineva pe care l-as fi lasat aici
    ma bucur ca te descurci mai bine cu franceza.. :)
    sper sa se mai incalzeasca si la tine si sper sa nu te prinda raceala
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place la nebunie coltisorul tau, este foarte girlie.
    Thesilkblouse.blogspot.de este blogul meu, poti vedea my beauty corner!

    RăspundețiȘtergere