duminică, 3 februarie 2013

Sunday Post

Am văzut|Ultimul episod din TVD|Am ascultat|putina muzica la radio|Am citit|Nimic|Am făcut| Curatenie, multe bagaje|Am mâncat| Salata de vinete si placinta cu spanac (un deliciu) |Am băut| Ceaiuri, apa|Am gândit|Ca abia astept sa ma intorc in tara, desi nici nu am plecat inca |M-am bucurat| Ca in prasul unde voi ajunge este magazin Yves Rocher |M-am enervat| Ca iar a nins|Mi-am dorit| Cat mai mult timp liber|Click| bloguri, mail, facebook|M-am mirat| Nu m-am mirat



Bun, deci oficial sunt restanta cu doua postari de Sunday Post, dar sincer va spun ca timpul trece atat de rapid, incat abia daca am timp sa imi verific e-mailurile..Nu o sa va spun prea multe, pentru ca nici inspiratia nu vrea sa imi fie prietena si ceasul imi ticaie mereu si imi aminteste sa ma grabesc.

O sa intru rapid in ritm dupa ce voi ajunge acolo si voi avea acces la internet, pentru ca in mare parte, lucrurile sunt la locul lor, deci nu ma asteapta nimic nou in afara de o noua experienta.
Astazi postez mai devreme pentru ca dupa amiaza voi fi din nou plecata de acasa.

Dupa cum ati observat, am inceput concursurile aniversare...
Nici nu imi dau seama cand au trecut 2 ani de blogging.Parca ieri incepeam sa imi conturez in minte ideile si sa le pun in practica.A fost o dorinta ascunsa, si nu mereu imi lipsea curajul de a incepe acest proiect.Am inceput usor cu un blog, dar l-am pastrat inchis, doar pentru mine, asa cum este si astazi.

Enchanted Ana reprezinta tot ce mi-am dorit, este spatiul meu, este lumea mea virtuala.Mi-a adus multe bucurii...Am cunoscut persoane deosebite, am avut parte si de unele dezamagiri insa am trecut peste ele mereu cu fruntea sus si cu ganduri pozitive.

Imi doresc sa sarbatorim impreuna aceasta aniversare, si sa va multumesc voua, cititorilor pentru ca imi treceti pragul in fiecare zi, pentru ca va rupeti din timpul vostru cateva minute pentru a-mi lasa gandurile voastre.Sper ca prin aceste concursuri sa pot aduce zambetul pe chipul vostru asa cum si eu zambesc in fiecare zi din spatele monitorului cand imi sunteti aproape.

Am observat ca am fost putin haotica in ceea ce priveste postarile concursurilor, asa ca voi lasa o lista cu giveaway-urile active pentru a fi mai usor pentru toata lumea.Data viitoare sa ma trageti de ureche pentru neatentie!Am avut de corectat un termen limita si sper sa nu va suparati pe mine, dar in atata agitatie era si normal sa gresesc..

-Akash Cosmetics Giveaway activ pana la data de 17 Februarie
-Paletutze Giveaway activ pana la data de 24 Februarie
-Charme d'Orient Giveaway activ pana la data de 17 Februarie
-Bonnie Blue Giveaway activ pana la data de 17 Februarie
-Farmec Giveaway activ pana la data de 17 Februarie
-Mimy Shop Giveaway activ pana la data de 17 Februarie
-De Bijoux Giveaway activ pana la data de 17 Februarie
-HandMade by Izabela Givveaway activ pana la data de 17 Februarie
-Apivita GIveaway activ pana la data de 17 Februarie
-Handmade Sister Giveaway activ pana la data de 17 Februarie
-Carespot Giveaway activ pana la data de 17 Februarie

Acestea fiind spuse si scrise. va astept cu drag participarile si sper din tot sufletul ca va plac premiile alese cu grija pentru voi!

Va doresc un weekend linistit si insorit!

11 comentarii:

  1. imi plac enorm postarile tale de duminica..
    sper sa iti fie bine in noul oras dar sa te intorci repede acasa...
    imi place tare mult salata de vinete.. iar placinta cu spanac nu am incercat inca.. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe ce site te uiti la TVD .
    Ce repede trece timpul,eu mai am putin si fac un an de blogging si nici nu imi vine sa cred :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt fan TVD <3 Vizionare placuta in continuare ! eu deabia astept epidoade noi.
    Intradevar, ai multi sponsori, multe premii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut sa citesc postarea ta si-ti multumesc pentru inspiratie - o voi prelua si eu !

    Iti doresc ca experienta ce te asteapta sa fie una interesanta si sa se ridice la inaltimea asteptarilor tale!
    Pupici, Ana!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. Se simte emotia plecarii in postarea ta, sper sa ai parte de o experienta minunata si sa te intorci acasa mai bogata si mai implinita ca om.
    Nu stiu daca ti-am spus pana acum, daca nu, la multi ani pentru cei doi an de blogging si cat mai multa inspiratie pentru postari multe si variate.

    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani blogului draga Ana, numai ganduri bune! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru cei doi ani de blogging!Se pare ca ne-am apucat aproape in acelasi timp amanadoua, doar ca eu mi-am mai lasat blogul in "paragina" o vreme:))
    La cati mai multi ani inainte!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce imi plac postarile de acest gen ale tale! super!

    RăspundețiȘtergere
  9. LA MULTI ANI, TU SA FII SANATOASA SI MULTUMIM PENTRU TOATE POSTARILE MINUNATE!

    RăspundețiȘtergere