vineri, 15 februarie 2013

What's in my bag

De mult timp ma tot tin sa fac aceasta postare, insa nu stiu de ce, prima oara nu s-a salvat draftul, iar mai apoi, nu mi-am mai adus aminte, pana astazi cand am vazut postarea Randeei si am inceput sa scotocesc prin folderul cu imagini pentru ca stiam ca am ceva pregatit.

Geanta pe care o folosesc cel mai des este una primita de la prietenul meu, si este simpla, gri, si incapatoare.Imi plac in general gentile de tip postas, pentru ca nu suport sa tin in mana nimic, asa ca prefer fie ceva care sa aiba o tortita lunga, fie un ghiozdan (daca se intampla sa am multe de carat, ghiozdanul este cel mai bun prieten al meu!).

De obicei, nu tin foarte multe lucruri in geanta.Doar strictul necesar unei fete.Nu are rost sa ma cocosez sub o greutate inutile, asa ca in cea mai mare parte, continutul gentii este simplu, incluzand urmatoarele obiecte:


Portofelul, de care am grija mai mult decat de telefon, ca doar actele sunt cele mai importante, nu?
Este usor satinat si nu a vrut deloc sa iasa in poza asa cum ar trebui.



 Telefonul si incarcatorul pe care il iau oriunde.Nu ascult muzica deloc, si desi ma tine bateria o saptamana, mai bine previn.


Am un buzunar la geanta in care se gasesc numai leucoplaste (ce urat suna) de toate felurile.Sunt plina de zgarieturi pentru ca uneori parca pur si simplu nu am stare si ma lovesc de toate gardurile cum ar zice mama, dar si pentru bataturile cauzate de pantofi.


Cateva cosmetice de care nu ma pot desparti, si anume, un rimel, un balsam de buze, un ruj si o oglinda.De mai mult  nu am nevoie.


Urmeaza niste lucruri random dar care mereu si-au avut utilitate.O foarfeca pentru ca m-am aflat de multe ori in situatia de a taia ceva si rigla nu era de prea mare ajutor, un stick de net pe care il folosesc pe post de stick de memorie prin ajutorul unui card de stocare, o baterie de schimb pentru aparat, niste mostre de parfum, o cleste si un elastic de par pentru ca am momente in care simt nevoia de tine parul strans, mai ales atunci cand am de scris la facultate.


Aparatul de fotografiat, un unguent cu aloe vera, o crema de maini (defapt este o lotiune de corp dar miroase foarte bine si este foarte mica si imi incape cel bai bine in geanta), un carnetel pentru notite primit de la scumpica de Diana si la fel, si unul din pixurile colorate primite tot de la ea.



Si nu in ultimul rand, o gustarica.De data aceasta am nimerit in geanta un pachet de biscuiti si o sticla de lapte cu ciocolata.Dulciurele, multe sa fie, ca nu de alta, dar in stimulez neuronii in caz de necaz, si mai am si energie, dar mai am in mare parte si un pachet de crochete sau covrigei simpli, si o sticla de ceai facut acasa.Nu imi este deloc rusine sa umblu in geanta cu "senvis" facut de mama si nici cu ceai din plante, si le consider cea mai buna gustarica si cea mai sanatoasa desigur.



Ar mai fi in geanta si un pachet de servetele uscate si altul de servetele umede, un absorbant, un capsator si multe foi alte, cateva facturi si bonuri de la market dar nu am considerat ca sunt atat de importante si nu le-am mai pozat.

Cam acestea ar fi lucrurile de care nu ma pot desparti deloc.

Voi de care obiecte din geanta nu va puteti desparti?
Astept raspunsurile voastre si cele care nu ati facut acest tag, abia astept sa vad si continutul gentilor voastre.

26 de comentarii:

  1. Majoritatea dintre ele le car si eu dupa mine. Eu nu ma despart de sticla cu apa si mereu am zis ca o sa am ceva de mancare in geanta pentru orice eventualitate dar rar reusesc sa.l pastrez :)).
    O sa fac si eu tag-ul. te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur tare tare mult ca ai carnetelul cu tine in gentuta.. :D
    Am si eu un portofel tot asa de mare.. care ocupa destul de mult loc dar nu il pot inlocui cu altul mai mic.
    crema de maini port si eu dupa mine.. un ruj si o oglinjoara.. pe o voi inlocui cu suportul pentru ruj recent cumparat.. :D
    o cutiuta pentru absorbante
    o sicla de apa.. :D
    si ceva de mancarica
    si multe alte chestiute. dar poate fac si eu o postare asemantoare sa va arat exact ce am in geanta :D

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sa ne arati Diana!
      Eu am uitat sa pozez si geanta, dar astept sa cumpar niste baterii pentru ca ce am luat acum, nu a tinut decat pentru 3 poze..
      Eu fara mancare in geanta nu as putea rezista.Mai mereu trebuie sa crantanesc ceva.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Trebuia sa ne arati si geanta sa vedem unde incap atatea lucruri. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fetelor, imi pare rau ca nu am bagat de seama ca poza lipseste din poza :(

      Ștergere
  4. Vreaau sa vad si geanta :*
    Imi place portofelul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu umblam cu forfecuta dupa mine pana cand m-au confiscat-o in aeroport pt ca o uitasem in geanta :))) nici mie nu-mi lipsesc servetelele umede si uscate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramy, eu am pus obiectele mai ascutite la bagajul de cala sau pe bagajul care il trimit pe masina.In rest, il port tot timpul la mine.
      Te pup!

      Ștergere
  6. Dragut, mi-ai facut pofta cu dulciurile ;)) de unde e laptele cu cioco? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca as putea rezista o zi fara zahar :)
      Laptele este luat de aici din Belgia dintr-un market.Este delicios!
      Te pup!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Mihaela, ma crezi ca am uitat complet?
      Astept sa gasesc niste baterii bune si o sa o pozez curand.
      Te pup!

      Ștergere
  8. Din toate lucrurile din geantă am făcut fixaţie pentru ultima poză. Asta nu-i postare de urmărit dupa 19 seara :)) Portofelul tău mi-a amintit de unul pe care l-am văzut acum vreo două zile. Era negru, din lac şi avea o fundiţă tare simpatică. Dar nu mi l-am luat că nu mai aveam bani de el. Dar mi-a rămas gândul acolo.

    Mă bucur că ai preluat aşa repede tag-ul.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, ce dor imi e de Galati.Am vazut multe lucruri frumoase acolo, si in special oje Golden Rose pe care le ador.
      Poate la vara voi trage o fuga pana acolo sa-mi fac stocul :)
      Te pup!

      Ștergere
  9. Destule :) Cand ai spus " greutate inutila" .. ma gandeam ca sigur ai doar 2-3 lucruri in geanta :) Cam asta purtam si eu in fiecare zi dupa mine pe vremea cand eram la facultate .. acum .. doar 20% din ce ai tu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai astea sunt putin si usoare in compartie cu ce am vazut in alte genti.Si cand plec la facultate, continutul e acelasi numai ca mai adaug 2 pixuri, un marker si o carte eventual.
      Te pup!

      Ștergere
    2. Eu spun ca sunt putine, in comparatie cu ce am vazut in alte genti.Acum depinde de fiecare..
      Eu chiar si cand plec la facultate continutul este acelasi, doar ca mai adaug 2 pixuri, un marker si eventual o carte.
      Te pup!

      Ștergere
  10. Vai ce bine arata laptele ala .. ce pofta mi-ai facut ...restul ce am vazut inainte am si uitat :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ah ce pofta de ciocolata mi-ai facut! :(

    RăspundețiȘtergere
  12. Uite ca nu sunt singura ca umbla cu mostre de parfum dupa ea :D Si cu leucoplat.

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu am tot felul de chestii prin geanta..vrute si nevrute...din ce ai tu , eu nu port incarcatorul la mine si gustarele, in schimb am multe hartii, bonuri..pe care le pun in geanta si uit de ele.Le vad doar cand plec la munca si atunci zic,,maine fac curat " :))

    RăspundețiȘtergere
  14. :) Stii ca eu am aratat ce am in portfard...
    In geanta am absolut toate lucrurile random enumerate de tine si, in plus, medicamente diverse (daca cineva intreaba : "Nu aveti ceva pentru durere de...?" eu sa pot raspunde afirmativ)...

    Putem sa facem schimb de genti linistite!:))
    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat de pastile :))
      Genti de femei harnice, am zis!
      Pupicei draga Ilda!

      Ștergere