miercuri, 20 martie 2013

21 de filme romantice de vazut intr-un weekend ploios

Breakfast at Tiffany’s: Fermecătoarea Audrey Hepburn va rămâne mereu în inimile noastre cu această ecranizare a celebrei scrieri a lui Truman Capote.



Casablanca: Humphrey Bogart şi Ingrid Bergman sunt fermecători într-una dintre cele mai frumoase poveşti de iubire a tuturor timpurilor.


Amélie: O altă Audrey, franţuzoaica Tautou, e minunată în această peliculă, nu-i aşa?! După ce vei revedea filmul am putea paria că melodiile lui Yann Tiersen se vor transforma în soundtrackul serilor tale.



Atonement: Da, este un film teribil de trist dar merită văzut fie şi numai pentru că James McAvoy şi Keira Knightley sunt minunaţi în această adaptare a romanului lui Ian McEwan.


Valentine’s Day: Julia Roberts, Jamie Foxx, Anne Hathaway, Jessica Alba, Bradley Cooper, Eric Bane, Patrick Dempsey şi Jennifer Garner într-o poveste cu iubiri şi despărţiri de Valentine’s Day.


The Way We Were: Barbara Streisand şi Robert Redford într-o idilă ce merită revăzută oricând


Dirty Dancing: Repede, repede: cine vrea să îi revadă pe Patrick Swayze şi Jennifer Grey dansând pe „The time of my life“?


Jeux d’enfants: Cuplul perfect al francezilor, Marion Cotillard şi Guillaume Canet, au jucat împreună pentru prima oară în filmul lui Yann Samuell iar chimia dintre ei este uimitoare.


The Notebook: Cine nu şi-i aminteşte pe Ryan Gosling şi Rachel McAdams împreună într-un lan de grâu este rugat urgent să revadă această peliculă.


Crazy Stupid Love: Da, nu ne putem abţine: Ryan Gosling este prezent a doua oară în topul nostru cu această comedie simpatică şi sexy alături de Emma Stone şi Steve Carell.



An Affair to Remember: Cary Grant şi Deborah Kerr se îndrăgostesc şi decid să se reîntâlnească peste şase luni în faţa Empire State Building. Ce se va întâmpla cu povestea lor de dragoste?


The Holiday: Kate Winslet, Cameron Diaz, Jude Law şi Jack Black fac schimb de... relaţii într-o vacanţă un pic altfel.


Romeo + Juliet: Pe vremea în care abia ne îndrăgosteam de el, Leonardo DiCaprio juca alături de Claire Danes în această abordare îndrănzeaţă a lui Baz Luhrmann.


Sleepless in Seattle: Tom Hanks şi Meg Ryan într-un film fermecător, regizat de celebra Nora Ephron.



Out of Africa: În decorul exotic al Kenyei, Meryl Streep se îndrăgosteşte de Robert Redford sub atenta supraveghere a lui… Sydney Pollack.




Up: Nu putea lipsi o animaţie de Oscar din selecţia noastră şi asta chiar dacă probabil îţi va stoarce câteva lacrimi.




Last Tango in Paris: Vom spune doar atât: Marlon Brando şi câteva scene... HOT HOT HOT!




City of Angels: Nicolas Cage şi Meg Ryan într-o poveste cu totul... angelică.




Letters to Juliet: Amanda Seyfried, Gael García Bernal, Christopher Egan şi Vanessa Redgrave într-o poveste cu final fericit pe tărâmuri veroneze.




When Harry Met Sally: O relaţie îndelungată de prietenie se transformă într-o frumoasă poveste de iubire. Cu Billy Crystal şi Meg Ryan.




Serendipity: Cine mai crede în destin? John Cusack şi Kate Beckinsale într-o peliculă optimistă şi amuzantă.




17 comentarii:

  1. Mi-ai facut de lucru ! mai ales ca se anunta un weekend ploios, poate am si eu timp sa vad unul din ele :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-as uita la cateva dintre ele non-stop!
      Jeux d'enfants si The notebook, sunt preferatele mele, dar desigur, mai sunt si altele, si sper sa mai pot adauga la lista cateva pe viitor :)
      Pupici!

      Ștergere
  2. Pe unele dintre ele le-am vizionat si savurat (Notebook e asezat intr-un loc special al inimii!)...Pe altele nu-mi amintesc daca le-am vizionat!:)) Restul, sigur nu-s vazute...

    Bookmark pus la aceasta postare!
    Sigur imi va fi utila in mai multe randuri...Multumesc!

    Kisses, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa mai gasesti printre ele filme care sa-ti placa, dar sunt sigura ca asa va fi.Iti recomand Jeux d'enfants!
      Este superb!

      Ștergere
  3. Am vazut cam 10-11 din aceste filme si sunt super :)
    Desi eu prefer suspansul-thriller si uneori comediile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac mult comediile romantice, dar sa am si cu cine sa le vad pentru ca tind sa fiu cam plangacioasa cand sunt singurica :))

      Ștergere
  4. Ive seen most of these and they are really awesome movies! I need to watch the ones I havent seen! like the Notebook really captured my attention! thanks for this post :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Looks like we are all hopelles romatics when it comes to The notebook :D

      Ștergere
  5. Ce sa mai zic?:) Ai adunat filmele mele preferate:) Totusi,iti mai recomand si The bridges of Madison County si Made in heaven

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Made in heaven l-am vazut in urma cu doi ani la recomandarea cuiva, si mi-a placut mult!A fost o poveste chiar interesanta, dar am gasit foarte greu filmul :(

      Ștergere
  6. Pe multe le-am vazut, iar cu aceasta lista mi-ai reamintit de ele:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur atunci ca ti-am putut reaminti de ele :)

      Ștergere
  7. deja am vizionat cateva dinele, unele sunt pe lista...hm..mi-ai dat tema de gandire, care ar fi topul meu??:d

    RăspundețiȘtergere
  8. ai uitat The vow, care desi e destul de recent, e superb :)
    PS: mi-a luat ani de zile sa regasesc dvd-ul cu Serendipity (sper ca am scris corect cuvantul), insa a meritat :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac filmele frantuzesti bune si chiar recomand filmul Amélie. Muzica lui Yann Tiersen e intradevar minunata, iar filmul e pur si simplu delicios :D. Pe langa filmul asta, ai mentionat multe care merita vazute si care se afla printre favoritele mele.

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc.. ma pot inspira din recomandarile tale cand nu mai am idei de filme ♥

    RăspundețiȘtergere
  11. UP e cel mai cel, il recomand tuturor :D

    RăspundețiȘtergere