luni, 11 martie 2013

Alege colierele statement pentru a iesi in evidenta!

Admiram ieri seara postarea Simonei cu noi sai cercei, si imi aduceam aminte ca prin timpul liceului, aveam o cutie plina de zorzoane, dar pe care nu le-am purtat nicioadata pentru ca pielea din jurul urechii imediat se inrosea si faceam alergie de la ele.Eram foarte trista, pentru ca vroiam si eu sa fiu in trend cu vremurile, si pe atunci daca nu ma insel se purtau foarte mult cerceii si lanturile din plastic puternic colorate si in forme geometrice.Uratele as zice acum, cand ma uit in urma, dar cred ca toate am cazut macar o data prada tendintelor care nu se potrivesc, doar pentru a arata bine.

Bun, deci cum cerceii nu ii agreez, am zis sa ma axez pe alte accesorii, si mi-a fost usor: coliere si bratari, cat mai finute posibil, pentru ca nici statura nu ma ajuta prea mult.Am mainile foarte subtiri, si nu pot purta accesorii largi, ci eventual cateva mici, si adunate in combinatii inedite.
La coliere e mai usor.Imi plac detaliile care ma scot din anonimat, si care dau tinutei un aer sofisticat.

In urma cu ceva timp, vazusem cu o colega intr-un magazin, coliere statement.Si stateam noi si ne tot miram la ele, ca desigur, sunt foarte frumoase, dar in acelasi timp foarte masive, si greu de asortat.

Evident, acestea sunt doar pareri de novice, pentru ca noi nu suntem fashion guru si nici nu vom fi vreodata, pentru ca suntem adeptele stilurilor simple, cu linii clare si in culori cat mai non-tipatoare, deci intr-un fel sau altul, noi nu prea iesim in evidenta cu ceva anume, dar nici nu am avea alta optiune, pentru ca stagiile la spital nu ne permit sa fim foarte stilish.

Dar totusi, atunci cand suntem in impas, si ne grabim sa ajungem undeva, cea mai simpla alegere pentru accesorizarea rochitei negre nelipsita din dulap, este un colier lucrat cu maiestrie precum acestea:


  


O bijuterie bine aleasa poate transforma total o tinuta aleasa, ridicand-o la un nou nivel.
Un colier statement, realizat de Anca de la D'arc Bijoux iti poate completa cu desavarsire o tinuta simpla si ofera un strop de culoare si de viata plictisitoarei rochii negre.Si pana la urma acesta este si scopul bijuteriilor mari, nu?

Sa ofere farmec si sa atraga atentia in zona superioara a corpului, punand in valoarea nu doar tinuta, ci si coafura si trasaturile fetei.

Insa cel mai mult imi plac asocierile de texturi si materiale diferite!Efectul este surprinzator atunci cand sunt alaturate diverse motive florale, cu margele de sticla si perle, frunzulite, panglici in culori vii si multe altele..


Indrazniti sa fiti deosebite in aceasta primavara dragele mele!Incercati coliere care va pun in evidenta tinuta!
O astfel de bijuterie sunt sigura ca va deveni alegerea numarul 1 atunci cand veti fi in pana d idei si nu stiti ce outfit sa alegeti!

Si acum spuneti-mi voi: care dintre cele de mai sus va place?
Toate creatiile D'arc Bijoux le gasiti atat in magazinul online de aici cat si pe facebook aici

24 de comentarii:

  1. sunt superbe! Desi nu agreez perlele, parca in acetse coliere sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur Aby ca iti plac modelele alese de mine!
      Poate in trecut nici eu nu eram atrasa de perle, insa in astfel de combinatii, e greu sa nu iti placa!
      Te pup!

      Ștergere
  2. They are gorjeous. I love them.
    see you soon

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu eram adepta acestui tip de colier pana nu am primit vreo doua, apoi mi-am cumparat si eu unul...:)) Chiar le-am indragit!
    Dintre cele propuse, favoritele mele sunt primul si penultimul!

    Pupicei, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Love <3

    I follow you :)

    Emelyne
    http://ledressingdemelyne.blogspot.fr/

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat pot fi de frumoase! Intradevar toate ar da o nota eleganta si o pata de culoare clasicului black dress :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel turcoaz este preferatul meu!Imi aduce aminte de vara, de mare...uff, ce dor mi s-a facut de soare:))
      Te pup!

      Ștergere
  6. imi plac mult, insa preferatul meu este cel albastru. te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
  7. primul, al treilea si ultimul sunt geniale <3 le ador :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte frumoase, azi ma simt mai atrasa de cel in nuante pastelate cum mi-am facut si unghiile :)
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt superbe :)
    Mi-ar placea la nebunie sa port unul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt extrem de frumoase! Primele doua sunt preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ouuuu!Superbe!Ultimul imi place cel mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  12. Vai, cat sunt de frumoase, penultimul cred ca imi place cel mai mult, insa toate sunt deosebite!

    RăspundețiȘtergere
  13. vai cat sunt de superbe colierele asta <3

    RăspundețiȘtergere
  14. Very nice Bijoux !

    new post on my blog

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  15. Nici nu stiu care imi place mai mult :) cred ca cel colorat.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Penultimul colier e minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. hi honey! love this necklace <3 <3 love it!
    much love,
    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    RăspundețiȘtergere
  18. Really beautiful! I follow you ;-)

    RăspundețiȘtergere