duminică, 17 martie 2013

Bentite pentru printese moderne

Bentitele au revenit la putere dupa o absenta de cateva decenii, de cand personajul Blair Waldorf din serialul "Gossip Girl" le-a transformat in accesoriul cel mai chic din Upper East Side, insa noi nu vorbim despre bentitele simple cu o floare sau o funda, ci ne referim la accesoriile chic, opulente.

Bentitele in stilul baroc, sau elasticele prinse peste coc, iti confera un look princiar si pretios.Aceste ornamente de par pot schimba chiar si cea mai simpla tinuta.Bentitele cu pietre stralucitoare, dantela, fundite pretioase, sau orice ornament pentru par, ne face sa aratam ca niste veritabile printese urbane.








D'arc Bijoux ne incanta privirea si ne transforma coafura intr-o adevarata aparitia cu ajutorul accesoriilor pentru par care ne va complementa stilul personal indiferent daca avem parul drept sau cu bucle.

Colectia La Vita e Bella imbina romantismul elementelor ecletice in stil baroc, cu opulenta sicialiana, oferind posibilitatea de a straluci oricand si de a impresiona cu un accesoriu care sa iti puna in valoare trasaturile fetei si sa fii printesa serii.

Daca vreti sa castigati una dintre aceste minunatii, nu uitati sa participati la concursul sponsorizat de D'arc Bijoux aici.

20 de comentarii:

  1. Vai toate sunt MINUNATA, dar a treia este absolut superba, nu pot sa-mi mai iau ochii de la ea :X Si eu sunt in cautare unei bentite, desi n-am mai purtat una de ani buni, nu stiu de ce haha :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, am uitat :) Am participat si eu la giveaway, am vazut ceva ce-mi place mult de tot :D Multumesc :)

      Ștergere
  2. Sunt superbe toate, si pe mine tot a treia ma atrage cel mai mult :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase,chiar as purta una :*

    RăspundețiȘtergere
  4. am o bentita neagra simpla ...acum mi-ai dat idei si o sa o personalizez..te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Preciosas!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  6. Beautiful!!! Happy to follow you back! http://micolcirid.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  7. Such a cute blog! Maybe we could follow each other via GFC and Bloglovin?
    I can't wait to see your next post !

    www.modishYou.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow...all of them are amazing! Love the 5th one the most :)


    Would you like to follow each other on GFC and Bloglovin'? Lemme know...
    xoxo
    Ankita
    http://makeupstyleandsugar.blogspot.in/
    http://simpliannie.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase coronitele de inspiratie D&G :) O sa verific daca m-am inscris si eu in concurs.
    Chiar am postat un tutorial DIY cum sa realizez una, poate te inspira :) http://talesandhandmade.blogspot.ro/2013/03/fashionable-tiara.html
    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Really Beautiful!!! I love this!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  11. Olá Ana

    Fiquei encantada com estas tiaras. São lindas.
    Vim agradecer e retribuir a sua visita, obrigada.
    Ótima 2º feira...

    AMIGA da MODA by Kinha

    RăspundețiȘtergere
  12. Ahh... ce frumoase sunt. Nu ma mai satur sa le privesc 8->

    RăspundețiȘtergere
  13. wooow!!! they're all so beautiful and super chic!
    thanks for follow me !
    follow you back now :)
    wanna follow also on facebook?
    xx
    veronica

    RăspundețiȘtergere
  14. like the jewels on these head bands!
    Thanks for following! Will follow back!

    RăspundețiȘtergere
  15. So beautiful!

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  16. Love your blog, definitely following :)
    check me out: confessionsofasightseer.blogspot.com
    xo Mehar

    RăspundețiȘtergere
  17. sunt foarte frumoase aceste bentite ♥

    RăspundețiȘtergere