marți, 5 martie 2013

Cadouri parfumate

Se spune ca fericirea nu consta in cadouri, insa nu cred ca este vreo femeie care sa afirme ca nu ii place sa fie surprinsa in momente unice din viata prin atentii care fac amintirile sa dureze o eternitate, fie prin imagini, prin lucruri fizice, sau arome.

Fiecare moment special din viata noastra, are o anumita insemnatate, si surprinderea acelui moment cheie este poate, unul dintre cele mai usoare moduri pentru a le aduna in cutia de vise si sperante care ne aduc bucurie zi de zi.Si cum putem face acest lucru?
Simplu!Unii dintre noi facem poze, altii construiesc ceva impreuna, sau pur si simplu adunam mireasma acelor clipe magice intr-o sticla fermecata din care sa pulverizam incetisor de fiecare data cand avem nevoie.

Sticlutele de parfum sunt poarta catre lumea visarii, si a trairilor..un parfum, te face sa traiesti emotiile primei intalniri, primul sarut, prima imbratisare...aroma care iti face inima sa tresare si sa te indemne sa traiesti..

Imi aduc aminte ca prietenul meu, la prima intalnire, mi-a spus ca miros a trandafiri si ca adora parfumul.
De atunci, nu m-am mai despartit de aroma parfumului Kate Moss...


Pentru zilele speciale ce urmeaza, am decis sa fac o selectie de parfumuri si de seturi care mie mi-au placut de-a lungul anilor, si care vreau sa le ofer persoanelor dragi din viata mea pentru a celebra impreuna luna Martie.





Si "La piece de resistance", Chanel Chance!Parfumul meu preferat, feminin, jucaus, care aduna toate razele de soare ale primavarii.

Pentru mama, am ales un set de cosmetice, pentru ca ii place sa detina toata gama unei firme de obicei, pentru un rafat complet.

Nina Ricci
 Lagerfeld Chloe

 Moschino

Si pentru mine, nu numai parfumuri si lotiuni de corp, ci si alte produse cosmetice, destinate atat ingrijirii parului, cat si pentru machiaj.Am gasit o serie de produse foarte interesante pe Aoro, si mi-am facut atat un wishlist kilometric!








O mare diversitate de produse...asta am descoperit navigand pe site-ul Aoro.
Eu sunt multumita ca am putut gasi marci diferite de cosmetice, si ca am de unde alege pentru ca mereu echipa din spatele acestui site, ne incanta cu promotii frumoase si interesante.

Shopping placut dragele mele!

6 comentarii:

  1. parfumuri..le iubesc, sunt tare cum miroase chloe acela si chanel chance:D

    RăspundețiȘtergere
  2. am vazut la ei pe site parfumuri care imi plac mult, insa si cosmeticele mi-au facut cu ochiul..:*

    RăspundețiȘtergere
  3. I love Moschino perfumes.
    see you soon

    RăspundețiȘtergere
  4. chestia de la Moschino e foarte simpatica, e un breloc cu creme? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am asteptat luna aprilie pentru a imi folosi voucherul cadou pentru aoro.ro. Am prins si mai multe promotiii ca de obicei.

    RăspundețiȘtergere