marți, 5 martie 2013

Si am cumparat..

Sambata am dat o raita prin oras, si mi-am mai luat una alta.
Aici este targ, si Doamne cate nu gasesti!Evident, mi-am luat foarte multe dulciuri si multe alte alimente interesante, pe care nu le gasim la noi, dar si doua-trei chestiute pentru mine.

Am intrat intr-un magazin gen Second si am iesit cu o camasa H&M in dungi albastre si cu maneca 3/4, si doua puloverase tot de la H&M, unul pe verde crud, altul pe turcoaz, insa nu am reusit deloc sa le fac poze.
Aparatul scoate tremurat, si culorile foarte urate, deci de data asta nu o sa vi le arat, dar va spun ca hainutele arata ca noi si abia astept sa le port.

Apoi am continuat cu o geanta de piele, de un albastru cerneala genial!A fost dragoste la prima atingere, si am primit informatia ca peste 2 saptamani aduc marfa noua...

In total, pe cele 3 bluzite, si pe gentuta, am dat 10 euro.O afacere buna, zic eu, avand in vedere ca toate bluzitele sunt H&M si geanta de piele.Ah, si o pereche de blugi No Name din targ cu 10 euro, simpli, tot albastru cerneala.
Voi ce ziceti?



Data trecuta am uitat sa va arat gentuta si rimelul Yves Rocher pe care le-am primit gratuite de la oferta.


Cam atat.Desigur, dulciurile sunt mult mai multe, dar atat am apucat sa pozez.Tare ma plangeam eu ca sunt slabuta...presimt ca voi pleca de aici un butoi!Mananc toata ziua, tot felul de prostii!Cineva sa ma opreasca!!!

O saptamana usoara dragelor!

27 de comentarii:

  1. mmm yammy ador dulciurile din alte tari parca sunt mai bune ca la noi ,salivez :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nu sunt neaparat mai bune ca la noi...in mare parte se gasesc aceleasi firme producatoare, insa aici gama este mult mai variata ;)
      Pupici!

      Ștergere
  2. uff ce bunatati:p yamiiiii:* sa le mananci cu gandul la noi:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa o sa fac!Am un raft plin,si presimt ca o sa ma tina mult timp.
      Pupici!

      Ștergere
  3. Sa le porti cu placere! Dulciurile arata atat de bine......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Aurelia!
      Abia astept sa vina primavara sa pot renunta la hainele groase, desi cred ca se va intampla cam tarziu aici..
      Te pup!

      Ștergere
  4. sa le folosesti pe toate cu placere. gentuta arata superb
    vroiam pzoe si cu hainutele.. poate isi revine aparatul si revii si cu ele.. :D
    si dulciurile.... mmmm..deja ma gandesc ce gust ar avea.. :X
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, si eu as fi vrut sa va arat bluzitele, dar chiar nu stiu ce are aparatul.O sa ma uit la lentila, paote are ceva, ca din setari sigur nu e...
      Te pup!

      Ștergere
  5. Sa te bucuri de toate noile achizitii, Ana!:)
    Imi place mult gentuta neagra...
    Vrem si poze cu celelalte cumparaturi!:P

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, am vrut sa pun si pozici cu bluzitele, dar chiar nu poate aparatul sa faca poze.Deci scoate imaginile tremurate si neclare.Se percepe doar o forma:(
      Te pup dulce!

      Ștergere
  6. Ai grija cu dulciurile sa nu exagerezi, nu doar kg in plus aduce si probleme pielii, etc - na ca mi-am facut eu curaj sa "te opresc" :*
    Sa le folosesti cu placere, foarte draguta geanta neagra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La partea cu ingrasatul nu cred ca rezolv ceva, pentru ca nu se depune.Ar avea unde, dar nu vrea:))
      Problema se pune altfel: prea mult zahar ma face sa fiu hiperactiva.E greu tare mai ales seara cand vreau sa adorm:))
      Te pup!
      P.S.: geanta este un albastru inchis.Nu este neagra.:)

      Ștergere
  7. draguta geanta...as fi vrut sa vad si puloverul turcoaz..imi place mult culoarea..te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Promit sa vi le arat daca reusesc sa le surprind cum trebuie in pozici.
      Te pup si eu!

      Ștergere
  8. Really pretty post!
    New post on my blog,I'm waiting for you!
    Kiss kiss C.
    http://fashionismyonlygod.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa le folosesti cu placere! Este foarte draguta geanta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Hey!!!I follow you now!!! :D nice blog!! Follow back?? http://lauragonzalez89.blogspot.co.uk/ xxxxx

    RăspundețiȘtergere
  11. Geanta e superba! Forma, culoare, e absolut adorabila!
    De dulciuri nu mai comentez :D
    Asteptam si pozele cu hainutele cumparate atunci cand aparatul foto decide sa-si incheie damblaua :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a paru deosebita forma gentutei.O sa ma duc sa imi mai iau cateva, cand se reinnoiete stocul, ai ales ca sunt majoritatea din materiale foarte bune si arata ca noi desi sunt din magazin second hand.:)

      Ștergere
  12. Mmm... dulciuri :x Ma corupi! A trecut aproape o luna de cand nu am mai pus nimic dulce in gura:(

    Geanta e superba! :x

    RăspundețiȘtergere
  13. ce draguta e geanta neagra ..si ce bine arata dulciurile <3 mi-ai facut o pofta :(

    RăspundețiȘtergere
  14. E foarte draguta geanta :* dulciurile imi cam fac cu ochiul :))

    RăspundețiȘtergere