vineri, 22 martie 2013

Eu aleg Felicity!

Inca de mica, mi-au placut bijuteriile.Fie ca este vorba de bratari, coliere, inele sau orice tip de accesorii care infrumuseteaza garderoba, acestea au avut un loc special in inima mea, si in cutia de lemn pictata cu trandafirasi vintage primita cadou de la o matusa foarte apropiata de sufletul meu.

Cred ca orice femeie doreste sa arate bine, sa fie admirata, si in acelasi timp, sa fie deosebita si sa empateze.
Si cum facem asta?Bineinteles ca prin infatisare, vestimentatie, atitudine si nu il ultimul rand, prin bijuteriile pe care le purtam.

Accesoriile pot pune in valoarea orice tinuta daca este aleasa cu atentie, dar desigur, pot in acelasi timp sa ne si strice infatisarea.Urasc atunci cand sunt la o petrecere si vad o alta domnisoara ca poarta aceleasi set de bijuterii ca si mine.Atentia mea va fi atrasa numai spre ea, pentru ca desigur, imi voi pune mii de intrebari de genul: de unde stie de locul de unde mi-am achizitionat eu bijuteria, sau daca ei ii vine mai bine decat mie, si pana la urma renunt la a mai purta acel accesoriu doar pentru a nu fi la fel ca ea.

Acesta este doar un caz trist, prin care nu vreau sa fie pusa nici una dintre noi!Si cum putem altfel decat prin alegerea unor bijuterii handmade, facute cu dragoste si care sunt unice in lume?

Felicity Store intampina primavara cu o noua colectie de bijuterii fine si atent lucrate pentru a lumina chipul si a infrumuseta orice tinuta.






  
Si daca va intrebati care este preferatul meu, ei bine, iata-l:


 Touch of the sun ma duce cu gandul la vara, la plimbari indelungi prin gradinile pline de trandafiri parfumati si vesel colorati.Un colier perfect pentru tinutele vaporoase, pe care va imprima un suras cald si fermecator in culori vibrante!

Va invit sa vizitati Felicity Store pentru a descoperi ipostazele minunate ale primaverii in creatiile Georgiei,
si nu uitati: un obiect handmade va fi intotdeauna unic, al tau si pentru tine.Va purta mereu un strop din sufletul celui care la creat, din energia lui creatica, si cu siguranta nimeni nu iti va spune:"Hei, am si eu unul exact ca al tau.Sunt sigura ca l-ai cumparat de la magazinul X."

Va doresc o zi frumoasa dragelor, si astept sa imi spuneti, care este bijuteria voastra preferata dintre cele de mai sus?






17 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc mult pentru articol - o surpriza foarte placuta din partea ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu ador bijuteriile și chiar creez. Îmi plac în mod deosebit cele din aur, unele vintage, dar și cele cu adevărat moderne (într-un nr. destul de mic ):D
    Ce coincidență ! și eu am o cutiuță vintage, din lemn, cu trandafiri (dar nu pictați, de la mătușa mea. :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. toate sunt frumoase, dar cel mai mult imi place prima poza.. ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. toate sunt frumoase, dar cel mai mult imi plac cerceii si colierul cu albastru. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. M-am uitat si eu pe pagina lor,au niste bijuterii absolut superbe!Din cele de sus cred ca cerceii imi plac cel mai mult:)

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumos lantisorul cu roz si mov

    RăspundețiȘtergere
  8. Toate sunt frumoase , dar cel mai pun colierul din poza a doua mi-a placut !

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt superbe...preferatul meu este colierul laur, este grozav! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Toate sunt frumoase, insa colierul din a doua poza este absolut superb....

    RăspundețiȘtergere
  11. Toate sunt frumoase, dar preferatul meu e colierul din a doua poza, ma duce cu gandul la grecia, mie imi place foarte mult acest stil la imbracaminte, coafuri si accesori. Si eu daca vad ca cineva are ceva la fel ca mine parca dupa aia nu imi mai vine sa il port.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mă încântă peste măsură colierul din a 2-a imagine, cel auriu :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. :) Prin eliminare, am restrans cercul la primele trei propuneri!
    Apoi, dupa indelungi deliberari, tot prin eliminare, am rams la primul colier!:D

    Cred ca mie mi-ar purta o data in plus noroc caci ma cheama Felicia (Ilda e un alint, fara nicio legatura cu numele - evident!)...

    Pupicei, Ana!!!
    O duminica minunata sa ai!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  14. Ultimul imi place tare mult! M-am uitat si pe blogul ei sa vad daca are modelul asta cu trandafirasi roz si cyclam, dar nu am gasit :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Toate colierele prezentate de tine sunt frumoase dar ultimul este cel mai frumos:)

    RăspundețiȘtergere