vineri, 29 martie 2013

No name

Am tot stat si m-am gandit, insa nu am stiut ce nume sa pun acestei postari.Este incarcata de emotii si chiar nu ar fi mers orice, asa ca am decis sa o las "no name", insa sunt sigura ca veti si intelege ca este mai ok asa.

Cred ca anul 2013 a fost unul care a inceput bine.Am luat niste decizii bune (pe care sper sa le duc pana la capat), am ajuns unde mi-am dorit, mi-am achizitionat ce am vrut candva sa am, dar posibilitatile nu imi dadeau voie, am cunoscut niste oameni minunati, mi-am schimbat modul de gandire si de perceptie, si nu in ultimul rand, am primit multe surprize frumoase din partea unor oameni dragi.

Pe la sfarsitul lunii ianuarie daca tin minte bine, am primit un mail foarte frumos care m-a uimit si mi-a facut sufletul sa planga.De fericire desigur!

Spuneam mai demult, ca prin intermediul acestui blog am intalnit oameni care mi-au fost alaturi in momente grele si care m-au ajutat foarte mult.3 domnisoare dragute (se stiu ele!) mi-au insenita zilele si le multumesc pentru ca fac parte din viata mea si pentru toate cuvintele frumoase pe care mi le-au spus atunci cand am avut nevoie.

Astazi (cu o foarte mare intarziere), ii spun Simonei ca nu exista cuvinte sa pot reda fericirea si caldura pe care mi-a transmis-o nu numai prin cadoul ei, ci si prin postarile sale care sunt mereu pline de incarcatura emotionala pozitiva, pe care le citesc cu sufletul la gura de fiecare data cand apar.

Scumpica de ea, mi-a indeplinit o dorinta foarte mare, ajutandu-ma sa intru in posesia primului meu BB-cream asiatic.Cand am primit mail-ul ei am ramas surprinsa de gestul sau, pentru ca nu m-am asteptat nici o secunda ca cineva sa faca asemenea gest fara a primi nimic in schimb.Pe langa toate acestea, mi-a mai adaugat in colet si 3 perechi de dresuri!Cand a ajuns coletul, eu deja eram ajuns in Belgia, deci va dati seama ca aproape numaram zilele pana cand va ajunge micutul BB la mine!L-am pus pe tata sa mi-l arate, sa imi psuna cum e, dar deh, ce stiu barbatii despre cosmetice?A trebuit sa rabd putintel,si cand l-am avut in mainile mele, imi era si mila sa il desfac!Vreo doua zile l-am privit, l-am admirat, si am incercat sa descifrez scrisul pe de tub (dar fara prea mare succes pentru ca nu reusesc in totalitate sa formez cuvintele cum trebuie, desi am alfabetul corean alaturi si lectii pentru incepatori).



Scuzati calitatea pozelor, insa aparatul  nu vrea deloc sa-si revina.Cand fac poze fara blitz, iese blurat/Cand folosesc blitul, nu se vede nimic, si tot asa.Mi-am adus aminte ca draga de ea, mi-a pus si o oja Essence de care ma declar indragostita (defapt, asa sunt fata de fiecare oja care ajunge in posesia mea!) si parca a intuint  ca imi plac nuantele piersicoase!Pe aceasta nu o am in posesia mea, pentru ca tata a uitat sa o aduca!Defapt, el nici nu i-a dat importanta, pentru ca stiti cum sunt barbatii...insa numar zilele pana cand o voi incerca.

M-am tot gandit daca sa fac acum si review-ul BB-ului, insa risc sa fac o postare kilometrica,si am preferat sa pastrez partea de review pentru o alta postare, pentru ca  eu acum mi-am dorit doar sa imi exprim gratitudinea si fericirea fata de Simona, desi sunt sigura ca nu voi putea sa cuprind toate emotiile intr-o singura postare.Sunt sigura insa ca in timp, ma voi putea revansa atat fata de ea, cat si de alte persoane dragi mie pe care le-am cunoscut prin intermediul acestui blog in timp.

Inchei prin a va spune ca am avut in aceasta saptamana o revelatie, si cred (sau sper cel putin) ca mi-am descoperit calea.Nu va spun inca despre ce este vorba, dar acum imi este mai bine si ma simt impacata pentru ca nu mai trebuie sa fac anumite compromisuri.

Iti multumesc Simona pentru cuvintele frumoase si pentru acest gest!Mi-ai demostrat pe aceasta cale, ca mai exista si oameni care sunt in stare sa faca un bine altora, fara nici un interes!Esti una din blogaritele pe care le apreciez enorm si pe care le citesc de fiecare data cu sufletul la gura!


27 de comentarii:

  1. este minunat tot ceea ce este si ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut din partea ei ,o fata de nota 10

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un gest foarte frumos. Bravo Simona! Surprizele placute sunt binevenite.

    RăspundețiȘtergere
  5. Niciodata nu este prea tarziu sa-i spui cuiva ce simti! Se vede de la distanta k esti un om cu suflet bun si cald. Mai rar asa persoane. Bravo tie! Sa nu te schimbi niciodata! Poop! <3 Sper sa fie cu noroc, sa reusesc sa postez…..Doamne ajuta! 

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari pt cadouri si sa le folosesti cu drag. cat despre simona, un gest frumos din partea ei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa postare si cuvinte bine alese.Se vede ca ai scris din inima:)Continua cea ce faci,fiindca esti apreciata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ooo, Ana, ce m-ai emotionat acum, nici nu stiu ce sa mai zic. Nu asteptam postarea aceasta si m-ai luat prin surprindere total. Iti multumesc din suflet pentru aprecierile si cuvintele frumoase pe care le-ai spus despre mine si despre felul in care imi construiesc eu postarile. Ma bucur sa vad ca in inimile anumitor persoane, mesajul meu ajunge "nebruiat" si neinterpretat intr-un mod eronat...
    Mai mult decat faptul ca te-a bucurat micul meu gest de prietenie, pe mine m-a bucurat sa citesc ultimul tau pasaj:"Inchei prin a va spune ca am avut in aceasta saptamana o revelatie, si cred (sau sper cel putin) ca mi-am descoperit calea." Ceea ce ai spus tu aici nu este un lucru simplu si usor de trecut cu vederea, sunt oameni care petrec o viata intreaga fara sa-si fi descoperit calea. Eu ma bucur din toata inima pentru tine, din adancul sufletului iti urez numai bine, sa ai parte de sprinjin divin in tot ceea ce intreprinzi si sa iei cele mai bune decizii in viata.
    Te imbratisez cu drag!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, rar am intalnit oameni ca tine.Si nu ma refer neaparat la faptul ca mi-au oferit sansa sa incerc un produs la care visam, si la faptul ca esti deosebita.Incerc sa pastrez in inima mea atat oamenii care mi-au facut rau, cat si pe cei care mi-au facut bine, pentru ca eu inca mai sper in mai bine.
      Cat despre calea mea, sa zicem ca , saptamana trecuta, m-am impiedicat de "bolovanul" care trebuia!Sa stii ca m-am condamnat in anii trecuti pe mine insami pentru multe nereusite, si am suferit mult, si abia acum imi dau seama, ca nu imi este data mie aceea "cale" pe care ma tot incapatanam sa o urmez...Probabil as fi realizat, dar poate prea tarziu, si nu as mai fi avut timpul si energia de a mai face ceva impotriva, dar acum e bine.Se pare ca si pauza luata a fost un sfetnic bun!Te pup dulce draga Simona!As fi avut mai multe de spus, insa inca din prima zi cand am primit mail-ul tau, nu mi-am gasit toate cuvintele sa iti spun cat de impresionata am ramas de tine!Esti o persoana speciala, si sunt sigura ca recompensa pentru tot ce mi-ai oferit nu va intarzia sa apara!

      Ștergere
  9. Foarte frumos gestul:)
    Sa te bucuri de ele!

    RăspundețiȘtergere
  10. SPF 30 BB cream? wish I have that too. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. O postare frumoasa care m-a emotionat pana la lacrimi :D
    Felicitari Simonei a facut un gest frumos! ...uite asa ne dam seama ca mai exista oameni buni :)
    Cand am inceput sa te citesc in cuvintele tale parca m-am regasit pe mine....cam asa a inceput anul 2013 si pentru mine :)din octombrie-noiembrie am descoperit blogurile si am inceput sa va citesc,treptat am legat prietenii virtuale...am primit surprize de la 3 doamne dragute(se stiu ele care sunt) dar cel mai important lucru este ca am primit vorbe frumoase stiu ca daca am o durere am cui sa o spun :) ...deci pentru mine anul 2013 a inceput cu noroc....cineva chiar mi-a scris ca acest an e unul norocos pentru mine,stiu ca acolo Sus cineva ma iubeste si stie de ce :)
    De asta iti spun si tie si la oricare ca suntem iubiti si vom fi protejati.Iti doresc succes si fie ca toate visele sa ti-se indeplineasca.
    Te pup cu drag :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc draga Lucica pentru cuvintele frumoase!
      Desi nu am sperat spre mai bine, anul 2013 (in pofida lui 13 din coada) mi-a purtat noroc si mi-a adus multe bucurii sufletesti, si mai ales impacarea cu mine si cu alte persoane.Pana la urma asta si conteaza pana la urma, sa fim fericiti si sa traim cu o constiita curata.
      Sunt sigura ca acolo de sus acel cineva, nu inchide ochii, si intoarce toate faptele, si bune si rele :)
      Te pup si eu!

      Ștergere
  12. Sa le folosesti cu drag :) ,cat despre gestul Simonei ,nu ma asteptam la altceva din partea ei ,se vede ca are suflet mare :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumooos ! Să te bucuri în continuare de ele !

    RăspundețiȘtergere
  14. Doar un om frumos ca tine vede si recunoaste un alt om frumos precum Simona. Postarea asta este despre gratitudine, cred ca e titlul potrivit.
    Ma bucur pentru tine si daca ti-ai gasit calea mergi inainte si cu incredere in cel de Sus.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Mihaela!Cuvintele tale sunt mult prea mari in ceea ce ma priveste, insa Simonei i se potrivesc!
      Te pup si eu si iti multumsc pentru ca imi esti alaturi!

      Ștergere
  15. Simona este o fata care, pentru mine, se afla sus, pe un piedestal!

    Asa cum spune si Mihaela, oamenii frumosi, cu suflet bun si cald, se recunosc si se atrag...

    Cat de frumos ai spus!!! Unii oameni cauta o viata-ntreaga si nu gasesc "calea"; este o binecuvantare pe care sunt convinsa ca o pretuiesti caci e mare lucru sa poti face in viata exact ceea ce simti ca te implineste!

    Te imbratisez cu drag, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc draga mea Ilda!
      Ii spuneam in urma cu ceva timp cuiva, ca nu ma mai pot regasi, ca m-am pierdut undeva, dar nu stiu nici eu unde sa incep sa ma caut si sa ma adun, asa ca am asteptat.Am urmat o cale care nu mi-a fost data, si m-am incapatanat, si cum ii ziceam si Simonei mai sus, uneori trebuie sa te impiedici putin mai tare ca sa stii de ce ai cazut si cum sa te ridici..Acum mi-am dat seama de multe, si stiu ca asta e alegerea.M-am convins, pentru ca ma simt impacata si linistita pentru prima oara dupa 4 ani.
      Te imbratisez draga Ilda si iti multumesc pentru ca esti mereu alaturi de mine!

      Ștergere
    2. Cu mare drag, Ana!!!
      Te simt aproape - e un feeling inexplicabil, ceva ce tine de o intuitie si de o comunicare dincolo de cuvinte...:)

      Ștergere
  16. Il meritai cu drag, Ana :) Eu n-am ajuns sa-l incerc pana acum, dar inca mai sper. Cat despre calea ta, totul se intampla la momentul potrivit ;) Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  17. E un gest foarte frumos, pe masura celei ce l-a infaptuit. Sa te bucuri de ele, si mult noroc in urmarea caii tale. Te pup :)

    RăspundețiȘtergere