sâmbătă, 2 martie 2013

O altfel de ..leapsa

De obicei particip cu drag la tag-uri, insa cand unul din ele este si concurs, clar nu il trec cu vederea!
Juliet este cea care s-a gandit la aceasta provocaare, si sper ca raspunsurile la intrebari sa va placa dragele mele, si sper sa il preluati si voi!

Sa incepem!

Ce ai invatat de la fetele din blogosfera?
Cand am patruns in lumea blogurilor, recunosc, nu stiam ce e acest taram, si nici nu am fost rapid interesata de ele.Cred ca mai tarziu cu o luna, intr-un search mai detaliat, am aflat ce sunt blogurile, si cine se afla in spatele acestora.Desi initial am crezut ca un blog este echivalentul unei reviste de beauty, m-am inselat, pentru ca persoanele ce le detin, pun mult suflet in articolele scrise, fapt ce m-a mirat dar m-a si invatat in acelasi timp sa fiu mult mai deschisa fata de oameni si sa imi cultiv mai mult imaginatia.
Am invatat de la blogurile de fashion, care sunt accesoriile si combinatiile vestimentare pe care trebuie sa le avit dar si pe cele pe care sa le abordez in functie de talia mea si stilul placut, de la fetele pasionate de beauty am invatat care sunt cosmeticele care merita o investitie mai mare, am invatat sa citesc ingredientele de pe o eticheta, sa nu ma mai ghized dupa deviza:"daca reclama asa zice, pai asa si este!", si sa fiu mult mai diplomata.

Imprumuti din cosmeticele tale prietenelor?
Daca este vorba de un fard de pleoape sau de fond de ten care se afla intr-un recipient cu pompita, da, pentru ca prin acest gen de "imprumut" nu risc sa iau nici un fel de bacterie.
Insa rimelurile si rujurile niciodata nu le imprumut!Fara suparare!

Care sunt aspectele placute si mai putin placute ale bloggingului?
Cred ca cel mai important lucru este dobandirea de noi prietenii si de noi cunostinte in anumite domenii pe baza comentariilor pe care le primesc la anumite articole.
Mai putin placute: cititorii care te acuza pe nedrept de unele lucruri si care cred ca noi blogaritele suntem persoane false, care primesc lucruri gratis doar pentru acest status si care nu apreciaza calitatea omului si a articolelor redactate.

Cum iti vezi blogul peste 10 ani?
Il vad mutat pe un domeniu, cu un numar mult mai mare de fani, pentru ca pun foarte mult suflet in ceea ce fac si publicul sunt sigura ca a observat acest lucru, dovada si comentariile si prieteniile pe care le-am dobandit cu multi dintre cititori.
Il vad mult mai bine definit, cu sectiuni bine alese, care vor face navigarea mult mai usoara, pentru ca sunt constienta ca am de lucrat la partea tehnica.
Insa in mare parte, il vad ca fiind in continuare al meu.Nu stiu daca voi putea renunta atat de usor la scris..

Dupa ce criterii iti cumperi produsele cosmetice?Review-urile din blogosfera iti influenteaza achizitiile?
Cred ca pentru orice om, atat reclama cat si parerea celor care au incercat un anumit produs cosmetic are un impact puternic.Mereu ma documentez de pe internet cu privire la lista de ingrediente,si de numarul feedback-urilor primite (fie ele pozitive, fie negative).
Acum citesc etichetele atent, pentru ca stiu ce anume imi face rau si ce bine, si cosmeticele sunt alese mereu cu grija!

Care este cel mai recent produs cosmetic care a intrat in rutina ta de beauty?
Apa termala si imi pare rau ca am descoperit-o atat de tarziu!

Cat timp pe saptamana dedici logului (scrierea articolelor, citirea blogurilor, comentarea postarilor etc.)
Mi-am propus ca din doua in doua zile sa postez un ou articol, si pana acum sunt fericita ca am reusit sa pastrez cumva acest orar.Insa in fiecare seara aloc o ora sau doua blogului, pentru a raspunde la comentarii si pentru a ma pregati pentru urmatoarele postari.



Si spunem FIN.Sper ca v-au placut raspunsurile mele, si pentru a va inscrie si voi la acest concurs, va invit pe pagina Juliet.ro
Abia astept sa citesc si parerile voastre, dragele mele colege blogarite!

Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai frumos si linisitit si o primavara insorita si plina de bucurii!









13 comentarii:

  1. Iti multumesc mult pentru participarea la leapsa. Esti inscrisa in concurs, mult succes ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Una dintre reguli este sa adaugi Juliet.ro in blogroll pe periaoda desfasurarii acestui concurs.

      Ștergere
  2. Ana, mi-ai stârnit curiozitatea în legătura cu apa termală... Ai vreun review ? Dacă nu, vei realiza unul ? <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, uite aici gasesti parerea mea despre apa termala Avene:
      http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.be/2013/02/review-apa-termala-avene.html
      Eu o ador !
      Te pup dulce!

      Ștergere
  3. Thanks for the sweet comment on my blog. Now following you on GFC

    RăspundețiȘtergere
  4. Great interview, I haven't discovered thermal water yet?

    http://chicgeekblogger.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu folosesc apa termala de la Vichy .Imi place foarte mult! O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vreau sa o incerc pe cea de la ves Rocher, dar pana atunci, voi continua cu cea de la Avene.
      Pupici Aurelia!

      Ștergere
  6. MI-au placut raspunsurile tale :* iti doresc mult succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow. Hoping to see more on your blog 10 years from now. Hahaha btw thanks for following me. Followed you back already :)


    http://misscielofernando.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere