vineri, 1 martie 2013

O noua editie SuperBlog

Eu vreau in aceastqa primavara, sa devin o nou a eu, sa ma reinventez si sa devin mult mai creativa!
Imi place sa scriu, si poate nu mereu am gandit ca pot avea o inclinatie catre aceasta sfera, dar timpul mi-a rezervat surprize, placute zic eu!

Si pentru ca vreau sa imi testez ingeniozitatea, competitivitatea si imaginatia, imi iau inima in dinti si ma avant spre prima competitie de blogging: SuperBlog Spring 2013!
Este prima editie organizata intr-o primavara, si desi are un termen scurt de desfasurare, sunt sigura ca voi avea multe de invatat de la toti participanti dar si de la mine.



Va invit alaturi de mine daca doriti sa va distrati alaturi de mine in aceasta competitie, sa participati la aceasta editie speciala SuperBlog!
Regulamentul il gasiti aici si formularul pentru inscriere aici.

Primavara frumoasa dragele mele!


27 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc Larisa!
      Abia astept sa vad daca ma descurc!
      E o noua provocare pentru mine :)

      Ștergere
  2. M-am inscris si eu! Mult succes si inspiratie desigur!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes Diana si inspiratie!
      Abia astept sa vad si urmatoarele probe :)

      Ștergere
  3. Felicitari pentru inscriere si bafta mare! M-as fi inscris si eu, insa nu am stau bine cu timpul!
    Abia astept sa te citesc! :)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La prima etapa am zis pas, pentru ca nu stiam inca daca sunt pregatita, insa acum nu mai ratez sansa!
      Vreau inainte de toate sa-mi descopar propriile puteri cum s-ar zice, sa vad de ce sunt capabila.
      Te pup Simona!

      Ștergere
  4. hey lovely! Im sure following you back <3 xox

    RăspundețiȘtergere
  5. love this post!
    would you like to follow each other?
    flw me and tell about this! if u like my posts))
    I hope to hear from you soon!
    http://mooreann.blogspot.com/
    Anna

    RăspundețiȘtergere
  6. love it and following (:

    (check out my blog: www.pinkie-love-forever.blogspot.com)

    RăspundețiȘtergere
  7. I'm seriously loving your blog so much! I'm your newest follower via google #556. I'd love it if you could check out my blog and follow back? Also, it'd be great if we'd be able to connect on twitter! Let me know if you add me, so that I can follow you back there too =D

    http://sensiblestylista.blogspot.com/
    Twitter: Sensiblestylist

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  9. I just found you and immediately became member! I would really appreciate it if you'll visit my blog back :)
    Kisses and keep in touch ♡

    http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/

    RăspundețiȘtergere
  10. NICE BLOG!

    I follow you now! and I will wait for you :)
    http://www.hardcandyyyy.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari, Ana!
    Te voi citi...
    Iti doresc mult succes!:*

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ilda pentru sustinere!
      Am mari emotii, deja ma gandesc la primul articol, si Doamne cate s-au strans pe capul meu :D
      Am de lucrat la multe articole..
      Te pup!

      Ștergere
    2. Stabilesti ordinea prioritatilor si le iei pe rand! Sunt sigura ca stii asta!:)
      Spor si bafta!:)

      Ștergere
  12. great!
    Maybe you would like to follow each other? :)

    RăspundețiȘtergere
  13. thanks comment:)
    i follow you now too.
    have a nice day!

    RăspundețiȘtergere
  14. Thanks for your comment dear! Following you, plz follow back!
    Come and join my giveaway too!

    Win a $30 gift voucher from chicnova
    MaryFashionLove

    RăspundețiȘtergere
  15. Bine ai venit printre superbloggeri! Iti multumim pentru participare! :)

    RăspundețiȘtergere