joi, 28 martie 2013

Rasfat regesc!

Uleiul de argan este un produs extrem de apreciat pentru aroma si pentru continut.Acesta a inceput sa fie folosit tot mai mult in ultimii ani in industria cosmetica, dupa ce au fost descoperite efectele sale aproape miraculoase asupra organismului.Cu toate acestea, acest tip de ulei a fost descoperit cu mult timp in urma de locuitorii Marocului, tara de origine a arborelui.


Inca de atunci uleiul de argan era folosit pentru tratarea mai multor tipuri de leziuni, dar si pentru diferite boli care afectau pielea.Mai mult femeile obisnuiau sa il foloseasca pentru masarea diferitelor zone ale corpului, dar si pentru tratamentul parului.

Produsele pe baza de ulei de argan nu au aditivi, ci sunt 100% naturale, ceea ce le ofera un avantaj asupra altor produse cosmetice de pe piata.Acesta poate fi amestecat si cu alte uleiuri naturale, de exemplu cu uleiul de rodie care are de asemenea proprietati antioxidante.

Uleiul de argan L'argana previne uscarea pielii si imbatranirea ei, prin estomparea ridurilor de expresie ca urmare a reinnoirii structurii celulelor.El o protejeaza in conditii de frig sau poate fi folosit ca lotiune dupa plaja.
Are capacitatea de a restabili ph-ul natural al pielii, iar in cazul tenului gras, uleiul reduce producerea de sebum.

Uleiul de argan ajuta si la tratarea parului deteriorat si aspru, caracteristici cauzate de vopsire sau de coafatul excesiv.Astfel, uleiul il hidrateaza si in hraneste, determinandu-l sa creasca mai sanatos.Intareste structura proteinelor din par si il face mai elastic si mai stralucitor.

Pentru un par sanatos, si plin de vitalitate, aplicati ulei de argan pe scalp si pe intregul par de la radacina pana la varfuri, apoi infasurati parul cu un prosop cald si lasati sa actioneze minim 30 de minute.Continuati cu spalarea parului folosind daca se poate tot un sampon pe baza de ulei de argan pentru rezultate optime.
Daca aveti parul excesiv de uscat uscat, puteti dupa spalare sa turnati cateva picaturi pe varfuri pe care sa le periati usor cu un pieptan pentru o repartizare uniforma a uleiului pe intreaga suprafata.

Uleiul de argan nu e deloc gras fiindca parul il absoarbe instantaneu. Mai mult, te poate ajuta sa economisesti timp cand il usuci cu feonul. Daca ai un program incarcat, pregatirea parului tau pentru o noua zi de munca va fi de acum incolo o sarcina usoara. Nu trebuie sa uitam faptul ca uleiul de argan hraneste parul si vei fi incantata de rezultat chiar si dupa o singura spalare.

Argana Shop este un magazin online ce ofera produse cosmetice naturale pe baza de ulei de argan, dar si ulei de argan, aduse direct din Maroc, locul de origine al arborilor Argania Spinosa.

Gama de produse din magazinul online Argana Shop sunt lipsite de parabeni, fiind naturale si potrivite oricarui tip de ten.

Si acum, va invit pe voi, dragele mele cititoare sa imi spuneti, voi folositi uleiul de argan?Si daca da, va place?Care dintre produsele din magazinul Argana Shop va atrage atentia?

17 comentarii:

  1. cred ca-l voi incerca si eu pentru par.

    RăspundețiȘtergere
  2. inca nu am folosit ulei de argan pana acum, imi place acest produs:http://arganashop.ro/sampon--argan-cu-argila-ghassoul--200ml/20.htm

    RăspundețiȘtergere
  3. Lorena Pintilie28 martie 2013, 14:29

    Eu chiar folosesc uleiul de argan atat pe par cat si pe fata. E foarte foarte bun si incerc sa ma axez mai mult pe produsele naturiste.

    RăspundețiȘtergere
  4. inca nu am folosit dar am auzit ca este foarte bun sper sa il comand si eu ......acest produs mi-ar trebui http://arganashop.ro/ulei-de-argan-impotriva-caderii-parului-70ml/21.htm

    RăspundețiȘtergere
  5. pe mine m-ar interesa chiar uleiul de argan, am inteles ca este foarte bun impotriva caderii parului :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Inca nu am folosit pana acum nici un produs cu ulei de argan sau uleiul in sine, dar imi doresc foarte mult! Am auzit ca face adevarate minuni!

    RăspundețiȘtergere
  7. am citit mult despre proprietatiile uleiul de argan si vreau sa-l testez

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu folosesc ulei de argan pentru par si imi place foarte mult, iar de pe site m-a atras acest produs: http://arganashop.ro/balsam-par-cu-ulei-de-argan-200-ml/28.htm

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu am folosit niciodata,dar as fi tentata sa o fac...am auzit ca este bun pentru tenul uscat si sensibil :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce coincidenta, eu folosesc de la Argana shop uleiul de argan simplu, sapunul natural si samponul cu argan si eucalipt. Sunt foarte multumita, imi plac foarte mult, am zis ca o sa incerc si alte produse de pe site-ul lor.

    RăspundețiȘtergere
  11. nu am folosit pana acum dar sunt curioasa, cred ca ceva pentru fata as incerca

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu l-as incerca pe fata (am ten mixt/gras) si el este un ulei gras, se absoarbe mai greu (are cantitatea de acid oleic mare). Dar l-as folosi pentru par si poate si pentru corp. http://arganashop.ro/balsam-par-cu-ulei-de-argan-200-ml/28.htm

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am folosit pana acum ulei de aragan, dar sunt curioasa. L-as folosi pentru par. Acest produs mi se pare interesant: http://arganashop.ro/sampon--argan-cu-extract-de-eucalipt-200ml/19.htm

    RăspundețiȘtergere
  14. Am descoperit uleiul de argan acum cativa ani in Maroc si e super.

    RăspundețiȘtergere
  15. Am auzit k uleiul de argan e bun la toate, chiar mi-ar placea sa-l achizitionez. Un articol foarte bun. Felicitari! Poop

    RăspundețiȘtergere
  16. Spre rusinea mea , nu am folosit pana acum uleiul de argan .Posibil pe viitor sa il incerc !

    RăspundețiȘtergere