miercuri, 20 martie 2013

Review- gel contur pentru ochi Hofigal Viodana

M-am chinuit mai bine de 2 luni sa scriu acest review,si nu pentru ca nu as avea ce sa spun despre crema, ci pentru ca nu imi mai gasesc deloc inspiratia.Muza mea (nu cred ca e chiar muza), a plecat departe in cautarea primaverii, si m-a lasat  fara ganduri.Intr-un fel e bine, abia ma relaxez, dar totusi, e nevoie si de munca!

Asa ca prin cele cateva randuri ce le voi asterne, sper sa imi sterg din datoriile restante pe blog!

Bun, deci am avut de incercat inca de prin luna Decembrie, un produs nou.Este vorba de gelul de contur pentru ochi de la Hofigal Viodana.
L-am primit spre testare de la Dacic Cool, si sunt extrem de multumita de colaborarile cu ei si de toate produsele marca Hofigal ce au ajuns in rutina de ingriire a pielii.

Gelul pentru ochi este o noutate pentru mine, deoarece timp de multi ani am cosiderat ca nu este absolut nici o diferenta intre o simpla crema hidratanta si un contur pentru zona ochilor.
Evident, teoria mea a fost zdruncinata cand am ajuns la facultate si dn cauza oboselii si a stresului, m-am pricopsit cu niste cearcane de toata frumusetea, si multa uscaciune in zona ochilor.
Am incercat intai crema mea obisnuita, dar nu mai facea fata, si am zis ca sa dau o sansa unei creme de ochi pe care o avea o colega si va dati seama ca rezultatele au fost imediat si pozitive, si ca de atunci, nu mai sar peste produsele destinate si ingrijirii zonei ochilor.

Gelul de la Hofigal are o formula extrem de fina si de lejera, de gel desigur, care se intinde super ok, si intra in piele extrem de rapid.Nu mi se pare a fi insa un gel foarte bine hidratant, pentru ca am simtit nevoia de a mai aplica inca un strat in fiecare seara, dar cred ca nu este ceva grav, ci chiar potrivit pentru zilele de vara cand nu suport pe ten mai nici o crema.

Prezentare:
Cu coenzima Q10, extract de echinacea, ulei de catina, ulei de portocalPe baza de substante bioactive naturale, produsele Hof.Viodana previn si intarzie procesul natural de imbatranire a pielii, redau pielii aspectul catifelat, stralucitor si plin de prospetime, mentin supletea si troficitatea pielii.
Sunt realizate dintr-o selectie de ingrediente active naturale cum ar fi: uleiul de catina (cu rol important nutritiv si antioxidant), coenzima Q10 (cu efect antirid, de redare a elasticitatii, supletii pielii si mentinerea frumusetii si tineretii acesteia), spirulina (cu efect de hranire si regenerare a pielii), extract de castraveti (cu efect in stimularea metabolismului pielii), extracte vegetale de Aloe vera, galbenele, nalba, castan (cu efecte dermoprotectoare, antiinflamatoare, calmante), ulei de portocal (cu efect impotriva dilatarea porilor, dar si efect tonic si astringent).
Gelul contur ochi Hof.Viodana se recomanda pentru ochii obositi si sensibili. Hidrateaza in profunzime, impiedicand totodata pierderea apei. Tonifica, relaxeaza pielea si previne imbatranirea prematura a acesteia. Atenueaza ridurile de expresie si cearcanele. Pielea devine neteda, relaxata si catifelata.
Mod de utilizare: Se aplica zilnic, dupa demachiere, prin masare usoara in jurul ochilor, cu varful degetelor.
Continut: 30 ml.


Mirosul mi s-a parut putin cam prea puternic si intepator, si cred ca seamana putin cu un suc de fructe acidulat.Dar este doar o parere desigur.Mi-ar fi placut sa fie mai discret.

Culoarea este aurie, usor transparenta.Cantitatea este destul de generoasa, si inca mai am mai mult de jumatate de tub de produs, pe care estimez ca il voi termina abia pe la anul!
De obicei aplic o cantitate micuta, de marimea unui bob de orez pentru un singur ochi si uneori am impresia ca este inca prea mult, dar nu pot face o dozare exacta oricat de mult m-as chinui, asa ca masez usor pana la absorbtia completa.


In ceea ce priveste diminuarea liniilor fine si a cearcanelor, nu ma pot pronunta.
Nu vad o diferenta notabila in acest sens, poate si pentru ca nu am riduri inca foarte pronuntate, dar e bine totusi sa previn!Imi place totusi ca zona este mai hidratata!

Insa, daca va pregatiti sa va machiati dupa ce aplicati acest gel, v-as recomanda sa nu o faceti!
Fondul de ten, corectorul si anticearcanul se aduna in linii din cauza gelului.Credeam prima oara ca am facut eu o anumita greseala, ca am sarit pentru aplicarea cremei, dar a doua zi mi-am dat seama care e problema.
Gelul nu lasa ca fondul de ten sa se aseze deloc, pentru ca formeaza o usoara pelicula deasupra pielii, din tot ce este aplicat peste, tinde sa "joace".Deci nu se aseaza .

Insa, daca doriti un produs destinat ochilor care sa fie ieftin si care sa va hidrateze, il recomand.Cum v-am spus si mai sus, cu siguranta pe timpul verii v-a deveni preferatul meu pentru ca este foarte light si se absoarbe usor.

Va doresc o seara frumoasa dragelor!

14 comentarii:

  1. Mie nu-mi "joaca" deloc fdt peste acest gel contur pentru ochi. Imi place tare mult :D. Cu toate ca as avea nevoie de un produs mai hidratant dar nu am gasit niciunul care sa-mi placa mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, mie nu mi-a priit! Imi dadea senzatia ca ma "strange" pielea din jurul ochilor dupa ce-l aplicam...
    De folosit ca baza pentru machiaj, dimineata, nici pomeneala!

    Dar stim ca se prea poate sa existe persoane carora sa li se potriveasca!

    O seara linistita, Ana!:*
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer ,eu nu l-am incercat :)
    Sa il folosesti sanatoasa :****

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey darling,
    Wondering if you would like to follow each other on GFC and Bloglovin? :)
    Please let me know!
    YuliConversations.blgospot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Pacat ca expira atat de repede... L-as incerca asa, de curiozitate

    RăspundețiȘtergere
  6. Pare una buena crema!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  7. Thank you so much :DDD Oh such a shame I don't speak romanian :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte tentant acest gel. Am auzit doar lucruri bune despre el.
    Cate tentatii, cate tentatii. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Great blog dear!
    Wanna follow each other on gfc and bloglovin? Let me know!
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am folosit niciodata un gel contur pentru ochi, decat crema hidratanta..cand va fi nevoie, sigur voi incerca de toate :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Am si euvreo 2 de astea dar nu le0am incercat inca ,in total 5 gel/crema de ochi si incepute vreo 3.Nu mai termin nici unu in ritmul asta :))

    RăspundețiȘtergere
  12. eu nu simt zona ochilor niciodata suficient de hidratata si mereu aplic 2 straturi, acum sunt multumita de crema de la farmec cu argan pentru conturul ochilor, ca nu imi lacrimeaza ochii si are un miros abia perceptibil. e tentant gelul, avand in vedere ingredientele provenite din natura si nu din laborator ;) nice!

    RăspundețiȘtergere
  13. eu il folosesc de aproape doua luni si parca imi place... Ceea ce ma aranjeaza la acest produs e faptul ca este pe baza de principii naturale,fara o sumedenie de chimicale!!))) Si,in genere produsele Hofigal sunt mai mult pe baza naturala si chiar imi plac!

    RăspundețiȘtergere