vineri, 8 martie 2013

Sarbatorim impreuna feminitatea!

Pe data de 1 Martie am omis sa fac urari.Poate si pentru ca aici in Belgia, nu se respecta traditia martisorului, dar nici nu stiti de dor imi este de casa zilele acestea!Mi-am dat seama ca iubesc traditiile romanesti si sunt cu mult mai frumoase cu cele de aici.


Vrea sa va urez dragele mele astazi, un calduros La Multi Ani astazi, de ziua Femeii!
Sa aveti o primavara frumoasa, insorita si plina de bucurii!

Va invit sa participati la o serie de concursuri organizate pe pagina de facebook cu ocazia acestei zile speciale.Vreau sa aduc zambete pe chipurile voastre si sper ca si pe viitor sa va fac fericite si sa va reintoarceti mereu pe blogul meu cu drag!

Castigati o rochie marca AMSTY DSR aici


Castigati o bluzita oferita de Haine Coquet aici


Castigati produse naturale Mnoela  aici


Voi da un upda-te liste imediat ce postez si urmatoarele surprize.Va doresc o zi frumoasa scumpelor si va astept inscrierile!Pupici!

9 comentarii:

  1. Lorena Pintilie8 martie 2013, 14:16

    Multumim Ana pentru concursuri. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi! Stopping by to wish you a great day ;)
    xoxo

    Liz<3
    The Red Lil' Shoes Blog
    http://theredlilshoes.blogspot.com.br/

    RăspundețiȘtergere
  3. Great pics! I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & if you like, following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. O primavara frumoasa si plina de realizari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!:) Tocmai m-am alaturat blogului tau!:) Mi se pare enchented;) La multi ani si tie!
    Si eu am un blog,insa e mai micut,nu de mult am inceput:) Uita-te,daca ai chef:ciocolatacuzahar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. OMG, love first pic!
    Thanks for your lovely comment, of course we can follow each other!
    Follow u right now, hope u do the same :)
    baci
    http://2minutosblog.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere