miercuri, 27 martie 2013

Se cauta pantofii fermecati!

Nu dragelor, nu caut condurii fermecati ai lui Dorothy, ci pe cei care sa-mi ghideze pasii spre taramuri nedescoperite de mine!

Calatoriile si drumetiile in special sunt preferatele mele, si cum mereu trebuie sa ai grija de obstacole, asa trebuie sa ne si pregatim temeinic pentru a duce la bun sfarsit calatoria.

Nu imi plac pantofii cu tocuri, si nici nu ma simt confortabil purtand o pereche de pantofi foarte inalti, si poate din acest motiv, in garderoba mea, isi au locul doar tenesi, adidasi, balerini si papucei comozi pe care sa ii pot purta cu usurinta si care sa nu imi oboseasca picioarele.Nu contest faptul ca o pereche de tocuri frumoase sunt elementul definitoriu al feminitatii si ca daca gasim perechea potrivita, aceastea ne vor deschide multe "porti", insa sunt genul mai casual si sunt sigura ca atunci cand este nevoie, pot asorta cu usurinta o pereche pantofi casual de la Zorile Store unei tinute minimaliste care sa ma puna in valoare asa cum trebuie, asa ca am ales acest model simplu, care mi se potriveste manusa:



Asa ca, dragi pantofi, ajutati-ma sa-mi indeplinesc visul de a fi Ambasadoare la Zorile Store si sa-mi duc picioarele departe, in calatoria vietii :)

5 comentarii:

  1. Bafta multa! Atunci cand am vazut titlul ma gandeam la ceva cu toc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes Ana.Eu m-am trezit cam tarziu si am gasit doar niste balerini negrii :) sa speram totusi ca au ceva puteri magice :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa bafta :)
    Si eu m-am inscris :***

    RăspundețiȘtergere