luni, 11 martie 2013

Un ceas, o amintire, un cadou rapid

Si iata ca a trecut inca o saptamana … Si ce mai saptamana! 1 Martie, 8 Martie vai vai vai. Dragelor aceasta saptamana a fost total a noastra. O saptamana plina de cadouri din partea familiei, iubitului, sotului. Am fost rasfatate la propriu zic eu. Si totusi ar trebui sa sa stim cand sa intoarcem “favorurile” si ce prilej mai bun pentru asta decat ziua de 9 Martie.


Chiar daca nu este o decat o traditie ziua de “44 pahare” ,e frumos sa oferim si barbatilor o zi numai a lor. Saracii baieti s-au straduit mai mult sau mai putin sa ne faca sa ne simtim cat mai special in aceasta saptamana, deci isi au si ei meritul lor.

Dupa parerea mea, cred ca este randul nostrum sa ii facem sa se simta speciali macar pentru o zi. Si zic eu baietii nu sunt asa de greu de multumit precum suntem noi. 

Cum sunt plecata peste hotare, nu pot fi langa prietenul meu in aceasta zi, asa ca am considerat sa il las sa “isi faca de cap” in limita bunului simt desigur. Si pe langa asta ma gandeam sa ii cumpar un cadou semnificativ. Ceva simplu si usor de gasit, si care multumeste orice baiat. Un ceas de mana mi se pare cel mai potrivit cadou pentru asa-zisa Ziua Barbatului.



Un ceas de mana este cel mai simplu si totusi poate fi cel mai indragit cadou pe care il puteti oferi prietenului sau iubitului .Si ceasuri interesante de diferite modele si dimensiuni si forme gasiti la “colt de strada”. Cu toate astea, cunosc un anume model de ceas care l-a atras foarte tare, asa ca m-am gandit sa il ofer cadou.

Ceasul este disponibil pe pagina OnlineBijoux, acelasi magazin despre care va vorbeam si zilele trecute si pe care gasiti bijuterii de argint.Ceasul are un pret rezonabil, fiind foarte masculin si atragator. Contrastul de gri-metal si negru ii ofera un statut de maturitate, cu o bratara din otel inoxidabil. Dimensiunea cadranului de doar 3,5 cm in diametru ii ofera un plus de stil impreuna cu cadranul negru cu 3 cifre si indicatorul de data.

Pe scurt cred ca am scapat si de aceasta data destul de ieftin, un ceas de mana stilat si o felicitare cu cele mai calduroase urari vor face treaba.

5 comentarii:

  1. Ador ceasurile ! Si pentru mine si pentru el. Cele alese de tine pentru postare sunt foarte frumoase si am mai vazut cateva modele, desigur. Sa-l poarte cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine ceasul. Sigur se va bucura ca-i vei face cadou un ceas, oricand e binevenit un ceas, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceasurile sunt o alegere reusita cu orice ocazie..♥

    RăspundețiȘtergere