duminică, 31 martie 2013

VolumeBuilt by Oriflame-Review

In incercarea de a avea o privire intensa, misterioasa dar in acelasi timp naturala, am apelat la rimeluri care mai de care , insa evident, nimic nu mi-a adus multumirea si am continuat sa sper ca voi gasi candva, acel RIMEL care sa ma faca sa spun "wow", inca de la prima aplicare.Veti spune ca asta este deja o cerinta mult prea exigenta, insa eu nu cred!De ce?Pentru ca se poate!

Uneori, stau si ma gandesc ca sunt chiar fraiera, ca investesc bani in produse cosmetice care nu imi sunt de folos si care ajung sa fie "donate" mamei mele sau fetelor din camera de camin.Nu ma intelegeti gresit!Nu le ofer pentru a ma da mare, insa multe dintre ele ar risca sa expire pentru ca nu as avea cand sa le folosesc, si cum fetele sunt incantate de noutati, prefer sa le dau sa se bucure de ele, ca poate cine stie, lor li se va potrivi.

Rimelurile de la Oriflame sa zicem ca au fost printre primele incercate de mine.Nu cred ca este o fata care sa spuna ca nu a avut vreodata un produs din gama Visions!Am adorat rimelul in ambalaj gri metalizat cu inscriptii albastre!Peria sa a fost geniala, si am avut chiar si rezerve pentru ca sa ma pot asigura ca il voi avea si atunci cand nu va fi scos din catalog.Dar inevitabilul s-a produs, pentru ca nu l-am mai gasit, asa ca am pastrat doar periuta, pentru a o folosi la alte rimeluri.

Acum va dati seama ca am incercat sa ma "reprofilez" si sa incerc si alte game.Pana acum doar rimelul WonderLash mi-a placut atat de mult incat sa il achizitionez de mai multe ori, dar, saptamana trecuta si-a facut aparitia si EL!

Cum care el?Pai noul rimel lansat: VOLUME BUILT!

Desi nu m-am asteptat, este genial!Inca o data pot afirma ca Oriflame incet-incet, incepe sa se relanseze si sa ofere produse de make-up foarte bune.





Prezentare oficiala:
Aplica si reaplica!Formula VoluFlex si periuta Megabrush iti permit sa personalizezi aspectul genelor de-a lungul zilei.Formula ramane flexibila de la prima pana la ultima aplicare, facand posibila cresterea graduala a volumului.Nu se intinde, nu curge. 8 ml

Beneficii:
-Volum
-Posibilitai nelimitate de construire a volumului
-Posibilitati nelimitate de reaplicare
-Formula isi mentine flexibilitatea chiar si dupa uscare

Ingrediente cheie:
Formula VoluFlex iti mentine genele flexibile de la prima la ultima aplicare.Formula MegaBrush iti ofera putere de crestere graduata, permitand cresterea graduata a volumului.

Rezultate:
-Formula flexibila de la prima la ultima aplicare* 84% acord
-Usor de aplicat* 81 %
-Genele au un impact mai mare*80 % acord

Cum il folosesti:
-Aplici unul sau doua straturi
-Continua sa contruiesti volumul pentru un efect dramatic


Da, as putea spune ca promite multe!Dar le si indeplineste!Obisnuinta face ca de fiecare data, sa aplic pe gene cam 3 straturi de rimel,pentru ca: am genele foarte mici, foarte putine si "blondine".
Incerc sa obtin intai de toate alungire, definire si abia mai la sfarsit volum.Avand in vedere ca sunt purtatoare de ochelari, imi doresc sa imi scot in evidenta ochii, si cum machiajul (indiferent de culorile folosite) nu ies in evidenta, incerc sa imi imbrac genele frumos.

Dar haideti sa revenim la acest rimel si sa va spun, ca pe mine m-a cucerit!
La prima aplicare se comporta ok, ca orice alt rimel, asigurand alungirea pe care o doresc.
Al doilea strat imi imbraca genele complet in "mantaua neagra" seducatoare, si abia al treilea strat imi ofera si volumul dorit, ajungand chiar la efectul de gene false.Perfect pentru nevoile mele, si clar un produs pe care il voi cumpara imediat ce voi ajunge in tara.

Periuta este una super!Are persorii foarte bine definiti, si intr-o parte sunt mai desi, iar in alta putin mai rarefiati, sau cel putin eu asa am observat.Cred ca aceste detalii fac diferenta notabila a volumului si a genelor bine definite.

Dragelor, va invit sa fiti la curent cu toate noutati Orflame cu ajutorul noului site OriflameTrends lansat exclusiv pentru a descoperi review-uri si noutati despre produsele voastre preferate.

Voi ati incercat acest rimel?Daca da, va place la fel de mult ca si mie?


16 comentarii:

  1. Ce ma bucur ca l-ai gasit, eu nu l-am incercat si nici nu cred ca am de gand, buzunarele mele sunt momentan goale :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ale mele buzunare incearca sa nu cada in tentatie, insa uneori e greu.Incerc sa bifez doar lista de prioritati momentan.Pupici!

      Ștergere
  2. Eu sunt foarte multumita de mascara Wonder Lash si nu l-as lasa pt nimik in lume. VOLUME BUILT de cand este lansat? Adevarul este ca luna asta nici nu am vazut catalogul. Multumim k ne-ai facut cunostinta cu el. Poop!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest rimel a fost lansat luna aceasta.Si eu ador rimelul WonderLash, si ma bucur ca Oriflame ofera din ce in ce mai multe optiuni bune in materie de produse de make-up.
      Pupici!

      Ștergere
  3. Eu nu am încercat de la Oriflame rimeluri. Acum am de la Yves Rocher și Astor și sunt foarte mulțumită de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat si eu un rimel de la Yves Rocher, si ma asteptam sa fie WOW, dar nu este asa cum am sperat.Insa este ok pentru zilele in care imi doresc un machiaj mai normal..
      Pupici!

      Ștergere
  4. Hmmm, nu am incercat inca acest rimel! Eu il folosesc pe cel de la Astor, Big & Beautiful BOOM si imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat nici un rimel marca Astor.Poate ne spui cateva cuvinte despre el si tu :D
      Pupici!

      Ștergere
  5. Nu am incercat acest rimel,deci nu pot spune nimic de el :D

    RăspundețiȘtergere
  6. e super!! exact ca si tine, preferatul meu a fost wonderlash pana cand a aparut acesta in peisaj! e superb:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, sunt foarte bucuroasa ca am avut sansa sa il incerc!
      Devin din ce in ce mai atrasa de Oriflame!:)

      Ștergere
  7. Eu iubesc rimelul asta! Apropo, imi plac la nebunie pozele! :X

    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alecsa!Pentru poze trebuie sa multumesc insa DIanei pentru ca aparatul meu a facut fite mari si ea m-a ajutat.:)
      Te pup!

      Ștergere
  8. l-am incercat si eu azi, voi scrie despre el. eu nu am fost foarte incantata..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de asteptarile fiecaruia Meg...si eu am fost initial sceptica, insa acum imi place mult!
      Te pup!Astept sa citesc si review-ul tau.

      Ștergere