vineri, 5 aprilie 2013

Alifie de galbenele de la Pravalia de sapun a Irinei

Cred ca anul acesta am fost foarte cuminte, pentru ca Mosul, desi a fost putin mai necajit, nu a uitat de mine si mi-a presarat luna Decembrie cu gesturi magice, facute din inima, de persoane care m-au castigat iremediabil.Irina este una dintre aceste persoane deosebite, care mi-a luminat zilele ce au precedat Craciunul, prin acest gest considerat poate de unii mic, dar de mare importanta pentru mine.

Nu cred ca mai este necesar sa va spun ca imi plac foarte mult cosmeticele naturale, facute acasa, din ingrediente naturale foarte atent alese.Pentru astazi am zis ca trebuie sa va vorbesc despre crema de galbenele, pe care eu o folosesc pe post de crema de noapte.Cum de ce?
Pentru ca iarna, tenul meu este foarte uscat, predispus la descuamari si aceasta alifie este mana cereasca!

As fi vrut initial sa fac o comparatie intre alifia Irinei si cea clasica de la plafar, pentru ca sunt anumite elemente carele diferentiaza si am zis ca prin aceasta modalitate voi reusi sa redau caracteristicile acestei alifii.



Fata de alifia clasica, aceasta ce sta sub marca Pravaliei de sapun a Irinei, este mult mai maleabila si cu un grad mai ridicat de hidratare.Imi place foarte mult ca aroma sa este subtila, ca nu se pastreaza, si in primul rand, intra in piele!Alifia de la plafar, este unsuroasa efectiv, si ramane pe ten sub forma unei pelicule groase si lucioase, pe cand aceasta se comporta total invers.O bila alba as zice eu, avand in vedere ca nu suport seara sa adorm pe fata cu ceva.Efectiv, nu o simt.

Culoarea alifiei este galbena, data probabil de extractul de galbenele din compozitie, insa pe piele este transparenta, deci nu va veti ingalbeni deloc :)
Iar miros, hmm...este foarte subtil, aproape insesizabil, si este cel mai bine!

De cand o folosesc (de 3 luni), tenul meu se simte mult mai ok.Acum pot folosi pe timpul zilei doar o crema lejera, pentru ca seara, efectele micutei alifii sunt de hidratare intensa.Se observa o imbunatatire a urmelor postaccneice (o mare surpriza pentru mine!) si luminozitate.Nici nu stiu daca am folosit vreodata o crema care sa ma faca dimineata cand ma trezesc sa afirm ca sunt frumoasa!Pur si simplu se vede clar ca tenul meu se simte bine!

Acum, desi vremea s-a mai incalzit, continui sa o folosesc.Nu vad de ce as intrerupe utilizarea sa, avand in vedere ca probleme cu accnea au disparut, iar pielea mea se simte bine.cantitatea desi micuta, presimt ca imi va ajunge pana la iarna urmatoare, si o voi valorifica pana la ultimul strop!

Ma bucur mult ca am reusit sa fac acest mini-review.Ma simteam usor restanta fata de voi si de Irina, insa am asteptat sa vad daca este buna precum ma asteptam, si desigur nu m-a dezamagit.Inca o data m-am convins ca produsele realizate cu drag si facute acasa din ingrediente naturale, sunt cele mai bune!
Iti multumesc Irina pentru ca mi-ai oferit sansa de a incerca acest produs minunat!

6 comentarii:

  1. sa o folosesti cu placere in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. ce ambalaje dragute, sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mama mama,dar ce bine arata ambele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu placere! sunt foarte bune :)

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le folosesti cu placere
    te invit la concurs anian keratina lichida si bifazic color
    http://irinacosmetice.blogspot.ro/2013/04/concurs-impreuna-cu-triodeluxe.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Ultimul unguent/crema pe care mi l-am luat parca are untura, dupa ce aplic spalarea mainilor este neplacuta. O alta diferenta intr-un lucru de calitate si unul de umplutura.
    :*

    RăspundețiȘtergere