luni, 15 aprilie 2013

Arta de a purta perle

Colierele din perle sunt cu siguranta in topul accesoriilor fara varsta, si nu mai sunt ca odinioara doar bijuterii accesibilie doar femeilor bogate sau faimoase precum Audrey Hepburn, Elisabeth Taylor,  Sarah Jessica Parker sau Printesa Diana.

Perlele nu vor iesi niciodata din moda.ele sunt intotdeauna un semn de inalta clasa si un accesoriu traditional din orice garderoba, care nu va dezamagi nici o femeie.Nu am gresi daca am spune ca perlele sunt pentru totdeauna.Este un "trebuie sa-l am" pentru orice femeie.
Deci iata o perspectiva despre cum poti fi un exemplu de bun gust si totodata in pas cu moda.Exista o nesfarsita oferta de perle de cultura si de perle bijuterii pe piata, si achizitionarea cestora nu trebuie sa fie mereu o povata daca stiti de unde sa alegeti.Incercati sa imbinati placutul cu utilul, si fiti mereu creative!




O rochie simpla si un colier de perle elegant va pot scoate din incurcatura in cel mai scurt timp posibil, pentru orice ocazie festiva.Fie ca este vorba de un interviu pentru un job, o prima zi de munca la birou, o conferinta sau o intalnire de afaceri, vestimentatia ta va fi salvata dava vei purta un set de bijuterii de perle, alaturi de o camasa simpla.
Nu puteti gresi cu aceasta alegere (cum ati putea risca purtand alte gablonturi, accesorii pestrite sau aur) iar prima impresie, aceea de seriozitate si eleganta va fi asigurata.
Iar peste ani si ani, cand nepotica ta va rascoli in podul cu vechituri, sau va scormoni dupa cutii uitate prin sertare, bijuteriile cu perle abia descoperite ii vor aduce o nepretuita bucurie fiind mereu un accesoriu fara varsta!


Daca ti-ai imaginat pentru o clipa ca perlele sunt de moda veche, sau ca iti dau un aspect demodat, ei bine, mai gandeste-te..Asadar, iti doresti sa porti un colier de perle, o bratara eleganta sau o pereche de cercei discreti?Ei bine, nu uita sa alegi perelele, care indiferent de ocazie, te vor face sa fii mereu plina de eleganta.Optiunile din magazinul online Cadourisiperle.ro sunt variate si fascinante!

32 de comentarii:

  1. I love pearls. So beautiful.
    see you soon

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt foarte frumoase, dar nu-s pt mine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trbeuie sa gandesti asa! :D
      Orice femeie merita si trebuie sa fie rasfata cu o perla!
      Sunt un accesoriu care nu ar trebui sa lipseasca din caseta de bijuterii.

      Ștergere
  3. Sunt superbe! Imi plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu un colier de perle si tin la el foarte mult! Are si valoare sentimentala...:)

    Frumos articolul!

    Pupici, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Ilda!
      SI eu am un colier cu perle, care sincer, imi est esi mila sa il port!Este al bunicii mele si este pus la loc de cinste!

      Ștergere
  5. Desi nu port perle de multe ori pentru ca nu reusesc des sa fiu eleganta, imi plac tare mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu pot apela mereu la perle, insa alaturi d eo camasa simpla, mereu port o pereche de cercei cu bobite de perle!

      Ștergere
  6. Sunt foarte dragute :) imi plac mult dar nu am nici o bijuterie cu perle

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciodata nu este prea tarziu sa iti achizitionezi un accesoriu cu perle! :)

      Ștergere
  7. eu port perle de cand eram mica.. mereu tata imi cumpara seturi noi.. si cred ca de asta si le port destul de des.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumos din partea tatalui tau!
      Mie tatal meu mereu imi aducea brose.Imi placeau foarte mult cand eram micuta si aveam o cutie plina cu tot felul de modele.

      Ștergere
  8. Foarte frumoase!
    Eu iubesc perlutzele,si chiar am 2 seturi colier+cercei din perlute<3
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu le am in seturi, ci sunt cumparate separat insa pot face cu usurinta combinatii placute pentru ca au aceeasi nuanta.
      Insa doresc sa imi largesc mica mea colectie cat de curand!

      Ștergere
  9. Mie îmi plac cerceii cu perle, bobițe. Chiar am și îi ador !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu detin cate o pereche din fiecare culoare!Insa cei albi clasici sunt preferatii mei :)

      Ștergere
  10. Imi plac cerceii cu perle mici, albe. Așa de delicați mi se par și plini de feminitate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu prefer tot cerceii micuti si subtili, poate si pentru ca am fata mica si ochelarii nu imi permit chiar orice tip de bijuterie la ureche pentru a nu arata incarcat.

      Ștergere
  11. imi plac mult postarile tale despre perle:*

    RăspundețiȘtergere
  12. ai primit o nominalizare de la mine :)
    http://blogbyflora.blogspot.ro/2013/04/tag-versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga FLori!
      In acest weekend voi realiza toate tag-urile si voi onora premiile.
      Te pup dulce!

      Ștergere
  13. Eu am impresia ca perlele sunt foarte pretentioase si nu le-as putea purta decat la un eveniment special.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de vestimentatia aleasa.O pereche de cercei cu o perla subtila sunt sigura ca vor aduce un plus de farmec si de eleganta oricarei posesoare!

      Ștergere
  14. Momentan nu port perle. Poate când voi fi mai în vârstă. Mai accesorizez uneori cu mărgeluţe darbineînţeles că sunt plastic sau ceva material mai dur şi mai greu.

    Şi uite aşa mă iau cu vorba şi uit să te invit pe blog ca să iei un premiu http://blograndeea.blogspot.com/2013/04/un-premiu-pentru-zile-frumoase.html

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru premiu!
      In acest weekend sper sa pot onora toate premiile si tag-urile la care am fost nominalizata.Am avut niste zile super aglomerate!

      Cat despre perle..cred ca sunt ageless!

      Ștergere
  15. Imi plac perlele, sunt atat de clasice si chic! Nu cred ca exista accesoriu mai bun pentru o rochie eleganta :) :*

    www.101FashionStreet.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt de aceeasi parere!
      Am o colectie de coliere cu perle pe care o ador!

      Ștergere