sâmbătă, 27 aprilie 2013

Body Scrub Boots Review


Nici nu stiu cum a zburat timpul saptamana trecuta!Cert e ca vremea frumoasa m-a tot imbiat la plimbari cu oameni dragi si uite asa mai uit de una alta.Inca de cand am ajuns acasa, mi-am luat arsenalul de produse pe care nu le-am luat cu mine in Belgia si le-am strans pe toate intr-un coltisor si am reinceput marea testare.Cumva trebuie sa le termin pentru ca s-au adunat prea multe si daca vor expira inainte sa le folosesc, voi fi trista..cred ca asa patim toate,nu-I asa fetelor?
Nu sunt o mare colectionara de produse cosmetice, insa am perioade in care imi plac anumite geluri de dus, sau crème de maini, sau chiar si rimeluri sau farduri, si ma trezesc deodata ca portfardul da pe afara insa nu stiu de ce ..

Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs marca Boots pe care am avut placerea sa il castig pe blogul Cameliei si doresc prin aceasta cale sa imi cer scuze ca nuam fost mult prea activa pe blogul ei si ca nu am facut o poza la premiu.Insa cred ca nu este tarziu, si pentru acest produs de astazi, recunosc ca am asteptat primavara sa il folosesc, pentru ca m-a cucerit parfumul sau (daa,un prost obicei de al meu de a cumpara si de a decide daca un produs e ok sau nu dupa miros!) dulceag si fresh de pepene galbeg (preferatul meu!), menta si particule de zahar.


Este vorba de un exfoliat (particulele de zahar sunt cele care se ocupa de acest proces), foarte fin si care lasa o piele de vis!Il ador, si uneori ma abtin sa nu il folosesc pentru ca este micut si mi-e frica sa nu se termine prea repede.

Deci evident, prima mea reactie a fost de wow! Cand am deschis capacelul, pentru ca aroma sa este imbietoare si delicioasa!Mai ca iti vine sa il mananci, si pielea la fel!Ramane placut parfumata si fina dupa utilizare, chiar daca zaharul din compozitie este foarte marunt.As putea spune ca este un exfoliant bland, ce nu agreseaza deloc pielea sensibila, si prin ingredientele sale, calmeaza roseata pe care o provoaca ulterior dupa un masaj mai intens.Pentru acest sezon de primavara este perfect, mai ales ca pielea mea se inroseste foarte repede si chiar ma ustura cand aplic un exfoliant dur.Faptul ca lasa deasupra pielii un film subtise hidratant si fin care  nu pateaza hainele, ma face sa il iubesc si mai mult!

Ah, desigur, sa nu uit sa va spun ca desi are o culoare verde ciudatica (asa ii spune mama), se aplica foarte usor, si este incolor o data aplicat.Il iau din borcanel cu ajutorul unei spatule de lemn pe care o spal ulterior si o pun la uscat pana la urmatoarea utilizare.

De obicei folosesc cam o cantitate de marimea unei lingurite, pe care o intind pe buretele de baie, alaturi de putin gel de dus pentru o mai buna aderenta, si masej usor pana cand simt ca pielea ramane catifelata, si dupa acest procedeu clatesc.

Imi place ca particulele se elimina usor de pe piele, si nu trebuie sa insist cu multa apa, asa cum am patit cu alte produse de acest gen, care efectiv, lipea particulele de piele si nu puteam sa le dau jos decat printr-un masaj cu un alt burete si multa apa.O mare risipa si de apa, dar si un efort inutil.

Per total, imi place acest exfoliant.Abia astept sa imi achizitionez si altele si astept de la voi recomandari!
Ce exfoliant v-a placut voua si v-a impresionat cel mai mult?

19 comentarii:

  1. Mie îmi place zațul de cafea, însă, după descrierea produsului tău, aceasta este tentant !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai facut pofta deja, o sa ma uit si eu dupa el in magazin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana de curand il foloseam pe cel din DM, marca proprie. Dar acum a fost discontinued asa ca acum sunt cam in pana. Am primit cateva recomandari si trebuie sa testez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca mai descoperi si alte exfoliante bune, asteptam recomandarea ta Gabriela! :)

      Ștergere
  4. zatul de cafea si malaiul amestecat peste pielea sapunita bine sau cu gel de dus imi place cel mai mult. Recunosc cu zahar nu am folosit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este!Malaiul si cu putin ulei de masline este super pentru pielea mea cel putin vara este divin :)

      Ștergere
  5. Te invit la mine pe blog, pentru un Sweet Award. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Suna bine si arata super bine, dupa parerea mea ! Salivez..!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are un parfum super delicios, si particulele desi marunte, curata foarte bine pielea si o lasa extrem de catifelata :)
      Mi-ar fi placut sa fie mai mult insa cantitatea este de ajuns pentru 2-3 luni (eu il aplic cam o data pe saptamana)

      Ștergere
  7. Imi place din ceea ce aud :) eu folosesc mai multe insa de departe preferatul meu este cel de la OOH LA Spa (l-am luat de pe makeupshop ,foarte fain imi place la nbunie .Te invit la un tag delicios la mine pe blog http://buburuzacuatitudine2008.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Buburuzo pentru premiu!
      Chiar m-ai facut curioasa cu privire la cel folosit de tine :)

      Ștergere
  8. Cred ca este tare delicios !Arata foarte bine!Multumim pentru review!

    RăspundețiȘtergere
  9. arata super dragut :) daca vrei sa nu-l termini repede il pui in dulapior si te uiti la el :P asa patesc si eu cu ceva care imi place dupa ce se termina imi pare rau :(
    Pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  10. miroase teribil de bine , nu ? :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Marin Maricica4 mai 2013, 19:27

    Ce bine suna! :D
    Eu prefer insa malaiul si zatul de cafea si un exfoliant de la Oriflame.

    RăspundețiȘtergere