joi, 25 aprilie 2013

Carti, carti si iar carti...

O scurta introducere in lumea cartilor recent intrate in posesia mea (impropriu spus recent, pentru ca le am de ceva timp, insa au fost "imprumutate" prietenului meu).Acum sunt la verisoara mea, si le citeste si ea intens, si da!, imi place sa impart cartile mele si cu altii.


Mi-am propus sa citesc in fiecare sapamana cate o noua carte, sa ma mai relaxez pentru ca pentru mine, vacanta a inceput mai devreme si va tine pana in octombrie, deci, hai Ana la citit!

Voi ce carti mai cititi dragelor?V-a impresionat recent o anumita poveste?
Astept cu drag sugestiile voastre!Eu citesc orice :)

9 comentarii:

  1. Eu nu am timp de citit acum, bine nici de dormit, dar iti doresc tie mult spor si relaxare la citit! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. :D momentan citesc vol 9 din casa noptii.

    recent am fost impresionata de doua povesti, nu una, Vei fi acolo? - Guillaume Musso si Sora - Rosamund Lupton.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, apreciez ceea ce ti-ai propus!
    Vreau si eu o astfel de vacanta, de unde pot lua???:))

    Eu citesc acum impreuna cu sotul meu (mai bine zis el citeste cu voce tare si eu ascult - in timp ce ma ocup si de alte treburi, cum ar fi calcatul rufelor) doua carti ale lui Andrei Plesu: "Despre frumusetea uitata a vietii" si "Note, stari, zile" (aceasta din urma e ca o revelatie, parca ar fi o colectie de maxime brodate frumos intre ele)...
    Cauta cartile din colectia "Supa de pui pentru suflet", cred ca-ti vor fi pe plac...
    Ma opresc, ar insemna sa atasez aici o lista!

    Pupici, Ana!
    Take care!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Te-am nominalizat aici
    http://yarina26yarina.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt foarte selectivă în privințța multor lucruri, poate chiar a tututor. Nu citesc orice.
    Nu îți pot recomanda ceva atâta timp cât nu ne cunoaștem, însă îți spun că mi-a plăcut mult Dragostea Florii-de-Bujor de Lisa See, mă încântă cărțile lui Coelho și am încercat, printre alții, și Marc Levy și Nietzsche. Eu zic că merită citiți, însă nu toată lumea îi adoră.
    E o idee foarte bună ceea ce ți-ai propus, însă ai nevoie de timp și chef. Spor la citit !

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea Ana, ai o nominalizare foarte dulce aici!
    http://cosmeticelacontrol.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    Pupici dulci!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi plac romanele de dragoste :)

    Ai un premiu dulce din partea mea :*
    http://sunafterstormblog.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Citesc cu spor "A song of ice an fire". M-a fascinat si as sta non-stop la citit. Ce carte e cea de Jean-Paul Sartre? Dar cea de Camus?

    RăspundețiȘtergere
  9. Marin Maricica4 mai 2013, 19:31

    Eu nu mai am timp de citit, insa ultima carte rasfoita a fost Hunger Games si mi-a placut :)

    RăspundețiȘtergere