luni, 22 aprilie 2013

Masca hidratanta Uriage-Review

Ar fi trebuit de mult timp sa faca cest review, insa in aceasta iarna am simtit nevoia de a fi linistita, si de a ma ocupa de blog in propriul ritm.Cred ca a fost o decizie corecta pentru ca zilele acestea "muza" mea s-a intors si am reusit sa imi pun la punct mai multe planuri, review-uri si proiecte ce tin de activitatea mea de pe blog.

Masca hidratanta Uriage a ajuns in posesia mea in luna Ianuarie, si evident, trebuie sa ii multumesc Anei Maria de la Beauty Barometer pentru ca aceasta masca este probabil una dintre cele mai bune pe care le-am incercat.Veti spune probabil ca exagerez, insa cum v-am spus in nenumarate randuri, pe timp de iarna, tenul meu sufera enorm din cauza gerului.


Pe langa clasica piele inrosita de frig, iarna isi lasa semne urate pe chipul meu.Piele uscata, aspra, descuamata si care striga cu voce tare HIDRATARE! 
Desi rutina mea de ingrijire se schimba iarna special pentru a face fata acestor probleme, nimic nu ma ajuta indeajuns, pana cand am introdus in rutina mea clasica, apa termala Avene (primita tot de la Ana Maria) si aceasta masca Uriage.


Descriere oficiala:
Intens hidratanta , aceasta masca gel destinde trasaturile si reda instantaneu stralucirea pielii. Textura placuta, culoare albastra, senzatie de prospetime la aplicare, pentru toate tipurile de piele.
Cantitate: 50 ml

Trec direct la subiect, si va spun ca am fost impresionata de acest produs inca de la prima folosire.
Are un miros superb, fresh, ce seamana cu produsele Avon din gama Planet Spa cu minerale de la Marea Moarta, care de altfel, sunt preferatele mele!Insa, nu este un miros persistent, si nici foarte intens.Isi pierde din intensitate pe masura ce este lasata pe piele sa actioneze, si nici dupa clatire nu persista.

Textura nu este chiar de gel, insa nici ca a unei masti clasice.As spune ca este undeva intre aceste doua.Se intinde cu usurinta pe piele, si o cantitate de marimea unui bob de mazare imi este suficienta pentru a acoperi intreaga suprafata a tenului.Are o culoare simpatica, albastruie, insa o data ajunsa pe ten devine incolora.

Ce mi-a placut cel mai mult este efectul racoritor si senzatia de hidratare pe care aceasta masca o lasa chiar si imediat dupa aplicare.Ma simt ca si cand mi-as fi aplicat pe fata o compresa cu apa proaspata de izvor, parfumata placut...este un rasfat de care ma bucur o data pe saptamana timp de 10 minute, pentru ca atat o las sa actioneze.

Nu stiu cat este recomandat sa o tin, sau la ce perioada este ok sa o folosesc pentru ca nu am pastrat cutia in care a venit, si recunosc, nici pe tub nu m-am uitat cu atentie, insa perioada pe care eu am ales-o este ok pentru tenul meu.

Imediat dupa aplicare, nu se usuca, ci ramane ca o pelicula transparenta, pana o clatesc.Imi place foarte mult ca nu este cleioasa!In timp ce scriam un tag, mi-am adus aminte ca nu ma pricep deloc la aplicarea mastilor, pentru ca mereu reusesc sa ma fac pana si pe par!Da, stiu, nu radeti dar este un adevarat calvar sa aplic masti, care snt lipicioase si se dau greu de pe ten, asa cum nici nu suport sa sterg mastile de pe fata cu dischetele demachiante.Eu ma clatesc cu apa calduta din abundenta, si apoi inspectez tenul sa vad ce si cum...si efectule ste de maxima hidratare care rezista intreaga zi, daca nu si mai mult!

Este o masca potrivita tenului meu si ma bucur ca am avut ocazia sa o incerc.Mi-a atras in mod pozitiv atentia spre produsele Uriage si sper sa imi achitionez curand si altele.

Voi ce masti hidratante folositi?

17 comentarii:

  1. eu folosesc masca cu pudra de argila, am tenul gras, multumim pt articol

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am folosit in adolescenta foarte mult masca cu argila si suc de fructe, sau simpla cu apa, insa acum timpul nu imi mai permite asa rasfat.In camin cred ca s-ar speria lumea daca as iesi asa pe hol :)

      Ștergere
  2. Am mereu parul strans, dar cel mai bine e o bentita/bandana care sa tine parul sub evident o uit sa o pun :)) degeaba am idei bune daca nu le pun si in practica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si eu cateva bentite, insa uit sa mi le pun...
      Si eu tin parul strans atunci cand ma demachiez/machiez, aplic masti insa mereu reusesc sa ma murdaresc.Sunt foarte neindemanatica:))

      Ștergere
  3. Eu prefer mastile facute in casa cu miere de albine, dar imi place sa testez si cele din comert. Faci niste articole superbe! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Lucia! :D
      Eu nu suport sa pun mierea pe piele.Este foarte lipicioasa si numai cand ma gandesc la ea deja ma simt ciudat.
      Stiu, este foarte buna pentru orice tip de piele, insa prefer sa o mananc :)

      Ștergere
  4. momentan folosesc o masca cu aloe vera...dar in general imi fac in casa cu ulei de masline si galbenus de ou

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, ce frumos!
      Ador aloe vera, insa nu am avut ocazia sa o testez pe piele niciodata.
      Pupici!

      Ștergere
  5. Mi-a placut review-ul tau, Ana!

    Eu folosesc masca cu aspirina sau masca cu pudra de argila alba...sunt potrivite tenului meu!

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat si eu masca cu aspirina, insa nici pe termen indelungat nu a avut vreun efect asupra tenului meu.
      Cea cu argila in shimb ma ajuta sa tin sub control excesul de sebum pe timp de vara.

      Ștergere
  6. N-am fost niciodata impresionata de o masca de fata asa ca am incetat sa mai caut. Si in plus exact cum spui si tu era mare chin sa le aplic si sa le dau jos asa ca am avut mai multe motive sa renunt la ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am timp sa le aplic des, insa o data pe saptamana (sau chiar doua) imi ofer un astfel de rasfat.Stiu ca pielea imi va multumi mai tarziu pentru ca am stiut sa o hidratez.

      Ștergere
  7. si eu ma mai murdaresc pe par atunci cand aplic masti.. :)) dar asta nu ma impiedica sa le folosesc ori de cate ori am ocazia.. :D
    Masti hidratante nu stiu daca am foarte multe.. pentru ca eu am tenul mai gras.. de fapt mixt.. si nu necesita foarte multa hidratare.. dar stiu ca am una cu lapte si miere de la avon
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am uitat sa zic.. :D te-am nominalizat la Versatile Blogger Award.. aici: http://cherryqueendee.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html#more

      Ștergere
    2. Multumesc iubita ! :D
      Am completat tag-ul cu mare drag!

      Ma bucur sa aflu ca nu doar eu ma murdaresc..uneori sunt chiar trista ca nu sunt mai atenta, dar asta e!
      Am uitat sa iti pun o mascuta in cadoul de iepuras, si of, cat mi-am pus in minte sa nu uit pentru ca stiu ca iti plac...ma revansez data viitoare!
      Pupicei!

      Ștergere