miercuri, 10 aprilie 2013

Miercurea fara cuvinte (7)

































11 comentarii:

  1. esti geniala! toate postarile tale sunt inspirationale!!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. ce minunate...offff...mi-am pus lavanda in balcon de o luna si nu a iesit inca nimic :(((

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Ana, imi plac culorile din lumea ta!!! Mai ales ca multe dintre ele sunt cu si despre lavanda, altele au culoarea acesteia!

    Pe cateva dintre ele le am si eu intr-un folder inspirational (avem surse comune de "documentare", e firesc!)...:))

    Pupicei pentru Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Rochita si fustita din dantela sunt dementiale

    RăspundețiȘtergere
  5. lovely! would you like to follow each other? let me know!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca nu mi-ar mai trebui nimic de la viata sa pot sa imi beau cafeaua intr-un loc ca cel din a2-a poza :-X

    RăspundețiȘtergere
  7. lovely pastel. :)

    rinx
    http://theclosetqueenofandrogyny.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere