vineri, 26 aprilie 2013

Noi produse in dulapul meu

Nici nu stiu cand am facut ultima oara o postare in care va prezint ultimele achizitii.Cert este ca nu am cheltuit foarte multi bani pe produse cosmetice in aceasta luna, si ma limitez la strictul necesar pentru ca am planuri mari pentru aceasta vara.Insa cateva lucrusoare tot si-au gasit sa-si faca loc in dulapiorul meu, asa ca pe scurt, va prezint cu ce noi produse ma mandresc momentan, si care asteapta cumintele sa fie probate/testate si sa ajunga pe blog sa fie subiect de discutie!







Deci avem asa: o bucata mascara de la Rimmel, o coronita de la Darc Bijoux pe care o ador!, o bratara facuta de Choco si fata de care trebuie neaparat sa imi cer scuze pentru ca nu am anuntat-o ca am primit-o, insa asa se intampla cand acasa raman doi barbati si pentru care toate bijuteriile arata la fel.
Apoi un colier ca o raza de soare de la scumpa si draguta de Georgia de la Felicity Store, un ceas pentru fratele meu si o pereche de balerini din piele intoarsa pe care i-am cumparat la pretul de 20 de lei dintr-un magazin chinezesc si care inauntru au piele.Asta da afacere pentru niste ciupici de vara de purtat de ici-colo!

Ei, ce spuneti?Va plac noile mele "achizitii"?
Ar mai fi si doua rochite, insa prefer sa fac un outfit zilele acestea cu ele.
Va pup dragelor!

Voi cu ce v-ati innoit zilele acestea?

10 comentarii:

  1. Foarte drăguțe noile achiziții. Așteptăm pozele cu rochițele. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Balerinii aceia chiar imi plac si mie foarte mult si culmea , sunt si foarte ieftini !

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place bratara cu perlute :) Sa le porti cu placere pe toate!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Balerinii pari foarte comozi. Eu astept cu nerabdare rochitele ca nu degeaba sunt pasiunea mea :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Toate-s frumoase, Ana! Mie-mi plac in mod deosebit balerinii si ceasul! Chiar daca e al fratelui tau, poti sa-l imprumuti de la el uneori!:D
    Asteptam postarile cu rochitele!!!

    Sa le porti sanatoasa, draga mea!
    Kisses!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau si eu balerini cu 20 lei :(( iar colierul e super ..sa le porti pe toate cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte dragute produsele :) sa le porti cu placere :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase !Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  9. Marin Maricica4 mai 2013, 19:30

    ce frumoase sunt!rimelul ma atrage in mod special :D

    RăspundețiȘtergere