vineri, 5 aprilie 2013

Prajiturim cu spor, cu Bilancia in ajutor!

Gogosi, croissante, placintele....raiul pentru orice gurmand!
Produsele de patiserie sunt la indemana oricui, si sa recunoastem dragelor, sunt un deliciu, si chiar si atunci cand suntem la dieta, abia ne putem abtine sa nu gustam doar putin dintr-o gogoasa pudrata sau glazurata cu cea mai delicioasa ciocolata!

Prima mea aventura in lumea patiseriei, a inceput in urma cu 3 ani, cand ma napadise o pofta imensa de ceva dulce...Istoricul meu in bucatarie nu este unul chiar demn de lauda, insa sunt o persoana cu spirit inventiv si cu o ambitie de nemasurat, si nu ma las cu una sau doua!
Bun, luam ingredientele disponibile din camara, luam un sort dragut pentru ca aspectul de bucatareasa sa fie complet, si ne inarmam cu rabdare, si mult chef de bucatarit.Pentru unele dintre voi probabil nu este deloc o munca asidua, insa pentru cei nepriceputi mai ca mine, este o lupta continua!

Nu numai ca am gresit de multe ori cantitatea de ingrediente, insa nici la framantat si design nu sunt foarte priceputa...prima mea incercare s-a sfarsit cu o prajitura inclinata, cu o crema de o textura ciudata dar totusi comestibila, insa va dati seama ca nu m-am putut prezenta in fata familiei cu un astfel de esec, asa ca mi-am facut o lista cu toate ustensilele care m-ar ajuta sa trec prin bucatarie fara a lasa in urma un adevarat dezastru culinar.

Aparatele profesionale pentru patiserie reprezinta una dintre cele mai bune alegeri pentru doamnele care isi doresc nu numai sa isi deschida o mica afacere in lumea prajiturilor, insa si pentru cele care sunt pasionate de arta culinara si isi doresc sa impresioneze familia si invitatii cu preparate delicioase si aspectuoase.

Astazi am zis ca daca tot e zi de gogosi si prajituri, sa va prezint site-ul Bilancia , specializat in echipamente de preparare si accesorii necesare in industria ospitalitatii.



Aparatura disponibila pe site-ul Bilancia are menirea de a oferi clientilor posibilitatea de a-si mari afacerea, punand la dispozitie gama variata de produse si numeroase servicii.

Acum prepararea gogosilor va fi floare la ureche!Cu un aparat de gogosi inelus, ce detine 3 dispozitive de formare gogosi, putem produce 1000 de bucati pe ora!Va dati seama ca la o astfel ca capacitate, mi-as putea deschide propria mea gogoserie, si desigur, nu este o idee de lepadat pentru viitor avand in vedere ca spiritul antreprenorial imi dicteaza sa-mi pun curand bazele unei noi afaceri, si cea specializata pe produse de patiserie este una foarte buna, mai ales acum cand avem posibilitatea de a alege echipamentele necesare cu usurinta de la Bilancia.

Pe laga aparatura de turat aluat, de friteuza perfecta, si apartul de turnat gogosi, mai avem nevoie si de cel de glazurat toate aceste bunatati, si cand rezultatul este urmatorul, nu ne ramane decat sa prajiturim cu spor cu Bilancia in ajutor!



7 comentarii:

  1. Mi-ai facut pofta de niste gogosi :**
    like

    RăspundețiȘtergere
  2. mmm...tuturor ne place dulcele,macar din cand in cand :)
    Multumim! :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. gogosile arata delicios
    P.s if you want follow me :http://nicoraulea.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Poza cu gogoselele arata delicios! Daca nu le pot manca, macar sa le privesc( sigur asa nu ingrasa) :) Poop! <3

    RăspundețiȘtergere