luni, 8 aprilie 2013

Premiu Fancy Store

Pe blogul Florentinei am avut sansa de a castiga doua produse comercializate de Fancy Store si care imi sunt foarte dragi!Esarfa este foarte simpatica, si am purtat-o deja atat la gat, cat si in par!Imi place sa imi fac fundite dragute atunci cand imi tin parul strans in atat in coc cat si in coada, si am primit multe laude!
Forma patrata a esarfei mi-a permis sa o folosesc asa cum am vrut, si presimt ca va fi accesoriul cel mai purtat in aceasta vara.Ba chiar am gasit si o gentuta pe care s-ar potrivi perfect sub forma unei fundita sau pur si simplu stransa intr-un nod!


De micul "briosa" nu pot sa zic decat ca este delicioasa!Are gustul si aroma unei patratele de ciocolata, si mai mereu imi vine sa imi alint buzele cu acest balsam.

Ambalajul este super amuzant insa aplicarea este destul de dificila, si nu imi place ca trebuie sa bag degetelul in capacel ca sa iau produsul.Cand pot, ma folosesc de o spatula de lemn, insa in timpul liber, prefer sa nu umblu la el pentru a nu il umple de bacterii.

Desi in poze apare ca fiind un roz intens, va asigur ca pe buze este aproape transparent, doar cu o usoara tenta rozalie.Ofera insa un luciu superb, natural, avand in compozitie o serie de mici particule sclipicioase care reflecta lumina intr-un mod placut.



Spuneti-mi voi daca nu este draguta aceasta briosica!
Va pup dragelor!


26 de comentarii:

  1. Briosa este super draguta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa ca iti vine sa o mananci?
      Mereu cand o port cu mine in oras toate prietenele o complimenteaza :)

      Ștergere
  2. ce frumoase sunt :) sa le porti/folosesti cu placere, sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase!Ma bucur foarte mult pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Balsamul arata atat de dragut!:) Si are culoare frumoasa,cred ca si pe buze se vede frumos:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe buze este un roze foarte subtil, insa mai mult imi place ca hidrateaza buzele si ca le ofera un luciu foarte natural.

      Ștergere
  5. Felicitari pt. premiu:) Sa-l folosesti sanatoasa:D
    Te invit pe blogul meu cand ai timp :) http://miss-lorrie.blogspot.ro/
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Lorena!
      Desigur ca te voi vizita!
      Pupici :)

      Ștergere
  6. Te felicit pentru premiu si iti doresc sa te bucuri de produsele castigate!
    Imi plac ideile e care le ai in legatura cu esarfa, mi-o imaginez in toate acele ipostaze...
    Briosa...e de mancat!:))

    Pupicei, Ana draga!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Ilda!
      Iti dai seama ca am fost foarte bucuroasa ca am castigat acest premiu, si desigur, esarfa o ador!
      Deja este accesoriul meu preferat, pentru ca nu stiu daca am mai mentionat pana acum pe blog, dar imi plac mult de tot esarfele/fularele..:D
      Pupici!

      Ștergere
  7. Dragut premiu ,esarfa imi place foarte mult :)
    Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. felicitari draga mea!
    sunt superbe cadourile. Ma bucur din suflet ca le-ai gastigat
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa te bucuri de ele!
    Balsamul briosa arata delicios! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, chiar este o briosa bine parfumata :)
      Pupici!

      Ștergere
  10. Felicitari pt premii! Sa le folosesti cu placere! Balsamul acela briosa arata delicios! :)Poop! <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine arata premiul tau. Am avut si eu un blasam de buze ambalat la fel (cred ca era acelasi producator) cumparat de pe undeva de prin italia si in afara de faptul ca era mai dificil de aplicat mi-a placut tare mult. Era delicios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma chinui putin cu aplicarea, mai ales cand sunt in oras, dar imi place cum imi coloreaza buzele si ca este un accesoriu chic pentru orice domnisoara :)
      Pupici!

      Ștergere
  12. Felicitari ! :-D
    Imi place foarte mult esarfa :-)
    Am si eu nevoie de una :-))
    :-*

    RăspundețiȘtergere
  13. Whаt a information of un-ambiguity and preserveneѕs of pгеciouѕ fаmіliarity conсeгning unpredicteԁ emоtions.


    Alѕo vіsit my webpage :: CarbonPoker Offer

    RăspundețiȘtergere