luni, 29 aprilie 2013

Prima mea comanda Aoro...


…a fost un succes!Sunt una dintre persoanele care inca mai are o mica teama atunci cand face comenzi online (asta daca apuc sa le fac!) pentru ca uneori am fost “minciunita” de reclama si de unii reprezentati cu privire la anumite produse chiar si in magazine fizice, deci in mediul online clar m-as fi lasat dusa de nas prea mult, daca nu as avea grija.Am spus de nenumarate ori ca ma las purtata de val si ca simtul olfactiv imi dicteaza daca un produs merita cumparat sau nu.

Insa la capitolul “cumparaturi online” e mai dificil, pentru ca  nu pot studia indeajuns produsul, nu il pot tine in mana, nu ii pot citi eticheta in liniste la raionul de cosmetice, si aceste lucruri imi dicteaza subconstient ca e o greseala sa imi achizitionez produse online pentru ca nu am avut contactul palpabil cu acel ceva pe care mi-l doresc.

In urma cu ceva timp in urma, mi-am achizitionat de pe site-ul Aoro cateva produse, pe care vreau sa vi le prezint si sa va povestesc in cateva randuri alegerea facuta.

 1.Guma modelatoare pentru par marca Schwarzkopf.De ce?
Pentru ca desi am parul lung, ma ajuta sa il tim sub control mult mai ok decat spuma.Dupa ce imi fac parul cu ondulatorul, incalzesc putina guma modelatoare intre palme, si prind buclele usor ridicandu-le.
Guma ajuta ca buclele sa fie mult mai definite, sa tina un timp mai indelungat si sa nu se mai incurce firele.Si miroase suuuperb a guma de mestecat Turbo si are o culoare draguta rozalie care nu pateaza hainele, intrand rapid in profunzimea firului de par.
Prietenul meu a inceput sa atace si el micutul recipient si spune ca mai vrea si pe viitor “gel din ala roz”, pentru ca il ajuta sa isi tina sub control carliontii.




Ei bine, asta clar este  pentru el, insa de ce nu ar fi si pentru mine?
Cred ca toate femeile au momente cand epilatul cu ceara sau epilator nu sunt trecute pe lista de prioritati, si mai trebuie sa apelam si la o lama de ras.

Eu cel putin, uneori ma aflu in mare criza de timp, si lama este singura mea prietena pentru o piele catifelata in 2 timpi si 3 miscari!

Si desigur, toate astea nu ar fi posibile daca nu as fura putin si din spuma de ras a iubitului, pentru ca aderenta este mult mai mare, si pielea ramane fina si fara de cusur.Deci da, folosesc si eu  intr-o oarecare masura aceasta spuma pentru ras.




3.Al treilea produs, insa nu si ultimul, este unul destinat ingrijirii parului: Bed Head Styling gel crema pentru volum.Dupa cum ati observat, am o obsesie pentru acestea, si mereu imi place sa experimentez.

Acest produs l-am folosit doar o singura data si nu mi-am facut o parere exacta despre el, insa presimt ca va fi preferatul mamei mele pentru ca este mult mai ok pentru un par mediu usor de coafat.Daca vreti un review complet, sa imi spuneti si o voi lua curand la interogatoriu pe mama!

Din pacate pe acesta nu l-am fotografiat si am preluat imaginea de pe site-ul Aoro.



La aceste 3 produse s-a rezumat mica mea escapa de shopping online.Imi doresc sa imi iau insa si un balsam de par sau un gel de dus, un parfumel pentru iubit si cine stie cate altele…As zice ca este o reusita, mai ales pentru ca serviciile de livrare cat si cele de prelucrare a comenzii au fost impecabile, si nu am nici un cuvant de reprosat.

Voi ati mai facut cumparaturi de pe Aoro?Pentru ce produse ati optat?

18 comentarii:

  1. Eu nu am facut inca cumparaturi pe Aoro.ro, eu mai mult de pe ebay imi comand produse si de mult timp tot fac cumparaturi si am sentimentul de ingrijorare sa nu se intample nimic rau:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca as avea card online, cred ca ar fi prapad, si mai bine ma abtin pentru ca tentatii se ivesc peste tot, mai ales pe e-bay :D

      Ștergere
  2. Sunt foarte dragute :) sa le folosesti cu placere :-*
    nu am facut cumparaturi de la ei :D

    RăspundețiȘtergere
  3. o singura comanda am facut de la ei , in perioada Craciunului , si am fost multumita . am destui prieteni care isi cumpara parfumuri de pe site-ul lor . n-o sa fie ultima comanda pt mine , pt ca am de gand sa imi recumpar produse din gama Goldwell destinate parului , sunt foarte ok . cred ca mi-ar placea si mie guma modelatoare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uuu, m-ai facut mega curioasa cu gama Goldwell :D

      Ștergere
  4. super , sa le folosesti cu placere si tu si fratele /iubitul tau :)

    Te-am nominalizat la acest tag ,sa raspunzi la intrebari daca iti face placere :*

    http://deyutza87.blogspot.ro/2013/04/super-sweer-blogging-award-tag.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreia!Te asigur ca voi onora tag-un insa cu o usoara intarziere :)

      Ștergere
  5. sa le folosesti cu placere draga mea!
    Ma bucur ca ai avut parte de o experienta placuta cu cei de la Aoro.
    Sa ne povestesti mai multe si despre ultimul produs
    dar guma aceea suna superb.. D
    pupicei si sa stii ca te-am nominalizat iar la un premiu.. :D aici - http://cherryqueendee.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc scumpico!
      Cand ii voi face o pozica decenta voi reveni si cu detalii despre el, insa pana atunci mai este putin de asteptat.
      Multumesc pentru premiu!Sper ca pana in weekend-ul urmator sa am totul pus la punct si sa onorez si premiul!
      Te-am pupat!

      Ștergere
  6. Momentan nu am produse tinta de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sincer nu detin nici un produs de la ei momentan dar postarea ta e incurajatoare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu tocmai ce am plasat a doua comanda..desigur, sunt parfumuri pentru barbatii din viata mea de data aceasta, insa sunt fericita ca le pot face mici surprize luna aceasta cu produsele pe care ei le iubesc.Am strecurat si un gel de dus pentru mine :D

      Ștergere
  8. Am cumparat de pe aoro acum multa vreme pe cand nu aveau inca o gama sa diversificata de produse. Acum tocmai am dat comanda de tigi small talk de pe strawberry. Abia-l astept.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu mi-am comandat parfumul meu preferat, Magie Noire de la Lancome

    RăspundețiȘtergere
  10. Marin Maricica4 mai 2013, 19:13

    Eu nu am comandat niciodata de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am inceput sa imi cumpar numai de la ei parfumuri si mai ales cosmetice in ultimul timp. Au o oferta foarte diversificata.

    RăspundețiȘtergere