luni, 29 aprilie 2013

Review dispozitiv pentru pastrarea parfumului


Vi s-a intamplat vreodata sa aveti materiale pentru review-uri dar sa nu aveti inspiratie?
Ei bine, iata ca eu de cateva zile ma aflu in aceasta situatie..cred ca vremea buna ma imbie numai la plimbari si ma face sa uit de obligatii.Este ok desigur, insa trebuie sa mai si lucrez, asa ca astazi dragelor, voi vorbi pe scurt despre un dispozitiv super interesant pe care il am tot de la Camelia si care mi-a fost de mare ajutor pe avion cat si in micile iesiri in oras!

Este vorba de un dispozitiv ce stocheaza parfumul preferat ininterior!Este asemator (daca nu chiar o copie fidela) a dispozitivului Travalo de care toate ati auzit .
Buuun..deci, ce sa va spun despre el?Ca este super dragut si ca este o metoda inteligenta de a tine la indemana parfumul iubit fara a ocupa mult loc in poseta!Este foarte micut si il tin cu usurinta pana si in portofelul meu.

Culoarea pe care eu o am este un mov perlat, care atrage privirile.Toate prietenele mele s-au aratat interesate de el si cand au aflat despre ce este vorba, au si dat navala pe net pentru a-si procura si ele unul.
Eu il folosesc de fiecare data cand ies in oras pentru a ma reimprospata.

Umplerea dispozititvului se face foarte usor.La capatul inferior, acesta are un mic orificiu prin care parfumul patrunde in suportul de plastic de la interior printr-o serie de apasari repetate asupra sticlei de parfum, dupa ce orificiul a fost conectat la acel capat de plastic al pulverizatorului.
Aplicarea parfumului este la fel ca si cea dintr-o sticla normala, pentru ca dispozitivul este dotat cu pulverizator, si cred ca ajunge pentru 20 de puf-uri.

Eu ma declar multumita de acest micut aparat, si il port mereu in geanta oriunde as merge.

21 de comentarii:

  1. Interesant si util un asemenea dispozitiv. Si pe mine ma tenteaza de mult si trebuie sa caut pe ebay:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu imi doresc inca unul pentru prietena mea, si altul pentru prietenul meu.Desigur, in culori diferite :)

      Ștergere
  2. eu il am pe cel de la Travalo.. si imi place taare! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu vroiam Travalo , dar am constatat ca un parfumel pe care il am deja si caruia i-a venit randul la consum are sticluta exact la fel , refolosibila...si arata excelent , micuta si aurie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce fain!Eu nu am gasit nicaieri un astfel de parfum cu o sticla refolosibila.Daca nu te superi, poate ne spui si noua despre ce este vorba :D

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Gabriela, nu as sti sa iti raspund, insa cu siguranta il gasesti si pe e-bay :)

      Ștergere
  5. mai lasa plimbarile si oglinzile si treci la treaba :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehe, bine ar fi sa am si chef uneori..sincer, e asa bine acasa!Nici nu se compara vremea de la noi cu cea din Belgia si sunt cea mai fericita ca pot iesi la plimbare imbracata subtire.Abia acum am invatat sa apreciez soarele de la noi :)

      Ștergere
  6. foarte dragut si interesant :) am auzit ca ar fi bun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un dispozitiv foarte util si simpatic.Prietenele mele deja il indragesc :D

      Ștergere
  7. E interesant :)
    Cat despre poze, si alte materiale pt review-uri inteleg situatia si mi-e greu sa ma urnesc uneori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uff, uneori imi este asa de greu, pentru ca am materiale, insa inspiratia este 0 si uneori cred ca e si din cauza stresului, pentru ca am momente in care ma simt efectiv obosita si nu fac fata.Mereu imi spun ca trebuie sa am un plan bine pus la punct pentru ca activitatea de pe blog sa fie ok, insa mi se tot da peste cap din diferite motive..

      Ștergere
  8. Postarea este utilă, fiindcă tocmai am aflat că există așa ceva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am fost foarte incantata de acest mini dispozitiv si il folosesc zilnic atunci cand petrec mai multe ore in oras.Este foarte util :)

      Ștergere
  9. se gaseste pe fragrancedirect.com cam la 7 lire :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesant si util un asemenea dispozitiv.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dispozitivul este tare interesant!Nu stiam ca exista asa ceva.Multumim pentru review .

    RăspundețiȘtergere
  12. am tot auzit despre acest mic acceoriu care eu cred ca nu ar trebui sa ne lipseasca....de unde pot sa il iau in afara de e-bay?

    RăspundețiȘtergere
  13. Marin Maricica4 mai 2013, 19:16

    Super interesant chestia asta.
    Eu cand mai am putin parfum de exemplu in recipiente fara pulverizator, le transfer in sticle ale altor ape de toaleta cum sunt alea de la Avon din gama naturals pentru ca se desfileteaza capacul.

    RăspundețiȘtergere