marți, 2 aprilie 2013

Review Masca de par Kallos

Produsele de par de la Kallos au fost mereu preferatele mele, dar si ajutorul meu de nadejde atunci cand am avut probleme cu firele despicate, electrizarea si altele.

Daca sampoanele sunt cumva average pentru mine, mastile si balsamurile sunt geniale!
De aproape 8 ani folosesc numai masca de par Kallos cu proteina de lapte, si evident, rezultatele sunt notabile!De ce spun asta?Pentru ca in perioada in care nu am avut acces la ea, parul meu arata efectiv ca o matura, deshidratat, neastamparat si tern.Initial am dat vina pe apa, dar nu, masca aceasta este prietena mea cea mai buna.



Descriere oficiala:
Contine vitamine minerale si proteina din lapte care ajuta la reconstruirea structurii naturale a parului.Produsul regenereaza parul uscat, deteriorat si tratat termin, astfel acesta devine matasos, moale si stralucitor.

Imi place foarte mult textura sa lejera, si desi folosesc si balsam, uneori ma simt foarte ok folosind doar aceasta masca, insa recunosc, fac acest lucru si din comoditate pentru ca nu imi place sa astept foarte mult cu balsamul pe par...mi se par ca pierd mult timp inutil in baie :)
Problema pe care eu o mai am este lungimea.Avand parul atat de lung, acesta imi ia din volum sub influnta greutatii, asa ca mereu trebuie sa fiu atenta sa imi selectez produse de stilyng usoare, asa ca si balsamul trebuie sa fie cat mai light, iar aceasta masca de la Kallos este potrivita nevoilor mele.

Imi place ca desi o las sa actioneze un timp scurt, efectul sau este vizibil.Parul meu este matasos, lucios dar fara a parea gras de la sebum, cu multa elasticitate si vitalitate.Imi place ca peria aluneca printre fire cu usurinta, si nici parul nu mi se mai electrizeaza, iar atunci cand il coafez, se aranjeaza cu multa usurinta.
Varfurile se comporta mult mai bine de cand o folosesc, si uneori, desi folosesc placa pentru a le oferi un usor efect de ondulare, arata bine, si nu sunt despicate.Acesta este poate unul dintre aspectele care ma multumesc cel mai mult si din aceasta cauza mereu ma reintorc la aceasta masca.

O folosesc dupa fiecare spalare, si o las sa actioneze maxim 2-3 minute, timp in care cu un pieptene de lemn, intind masca uniform pe tot parul, incepand de aproape radacini, pana la varfuri, dupa care incep sa clatesc usor cu apa calduta.

Parfumul este unul foarte subtil (eu asa il percep, desi multe prietene mi-au spus ca este intens si ca imi miroase super parul chiar si dupa cateva zile de la aplicare), si nu se mentine mult timp.Aduce usor cu aroma laptelui cu miere, sau a laptelui cu orez.Un deliciu!

Ambalajul este unul micut de tip borcane(eu am variata de 250 de ml), si este transparent.Imi place acest aspect, pentru ca pot sa vad cat produs mi-a mai ramas.Pe eticheta gasim informatii necesare pentru utilizare, lista de ingrediente.

In concluzie, este un produs foarte bun, pentru mine!Cum am spus si mai sus, de 8 ani de zile, ea se afla in rutina de ingrijire a parului meu, si cand nu o folosesc, se observa clar diferenta, asa ca voi continua sa o folosesc pentru ca este si ieftina (cred ca pretul pentru cantitatea de 250 ml este de 6 lei) si buna.

Voi dragelor, folositi produsele Kallos?Va plac, sau aveti o alta masca de par mai buna?


31 de comentarii:

  1. Eu am folosit masca de par Kallos Placenta si am fost multumita de ea:)Iar in momentul de fata imi prepar eu masti naturale pentru par.
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yarina, mi le-as pregati si eu acasa, insa nu cred ca as avea rabdare sa stau cu ele in par...abia reusesc sa dorm o seara intreaga cu ulei de masline si ulei de ricin in par..:D
      Dar trebuie neaparat sa fac ceva in acest sens.Pupici!

      Ștergere
  2. am folosit si eu masca de par de la Kallos dar era altfel, foarte buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mary, sa stii ca si eu am nimerit o data un borcanel mai ciudat...
      Cred ca au schimbat putin compozitia.

      Ștergere
  3. De acord cu tine! Sampoanele Kallos sunt catastrofale, dar tratamentele/mastile sunt mortale! Eu am masca de par cu argan <3 Inmoaie si ofera luciu parului <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa caut si varianta cu ulei de argan.SUnt sigura ca este geniala!
      Pupici!

      Ștergere
  4. Lorena Pintilie2 aprilie 2013, 13:15

    Inca nu am folosit-o, dar pe viitor sigur da!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu folosesc, dar m-ai convins să caut această mască sau măcar alta de la Kallos !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ti-o recomand!Ori aceasta, ori pe cea cu placenta :D
      Sunt la fel de buna amandoua si au un pret foarte mic!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Ma bucur sa vad ca mai multe fete o folosesc!
      Pupici!

      Ștergere
  7. Am aceeasi masca de par, e benefica pentru mine...:)
    O foloseam inainte pe cea cu placenta insa, dupa ce am incercat-o pe aceasta nu am mai putut renunta la ea; parte din "vina" o are aroma celei cu lapte, caci rezultatele sunt similare (cred eu!).

    Am avut un tus Kallos care mi-a placut mult; e buna si oja de la ei.

    Pupicei multi, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ador mirosul ei!Si cea cu placenta este la fel de buna, insa la fel Ilda ca si tine, ma atrage mai mult aceasta .
      Te pup dulce!

      Ștergere
  8. Sunt de-acord cu tine, mastile de la Kallos sunt chiar foarte bune, spre deosebire de sampoane. Am folosit atat masca prezentata de tine, cu lapte, cat si pe cea cu placenta. Ambele imi plac foarte mult, iar pe viitor planuiesc sa-mi achizitionez si masca cu argan. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu astept sa imi achizitionez masca de par cu argan.

      Ștergere
  9. Am avut si eu o masca de par de la Kallos,dar am crezut ca nu se mai termina:P Mie nu mi s-a potrivit.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sincer foloseam mastile de la ei cand eram in liceu ca le gaseam la magazinul de langa mine, dar am uitat de ele, daca mai dau cu ochii de ele o sa imi iau. Mersi ca mi-ai adus aminte

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci ma bucur ca am facut acest review!
      Cand voi ajunge saptamana viitoare acasa, imi voi lua cate un sortiment din fiecare:)

      Ștergere
  11. pe aceasta nu am folosit-o , dar am avut-o pe cea cu placenta la cutie de 1 kg , ne-am impacat bine. si nu de mult am terminat o masca la flacon de 1L care mi-a placut mult . in plus mirosul e super , deloc deranjant

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu imi iau momentan doar la 250 ml pentru ca este destul de greu sa merg la dus (in camin) cu o cutie de 1 litru de balsam de par, plus sampon, plus masca, plus gel de dus, plus buretel si prosoape :))

      Ștergere
  12. sincer eu nu m-am inteles bine cu produsele de par de la Kallos dar e foarte posibil sa am un par"mai exigent" :)...de multi ani folosesc mastile de la l'oreal professionnel care mi se par excelente(de sampoane nu pot spune acelasi lucru..ingrasa foarte mult parul)

    RăspundețiȘtergere
  13. Le foloseam in liceu :) Stiu ca erau bune . Aveau parca si o masca de par cu extract de placenta

    RăspundețiȘtergere
  14. Am folosit si eu masca asta si mi-a placut. Mai folosesc lacuri de unghii si sunt foarte multumita

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  15. Folosesc si eu masca cu placenta si e extraordinara am incercat si una sau mai mt masti de la syoss dar nu exista comparatie cea de la kalos e mt mai buna si mai ieftina...

    RăspundețiȘtergere
  16. MIe imi plac si sampoanele lor ,mai exact cel de uz zilnic ,adica sunt ieftine ,bune si in cantitati uriase . Dar mastile lor dunt belea .. NU vi-o recomand pe cea go go ,ca masca nu e wow ,dar e buna ca balsam .Dar de restul mastilor toata lumea e super incantata.

    RăspundețiȘtergere