vineri, 12 aprilie 2013

Review produse Essence

In ultima mea excursie la Iasi de anul trecut, am dat o fuga si in mall la standul Essence pentru a vedea noutatile, si desigur, nu am putut sa ies cu mana goala.

Mi-am dorit foarte mult un concealer de acest gen, si pretul de 10 lei si nuanta m-au convins pe loc!
Desigur, acasa am ramas dezamagita pentru ca nu este deloc asa cum am sperat.
Culoarea este ok, (s-a sters inscriptia de pe eticheta si nu va pot spune ce nuanta am) insa se aduna in liniile fine ale cearcanelor.Am incercat fara baza, dar si cu baza insa efectul este acelasi.Am incercat apoi sa il fixez si cu o pudra, insa aspectul era de incarcat, si a continuat sa se adune in anumite zone.
Acoperirea nu este puternica, ba chiar as putea spune ca este de la slaba spre medie, insa este foarte potrivit la baza pentru pleoape, si evident, acum il folosesc pentru intensificarea nuantelor de fard aplicate in machiajul de zi cu zi, iar ca anticearcan destul de rar, pentru ca nu isi face deloc treaba.

Un alt aspect care m-a dezamagit este ca ajunge foarte greu in pensula.Pentru ca produsul sa poata fi folosit, trebuie sa rotesc ambalajul din capat, si pe masura ce rotatiile sunt mai multe, si mai mult produs ar trebui sa iasa din tub, insa nu e deloc asa.Uneori trebuie sa insist mult pentru ca sa il pot folosi, si desi am incercat sa il tin in pozitia corecta pentru a facilita curgerea anticearcanului, acesta probabil este solidificat sau dispus mai mult pe peretii tubului si poate din aceasta cauza nu se foloseste usor.


In concluzie, mie nu mi-a placut acest concealer.Nu este potrivit nevoilor mele, insa avand in vedere pretul sau, nici nu trebuia sa ma astept la altceva.Cred ca este primul produs marca Essence carem-a dezamagit, insa voi continua sa le cumpar.Deja am ochit un alt concealer, insa sub forma de "ruj" cum i-ar zice mama, numai ca este un ruj foarte deschis la culoare si nu se foloseste in acest sens desigur.


Si ultimul produs cumparat a fost un luciu de buze.Pe acesta mi l-am dorit mult, pentru ca m-am inteles foarte bine cu produsele pentru buze marca Essence.Este intr-o nuanta deschisa rozalie, cu mici particule stralucitoare care ofera un aspect natural.Imi place ca rezista un timp indelungat pe buze, nu este lipicios si miroase incredibil de bine!A zahar ars si prajiturele.

Este perfect atat pentru un machiaj natural, cat si pentru a completa un machiaj intens al ochilor, oferind stralucirea dorita pentru buze.

Cam aici se incheie si povestea mea despre cele doua produse Essence.Luciurile de buze voi continua sa le achitizionez si evident, mi-am facut un mic wishlist cu mai multe produse detinute de aceasta firma.

Voua ce produse marca Essence va plac cel mai mult?

12 comentarii:

  1. Luciurile de la Essence mi se par suuuper! in rest. nu ma omor dupa produsele lor :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am avut concelear tip ruj (cum spune mama ta) si m-am inteles bine cu el! Pentru pretul sau, facea treaba foarte buna!
    Ojele lor, mascara Multi Action, creioanele de buze...pe acestea le-am incercat si-mi plac!

    Arata bine acel gloss...Nu ne arati si un sawtch (indraznesc eu sa intreb!)? :)

    Pupicei, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. essence <3 imi plac... cred ca aceasta dragoste ca nu am produse la indemana...am doar 2 oje si le adorrrrrrrrrr.Luciul pare super ...

    RăspundețiȘtergere
  4. mie imi plac creioanele de ochi de la ei....ojele nuuuu...tin o zi, doua...dar au culori asa frumoase, eu pacat...:((

    RăspundețiȘtergere
  5. Și eu încep să fiu dezamăgită de Essence...

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoase, nu am folosit produse Essence pana acum

    RăspundețiȘtergere
  7. N-am cumparat niciodata alte produse essence in afara de ojele. Mi se pare ca nimeresc foarte bine culorile ojelor, sunt simpatice.

    RăspundețiȘtergere
  8. Avantajul de a cumpara produse ieftine e ca nu suferim asa de mult cand ne dam seama ca nu sunt bune :-))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am incercat aceste produse de la ei, dar luciul ma tenteaza.

    RăspundețiȘtergere