duminică, 14 aprilie 2013

Sunday Post

Stau si fierb repede un pic de apa pentru un capuccino ca sa-mi dea putere, si am si plecat!
Sunt foarte fericita ca am ajuns acasa, si vreau sa ies, sa ma bucur de vremea de aici, rea buna, nu conteaza.Sa respir aerul de la noi, si sa ma vad cu oamenii mei dragi.
Mi-a fost dor de casa mea, dar si de Iasi, si evident, maine spre el plec: orasul meu drag, desi parca as vrea sa vad intreaga Romanie intr-o zi.Acum mi-am dat seama cat de frumos este la noi...pacat ca nu stim sa o apreciem decat dupa ce plecam si vedem altceva.

Belgia nu este deloc o tara care sa impresioneze prin locuri frumoase, sau cel putin mie nu mi-a lasat deloc aceasta parere, si nu mi-as mai dori sa o vizitez.Este veche, simpla, insa lipsita de acel "ceva"..insa oamenii fac diferenta.Daca la noi, as fi tentata sa spun ca ma simt de multe ori infricosata sa ies pe strada, pentru ca unii sunt animale, nu oameni, pe cand aici, ei sunt altfel.Calmi, deschisi, binevoitori.Cred ca am avea cate ceva de invatat de la ei,insa si ei de la noi.Am observat cateva diferente (poate prea mici, insa sesizabile) care ne fac sa fim usor mai sus decat ei.




Ma bucur sa fiu acasa.Acum am chef de duca, si am fugit!
Un weekend cat mai frumos dragelor!

23 de comentarii:

  1. buna! bine ai revenit in orasul iasi ma bucur ca te ai plinbarit si inca te plinbi in momentul acesta ,cei drept avem o tara frumoasa cu bune si rele este tara noastra . pop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este!
      Insa sunt d eparere ca avem o tara foarte frumoasa.Pacat de cei care o conduc!
      Sa stii ca intr-o oarecare masura, suntem cu mult deasupra belgienilor.
      Cel putin pe unde m-am plimbat eu, am vazut foarte multa murdarie!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc Gabriela!
      Iti doresc zile frumoase si insorite!

      Ștergere
  3. Bine ai revenit, Ana!

    Te pup, duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Gabriela! :)
      Te pup si eu dulce!

      Ștergere
  4. bine ai revenit, scumpa mea!
    ma bucur ca te-ai intors
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nice look and pics!


    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/2013/04/trend-show-your-socks.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Bun venit acasa, Ana!
    Te primim cu o calda imbratisare...:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeesc! :)
      E bine sa fiu din nou acasa!
      Cand am pasit pe terminal m-am simtit imediat ca acasa!Mi-a lipsit mult tarisoara noastra, asa cum e ea...

      Ștergere
  7. Bine zis ca oamenii fac diferenta. As fi curioasa sa ne povestesti mai multe despre acest subiect. Cum vezi Romania dupa ce traiesti afara?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O vad altfel!Depinde insa si din ce perspectiva privesti, insa cu siguranta tot acasa, in tara noastra este main bine!
      Fata de Belgia, ROmania este cu mult mai calda (ma refer la oameni) , primitoare si curata!

      Ștergere
  8. Chiar mi-ar placea sa citesc o postare din perspectiva uneori persoane care traieste in alta tara. Eu nu am fost mai mult de 1 luna de zile plecata din tara... si mi-am facut oarecum o parere, dar, cred ca depinde de la o tara la alta, si de la o persoana la alta :-D :-*

    RăspundețiȘtergere